بازی Atomic Heart اتمیک هارت
علیرضا نظری

شایعه: بازی Atomic Heart فوریه 2023 منتشر می‌شود

علیرضا نظری 11 آبان 1401 بدون دیدگاه
287 بازدید

برای از بین بردن برخی از ربات‌ها آماده شوید؛ زیرا شایعات حاکی از آن است که بازی Atomic Heart (اتمیک هارت) در 21 فوریه 2023 مصادف با 2 اسفند 1401 عرضه خواهد شد. این خبر اولین بار توسط WhatIfGaming گزارش شده و ظاهراً تاریخ مذکور توسط یک منبع قابل اعتماد نیز تأیید شده است. در حالی که این بازی اولین عنوان ساخته شده استودیو Mundfish است، حالت‌های اکشن آن با الهام از سری بایوشاک، چشمگیر به نظر می‌رسد و جلوه‌های بصری آن به لطف همکاری با انویدیا، بسیار عالی کار شده است.

بازی Atomic Heart در سبک شوتر اول شخص نقش‌آفرینی، در سال گذشته برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و کنسول‌های جدید ایکس باکس معرفی شد. این بازی به دلیل بهره‌مندی از مبارزات هوشمند، آپشن‌ها و مهمتر از همه، گرافیکی که واقعا برای کنسول‌های نسل فعلی مناسب بود، به یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال تبدیل شده و بسیار مورد تحسین قرار گرفت. در بازی Atomic Heart، بازیکن در سال 1955 دوران اتحاد جماهیر شوروی، کنترل نقش یک مامور KGB به نام P-3 را بر عهده می‌گیرد، در همین حین بازیکن باید با نفوذ به مراکز دولتی، تمامی ربات‌ها و اسراری که هدفشان نابودی کل جهان است، از بین ببرد.

اگرچه انتظارها برای بازی Atomic Heart طولانی بوده است، اما به نظر می‌رسد که بالاخره به زمان انتشار آن نزدیک می‌شویم. پیش از این قرار بود این عنوان در سه ماهه پایانی سال 2022 عرضه شود؛ اما اوایل سال جاری، توسعه دهنده Mundfish و ناشر آن Focus Entertainment اعلام کردند که عرضه‌ی این بازی اکشن اول شخص کمی به تعویق افتاده و تا مارس 2023 منتشر خواهد شد. در حالی که تاریخ انتشار آن به طور رسمی تایید نشده است، رسانه WhatIfGaming که از یک منبع قابل اعتماد نام برده، ادعا می‌کند که Atomic Heart در 21 فرویه 2023 عرضه می‌شود. همچنین The Snitch افشاگر برجسته و با سابقه، در حساب توییتر خود با اموجی چشم‌ها به اعلام این خبر اعتبار داده است.

بازی Atomic Heart اتمیک هارت

تاریخ انتشار بازی Atomic Heart

 استودیو Mundfish توسعه دهنده Atomic Heart در مسکو تاسیس شد، اما شایعاتی وجود دارد که بسیاری از افراد این تیم پس از حمله روسیه به اوکراین جابجا شده‌اند و در واقع، اکنون دفتر مرکزی این شرکت در قبرس است. با این حال، وضعیت دقیق استودیو در حال حاضر نامشخص است. Mundfish با Focus Home Interactive همکاری کرده است تا این بازی را در سطح بین المللی منتشر کند.

بدین ترتیب بازی Atomic Heart در هر زمانی که عرضه شود، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بازی اتمیک هارت در روز اول انتشار بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر می‌شود. نظر شما در مورد تاریخ انتشار احتمالی این عنوان چیست؟ اگر برای امتحان کردن بازی در زمان انتشار هیجان‌زده هستید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.