اپیزود جدید انیمه Nier (نیر)
محمد صادق شجاعی

تاریخ پخش اپیزود جدید انیمه Nier اعلام شد

محمد صادق شجاعی 26 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,184 بازدید

روند پخش انیمه اقتباسی از بازی Nier Automata (نیر اتوماتا) برای مدتی متوقف شد. حال در قالب پیامی در شبکه اجتماعی توییتر، تاریخ بازگشت و پخش اپیزود جدید انیمه Nier: Automata Ver1.1a اعلام شده است.

بازی Nier: Automata یکی از بهترین آثار تاریخ صنعت ویدیو گیم است که از زمان انتشار آن حدود 6 سال می‌گذرد. مدتی پیش روند پخش انیمه اقتباسی از این اثر آغاز و با استقبال علاقه‌مندان همراه شد. اما پس از گذشت سه اپیزود، به طور غیر‌منتظره‌ای اعلام شد که به واسطه پاندمی کرونا تولید انیمه Nier: Automata Ver1.1a با مشکل رو‌به‌رو و برای مدت نامشخصی متوقف خواهد شد. حال تاریخ پخش اپیزود‌ جدید انیمه Nier اعلام شده است.

پیش از این یوکو تارو، خالق سری نیر، در پیامی به طرفداران تایید کرد که انیمه Nier: Automata Ver1.1a خیلی زودتر از انتظارات با اپیزود جدید خود باز‌می‌گردد. پس از این امر، در اکانت رسمی توییتر انیمه مذکور اعلام شد که اپیزود چهارم در روز شنبه مصادف با 18 فوریه (29 بهمن) قابل مشاهده خواهد بود. به این واسطه وقفه پخش انیمه اقتباسی از بازی Nier: Automata کمتر از یک ماهه بوده و به زودی می‌تواند تماشای آن را از نو شروع کنید.

اپیزود جدید انیمه Nier (نیر)

انیمه Nier صحنه مبارزه ربات‌ها با اندروید‌ها است

انتظار می‌رود که پروسه تولید انیمه Nier: Automata Ver1.1a به پایان رسیده و دیگر شاهد توقف پخش این اثر نخواهیم بود. به منظور آماده شدن برای اپیزود‌های جدید می‌توان سه قسمت قبلی را از نو تماشا کنید. انیمه نیر داستان نبردی بین ربات‌های ساخته شده به دست فضایی‌ها و اندروید‌های ساخت بشر را روایت می‌کند. در این اثر با سه اندروید به نام‌های 2B، 9S و A2 همراه می‌شویم و وارد نبردی عجیب و هیجان‌انگیز می‌شویم.

آیا برای بازگشت انیمه نیر اتوماتا و پخش اپیزود جدید آن هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.