پیش نمایش بازی Atomic Heart
ارحام ادبخواه

هرآنچه باید در مورد بازی Atomic Heart بدانید

ارحام ادبخواه 25 بهمن 1401 5 دیدگاه
2,252 بازدید

اگر اتحاد جماهیر شوروی در دنیایی موازی دچار بحران درونی می‌شد و توسط ربات‌های یاغی مورد محاصره قرار می‌گرفت چه اتفاقی رخ می‌داد؟ آیا می‌توان «هم‌رزم‌های» مغرور و متکبر روسی را تحت سلطه یک جهان دیستوپیایی به تصویر کشید؟ استودیو Mundfish می‌خواهد با بازی Atomic Heart عجیب‌ترین ایده‌های خود را رو کند و در اثری که تمامی توجهات را به خود جلب کرده، پیچش‌ها و تصاویر داستانی غیرمنتظره‌ای را در اذهان به تثبیت برساند. اما بازی Atomic Heart با وجود تمامی این پیچیدگی‌ها روی حول محور چه سوژه‌ای می‌چرخد؟ در ادامه مقاله هرآنچه باید در مورد اتمیک هارت بدانید، به توصیف این نسخه موازی از شوروی خواهیم پرداخت.

پیش نمایش بازی Atomic Heart

پیش نمایش بازی Atomic Heart

پیش از اینکه یک تریلر عجیب و غریب با تصاویر تکان دهنده در سال 2018 منتشر شود، هیچ کس در محیط مجازی و رسانه از ویدیو گیمی با نام Atomic Heart خبر نداشت. اما این تریلر به خاطر جذابیت‌ها و تمایزهای خود مانند یک بمب ترکید تا نگاه‌های عظیمی به سمت ساخته جدید استودیو Mundfish متمرکز شود. اما با گذشت حدود 5 سال و زمانی که برهه کوتاهی تا عرضه نهایی باقی مانده، اتمیک هارت یکی از مورد انتظارترین ویدیو گیم‌های سال به شمار می‌رود و دیگر شباهتی به یک بازی ناشناخته و تازه معرفی شده ندارد.

با توجه به نمایش‌ها و ویدیوهای جدیدی که از بازی مورد بحث دیده‌ایم، Atomic Heart تصویر واضح‌تری از همیشه دارد تا بتوانیم تصوری کلی از دنیای آزاد و علمی-تخیلی آن داشته باشیم؛ دنیایی که به شدت جذاب به نظر می‌رسد و آدم را یاد شهر Rapture و بازی Bioshock می‌اندازد. اتمیک هارت قصد به روایت کابوسی دارد که در شوروی به پا شده و سطح آن را توسط ربات‌ها و موجودات عجیب دیگر پر کرده است. در ادامه پیش نمایش بازی Atomic Heart در مورد این ویدیو گیم منحصر به فرد و شگرف بیش‌تر صحبت خواهیم کرد.

تاریخ عرضه بازی Atomic Heart

تاریخ عرضه بازی Atomic Heart

بازی Atomic Heart که چند باری گرفتار تاخیرهای غیرمنتظره شده، بالاخره قرار است در تاریخ 2 اسفند 1401 (21 فوریه 2023) در دسترس قرار بگیرد. با توجه به اینکه فاصله خیلی کمی با عرضه آن باقی مانده بعید است که با تاخیر دیگری مواجه شوید. اگر با داستان‌های تاخیر این بازی آشنایی ندارید باید بدانید که شرکت Focus Entertainment به عنوان ناشر بازی پنجره زمانی اواخر سال 2022 را برای عرضه آن در نظر گرفته بود. به طور کلی و با توجه به اطلاعات موجود بازی Atomic Heart قرار بود در برهه سال 2022 به دست طرفداران برسد؛ اما به علت پاره‌ای از مشکلات چند ماهی به تعویق افتاد. در نهایت و با تایید شرکت ناشر می‌دانیم که بازی مذکور در تاریخ 2 اسفند 1401 بالاخره در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده باید بدانید که Atomic Heart در همان روز عرضه برای کاربران اشتراک Xbox Game Pass منتشر می‌شود. بنابراین اگر جزو مشترکین سرویس اشتراکی مایکروسافت باشید، می‌توانید در همان روز اولیه و بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه این بازی بپردازید.

گیم پلی و نحوه نابود کردن دشمنان

گیم پلی بازی Atomic Heart

در حالی که نمایش‌های قبلی بازی Atomic Heart تصور واضحی از گیم‌پلی به ما ارائه نمی‌دند و صرفا بستری کلی را به تصویر می‌کشیدند، ویدیوهای جدید ما را بیش‌تر از هر زمان دیگری با ساخته استودیو Mundfish آشنا می‌کنند. یکی از این ویدیوهای مشخص که حدودا 9 دقیقه به طول می‌انجامد، نسخه‌ای متفاوت از مرزهای اتحاد جماهیر شوروی را نشان می‌دهد که شخصیت اصلی به نبرد با ربات‌های شرور می‌پردازد. همان‌طور که پیش از این در فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های متعددی با این موضوع روبرو شده‌ایم، در Atomic Heart هم هوش مصنوعی ربات‌ها به یک یاغی سرکش تبدیل شده که با اختیار خود تصمیم می‌گیرد و کاملا خود مختار است. در واقع همین موضوع دلیل اصلی وجود ربات‌هایی است که می‌خواهند از هر طریقی که شده شخصیت اصلی را بکشند و او را به دست فراموشی بسپارند.

در طی این ویدیو ما با صحنه‌های دیگری هم روبرو می‌شوید که در طی آن‌ها، پروتاگونیست بازی سعی بر متوقف کردن یک آخر الزمان ربات محور دارد. در واقع در حین جریانات بازی مورد بحث ربات‌ها زندگی را از حالت عادی و ایده آل خود دور کرده‌اند و پادشاهی خاص خود را به وجود آورده‌اند. در ادامه این تریلر می‌توان گله‌هایی عظیم از دشمنان را دید که شخصیت اصلی با اسلحه‌ها و یک سری قدرت‌های فراطبیعی در مقابل ایشان می‌ایستد. قدرت‌های فراطبیعی که به آن اشاره کردیم، آدم را ناخودآگاه به یاد مکانیک مشابه در سری Bioshock می‌اندازند و شباهت غیرقابل انکاری هم به آن‌ها دارند. برای مثال پروتاگونیست بازی می‌تواند با استفاده از قدرت دست چپ خود دشمنان را به سمت هوا ببرد و سپس همه‌شان را به شکلی ناگهان بر زمین بکوبد. البته که قدرت‌های فراطبیعی مختلفی در این بازی وجود دارند که می‌توانید با پیشروی در روند بازی خود را به وسیله آن‌ها ارتقا دهید. راستی حالا که حرف از واژه ارتقا شد باید بدانید که بازی Atomic Heart ارتقاها یا Upgradeهای مختلفی را در دسترس‌تان قرار می‌دهد که می‌توانند تجهیزات شما را در مسیری مثبت بهبود ببخشند.

بازی Atomic Hearth دقیقا در مورد چیست؟

بازی Atomic Heart

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید Atomic Heart یک بازی شوتر اول-شخص با عناصر نقش آفرینی است که شما را به نسخه‌ای از اتحاد جماهیر شوروی در دنیای موازی می‌فرستد. این ورژن از شوروی دیگر درگیر مسائلی کمونیستی و مارکسیستی مرسوم نیست و توسط ربات‌های یاغی و یک سری موجودات دیگر (که واقعا نمی‌توان در قالب کلمه توصیف‌شان کرد) پر شده است. حال شما باید با استفاده از هرآنچه که در توپخانه خود دارید با دشمنان نبرد کنید و از موج‌های مختلف ربات‌ها جان سالم به در ببرید. اما سیستم مبارزات اتمیک هارت از ترکیب اسلحه‌های گرم و اسلحه‌های سرد (یا همان مبارزات Melee) تشکیل می‌شود که برای پیروزی باید به طوری هوشمندانه از هر دو آن‌ها بهره ببرید. البته با توجه به آنکه مهمات در این بازی به وفور پیدا نمی‌شوند و تنها به مقادیر محدودی در اختیارتان قرار می‌گیرند، باید همیشه مخفی‌کاری و دور زدن دشمنان در مواقع ضروری را در اولویت قرار دهید.

بازی Atomic Heart ظاهرا علاقه خاصی به آزادی عمل مخاطب دارد و به همین دلیل زمینه گسترده‌ای برای انتخاب تجهیزات را در اختیار وی قرار می‌دهد. برای مثال بازیکن می‌تواند از میان قدرت‌های فراطبیعی دست چپ شخصیت اصلی گزینه مورد علاقه خود را پیدا کرده و با آن به مسیر نبرد خود ادامه دهد. حال شما می‌توانید اسلحه‌های مختلفی نظیر Rifleها و Pistoleها را در دست خود قرار دهید و با فشار دادن ماشه آن‌ها جای خالی گلوله‌ها را در بدن دشمنان به وجود آورید. البته در این میان یک سری اسلحه‌های خاص هم وجود دارند که با به دست گرفتن‌شان موقعیت‌های جدیدی به دست خواهید آورد.

داستان حول محور چه موضوعی می‌چرخد؟

داستان بازی Atomic Heart

با توجه به گفته‌های سازندگان در استودیو Mundfish، داستان بازی Atomic Heart از برخی جهات شبیه سریال Black Mirror است، تنها با این تفاوت که به جای دنیایی مدرن در نسخه موازی شوروی در دهه 30 الی 60 جریان دارد. اما چرا تا این جای مقاله چندین بار از واژه «موازی» یاد کردیم؟ طبق گفته‌های مدیرعامل استودیو مذکور، اتحاد جماهیر شوروی یا USSR در برهه داستانی اتمیک هارت وجود دارد، ولی با آنچه که در دنیای واقعی دیده‌ایم و در کتاب‌ها خوانده‌ایم متفاوت است. برای مثال در این نسخه موازی از شوروی انقلاب فناوری پیش از دهه 1950 میلادی رخ داده و اعضای آن به تکنولوژی‌هایی نظیر ربات‌ها، اینترنت و هولوگرام‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند. با این حال تمامی این فناوری‌ها از فیلتر افکار کمونیستی عبور کرده‌اند و با نظریه‌های امپریالیستی دنیای غرب در تضاد هستند. به طور کلی اگر نویسندگان داستان با عملکرد مناسبی وارد این فضا شوند، می‌توانند ترکیب جالبی از مسائل سیاسی و تخیلی تداعی کنند که در کم‌تر اثری شاهد آن بوده‌ایم.

حال دولت شوروی پس از رخ دادن انقلاب فناوری و با توجه به سیاست‌های کمونیستی خود، ربات‌ها را به قسمت مهمی از جامعه تبدیل می‌کند. در واقع ربات‌هایی که در طی داستان بازی Atomic Heart می‌بینید پیش از این در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، دفاع از مرزها و تولید الوار به کار گرفته می‌شدند. اما طبق الگو همیشگی که در فیلم‌ها و بازی‌ها دیده‌ایم، این ربات‌ها هدیه‌ای الهی برای گذر از دردهای فانی نیستند و پس از مدتی شروع به شورش می‌کنند تا قدرت را به دست بگیرند. حال در میان تمامی این تنش‌ها شما کنترل یکی از مامورهای ویژ‌ه اما غیرعادی سازمان کا. گ. ب. را به دست می‌گیرید که سرگرد نچائف نام دارد. نچائف که با نام مستعار P-3 هم شناخته می‌شود، طبق ماموریتی که از سمت دولت دریافت کرده باید به دل یک منطقه پیشرفته بزند و به سراغ کارخانه‌ای متروکه برود که خبری از آن نیست.

اما سرگرد داستان ما به هیچ وجه خوش شانس نیست و در حین رسیدن به منطقه ذکر شده، متوجه می‌شود که همه چیز در تضاد با کلمه ایده آل قرار دارد. ربات‌ها از کنترل انسان خارج شده‌اند، موجودات مرده به دلایل نامعلومی دوباره راه می‌روند و تمام منطقه با تله‌های مختلف پوشیده شده است تا کسی وارد آن نشود. اما تمامی این رویدادهای عجیب و فاجعه بار به کدامین دلیل رخ داده؟ رفیق نچائف باید به هویت اصلی ماجرا پی ببرد و تلاش خود را برای درست کردن همه چیز به کار گیرد. فقط یه نکته کوچک هم وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم. طبق اطلاعات موجود داستان بازی Atomic Heart شامل یک شاخه روایی عاشقانه هم می‌شود که از میزان تاثیرگذاری جامع آن آگاهی دقیقی نداریم.

بازی Atomic Heart از فناوری RTX پشتیبانی خواهد کرد

فناوری ری تریسینگ در بازی Atomic Heart

در ژانویه سال 2021 شرکت Nvidia تریلر جذابی از Atomic Heart به اشتراک گذاشت که تاثیرگذاری دو قابلیت DLSS و Ray Tracing در این بازی را به تصویر می‌کشید (DLSS باعث بهبود نرخ فریم می‌شود و ری تریسینگ، تاثیر بسزایی در نورپردازی واقع گرایانه محیط دارد). اما فارغ از بحث دو قابلیت ذکر شده، بیش‌تر افراد بازی مورد بحث را به خاطر گرافیک بصری چشم نوازش مورد تحسین قرار می‌دهند. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم باید بدانید هنگامی که اولین تریلر اتمیک هارت منتشر شد، بیش‌تر افراد شیفته جلوه‌های بصری آن شدند. حال در نوبت‌های بعدی کسانی هم وجود داشتند که به ستایش ایده داستانی بازی بپردازند، اما خب تعداد آن‌ها در حد دسته اول چشم‌گیر نبود. شما می‌توانید با مراجعه به تریلر RTX بازی Atomic Heart به شخصه این ویدیو را مشاهده کنید.

علاوه بر موارد اشاره شده یک دمو محدود برای مدتی کوتاه برای این بازی در دسترس قرار داشت که به نمایش تاثیر ری تریسینگ و HDR می‌پرداخت. اگر به هر دلیلی موفق به تجربه این دمو نشدید اما می‌خواهید تا پیش از عرضه رسمی چشم خود را به زیبایی‌های اتمیک هارت روشن کنید، بهتر است به دنبال ویدیو آن در یوتیوب بگردید. تیم سازنده از تاثیر ری تریسینگ و تاثیر آن در نورپردازی و سایه‌ها به شدت راضی هستند و می‌خواهند هر چه سریع‌تر آن را با طرفداران خود در میان بگذارند. فقط توجه داشته باشید که با اعتنا به اطلاعات منتشر شده، نسخه کنسولی بازی Atomic Heart در روز عرضه میزبان فناوری ری تریسینگ نخواهد بود. با این حال انتظار می‌رود که قابلیت مورد بحث پس از مدتی و به وسیله به روز رسانی‌ها راه خود را به این بازی باز کند.

سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Atomic Heart

سیستم مورد نیاز بازی Atomic Heart

اگر نگران عملکرد بازی روی سیستم شخصی خود هستید و می‌خواهید با سخت افزار مورد نیاز یا پیشنهادی آن روبرو شوید، نیم نگاهی به ادامه مطلب در مورد حجم و سیستم مورد نیاز بازی Atomic Heart داشته باشید:

سیستم مورد نیاز

  • پردازنده (CPU): یک Intel Core i5 4460 یا AMD Ryzen 5 1600
  • رم (RAM): 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce GTX 960 یا AMD Radeon R9 380
  • سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 10
  • 90 گیگابایت فضای خالی

سیستم پیشنهادی

  • پردازنده (CPU): Intel Core i7-7700 یا AMD Ryzen 7 2700X
  • رم (RAM): 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1080 یا AMD RX Vega 64
  • سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 10
  • 90 گیگابایت فضای خالی

 آیا اتمیک هارت یک بازی Open-World است؟

سبک جهان باز بازی Atomic Heart

اگر راستش را بخواهید تا همین حالا هم که کلا چند روز به انتشار بازی باقی مانده، پاسخ واضح و مشخصی برای این سوال وجود ندارد. طبق اطلاعات نه چندان واضح منتشر شده شما می‌توانید در این بازی به بخش عظیمی از اتحاد جماهیر شوروی سفر کنید. این بخش عظیم از سمت شمال به قطب شمال، از جنوب به کوهستان Altai، دشت‌ها و دریاچه‌های مختلفی منتهی می‌شود. نقشه بازی Atomic Heart شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که می‌توانید با ترتیب دلخواه خویش یک به یک به سراغ آن‌ها بروید.

در مصاحبه‌ای که در سال 2018 شکل گرفت، مدیرعامل استودیو Mundfish اشاره کرد که Atomic Heart یک بازی Open-World به شمار می‌رود. با این حال هنگامی که از او پرسیده شد آیا امکان سفر به تمام نقاط نقشه وجود دارد از پاسخ به این سوال امتناع کرد و گفت فعلا نمی‌تواند در این باره حرف بزند. با این حال طبق گفته‌های او محیط‌های مختلفی برای گشت و گذار گیمرها در این بازی در نظر گرفته شده است. با توجه به تمامی این اطلاعات نه چندان واضح و متضاد، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که اتمیک هارت شامل نقشه‌های به نسبت بزرگ و آزادانه‌ای می‌شود که از یکدیگر جدا هستند. اگر به تجربه آثاری مانند Metro Exodus و Borderlands 3 پرداخته باشید به احتمال زیاد تصوری کلی از این ایده خواهید داشت. انتظار می‌رود که این بخش‌های بزرگ به وسیله یک ریل قطار به هم متصل شوند تا بتوانید میان آن‌ها حرکت کنید.

بازی Atomic Heart شامل یک سیستم Crafting خواهد بود

سیستم Crafting بازی Atomic Heart

بازی Atomic Heart شامل یک سیستم کرفتینگ یا ساخت و ساز مفصل می‌شود که می‌توانید از طریق آن اسلحه‌های مورد نیاز خود را بسازید. حال برای اینکه موفق به ساخت اسلحه‌های مورد نیاز شوید به یک سری مواد اولیه مشخص نیاز خواهید داشت. پیدا کردن این مواد اولیه ممکن است کمی سخت باشد؛ چرا که باید با لوت کردن دقیق محیط و جنازه ربات‌ها به آن‌ها دست پیدا کنید. در حال حاضر تصویر واضحی از نحوه عملکرد سیستم Crafting بازی مورد بحث وجود ندارد، اما با این حال به نظر می‌رسد راه‌های مختلفی برای ارتقا یا Upgrade اسلحه‌ها وجود خواهد داشت. تا آنجایی که ما متوجه شدیم بازی Atomic Heart اسلحه‌هایی با نام Railgun، Shotgun، AK، Meat Grinder و یک سری اسلحه سرد مانند چکش و تبر را در خود جای می‌دهد. تنها نکته‌ای که می‌توانیم به این موارد اضافه کنیم این است که هیچ یک از آن‌ها طبیعی به نظر نمی‌رسند و انگار از دنیایی دیگر می‌آیند.

آیا بازی از عینک‌های واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد؟

پشتیبانی از VR در بازی Atomic Heart

چند سال پیش یک تیزر از SteamVR و PSVR با عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی Atomic Heart یاد کرد. با این حال پس از این تیزر خبر مشابهی به دست ما نرسید و طبق گفته‌های استودیو Mundfish، خبری از عرضه یک نسخه جداگانه VR نخواهد بود. البته شاید برخی از عناصر بازی مورد بحث از قابلیت‌های دوربین‌های مجازی پشتیبانی کنند که فعلا اطلاعات مشخصی درباره آن وجود ندارد. حال که در مورد بحث واقیت مجازی صحبت می‌کنیم بد نیست بدانید که استودیو Mundfish پیش از این اثری با نام Soviet Lunapark VR را منتشر کرد که زیاد موفق نبود. این بازی که در دنیای مشترکی با اتمیک هارت جریان داشت پس از مدتی از پلتفرم استیم حذف شد تا به طور کامل از دسترس خارج شود. اما با این حال افرادی که Soviet Lunapark VR را در گذشته تهیه کرده باشند، یک کپی رایگان از Atomic Heart دریافت خواهند کرد.

مشکلاتی که در روند توسعه به وجود آمد

توسعه بازی اتمیک هارت

اگر شما هم مثل ما روند توسعه بازی Atomic Heart را دنبال کرده باشید نسبت به جنجال‌های خلق شده توسط آن آگاهی دارید. در ژانویه سال 2019 بود که جنجال‌های موجود در استودیو Mundfish بالا گرفت و حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد. این حاشیه‌ها که از یک منبع مخفی به دست عموم رسیدند، از اخراج گروهی از اعضای استودیو مذکور و عدم صلاحیت کارکنان خبر می‌دادند. این خبرهای منفی باعث شده بود که نگرانی‌هایی در مورد کیفیت نهایی بازی به وجود آید و اتمسفر بدی حول اتمیک هارت خلق شود.

اما توسعه دهندگان هم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نماندند و تصمیم گرفتند که از ساخته مورد انتظار خود دفاع‌های مستحکمی به جا آورند. آن‌ها در طی یک مصاحبه دیگر ادعا کردند که بازی Atomic Heart بسیار پولیش خورده‌تر و کامل‌تر از آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند و نیازی به نگرانی‌های بزرگ نخواهد بود. استودیو Mundfish در طی مصاحبه‌ای که با وبسایت Wccftech به عمل آورد، به مردم اطمینان داد که اعضای فعال این استودیو افراد با تجربه و بااستعدادی هستند. طبق گفته‌ها برخی از اعضای این استودیو در شرکت‌های بزرگی مانند یوبیسافت فعالیت داشته‌اند و کارنامه درخشانی در زمینه ساخت بازی‌های AAA، چندنفره و سایر زمینه‌ها دارند.

در کنار موارد ذکر شده باید بدانید که استودیو Mundfish در طی روند توسعه تنها نبوده و در ادامه ارتباط‌های خود با شرکت Epic Games از تجربه آن‌ها در کار با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده کرده است. این پایان کار به شمار نمی‌رود و شرکت Nvidia هم برای بهینه سازی و موارد گرافیکی به سازندگان بازی Atomic Heart کمک کرده‌اند. اگر تمامی این جزئیات از واقعیت نشأت گرفته باشند و از دل حقایق بیرون آیند، می‌توانیم انتظارات خود نسبت به اتمیک هارت را بالاتر ببریم.

جمع‌بندی

بازی Atomic heart

با وجود مسائلی مانند تاخیر و حاشیه‌هایی که حول استودیو سازنده به وجود آمد، به نظر می‌رسد بازی Atomic Heart مسیر درستی را در پیش گرفته است. اگر همه پیش بینی‌ها درست از آب درآید و جزئیات مختلف این بازی مانند گرافیک بصری آن از کیفیت خوبی برخوردار باشند، می‌توانید انتظار یک شوتر داستان محور جذاب را داشته باشید. حال صرفا باید چند روز بیش‌تر دندان روی جگر بگذاریم تا از کیفیت ماجراجویی رفیق نچائف در شوروی موازی و متفاوت آگاه شویم.

نظر شما در مورد پیش نمایش بازی Atomic Heart چیست؟ آیا شما هم مثل ما به موفقیت‌های این بازی اطمینان دارید یا ترجیح می‌دهید تا دیدن نمرات منتقدان و کاربران صبر کنید؟ نظرات و پیش بینی‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Atomic Heart در مورد چیست؟

بازی Atomic Heart یک شوتر اول شخص داستان محور با عناصر RPG است که در نسخه‌ای از شوروی در دنیایی موازی جریان دارد

۱
بازی Atomic Heart در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

شما می‌توانید در تاریخ 2 اسفند 1401 به تجربه این بازی مورد انتظار بپردازید

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    AREF

    مهمان

    روش دنوو هست یا نه

    الان یکی میاد میگه روز اول عرضه روی گیم پیسم میاد ولی یه مشکلی هست با دلار ۵۰ هزارتومنی پول گیم پس ندارم ????????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    M.Hossein

    مهمان

    سلام این بازی دنوو هم داره یا نه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    ممنون از مقاله خوبتون. من اصلا هیچ اطلاعی از این بازی نداشتم و یجورایی منو برای این بازی هایپ کردید امیدوارم هرچه زودتر این بازی بعد از انتشار به دست دوستان کرک کنندمون برسه ?❤

    پاسخ دهید
    • ارحام ادبخواه

      ارحام ادبخواه در پاسخ به مسعود روشن

      نویسنده

      کلا ایده‌های باحالی داره و جذاب به نظر میرسه
      من خودم چند وقتی هست دنبالش می‌کنم
      امیدوارم خوب از آب درآرد

    • Avatar

      رضا در پاسخ به مسعود روشن

      مهمان

      روز عرضه رو گیم پسه نیازی به انتظار برای کرک نیست?