بازی بتمن استودیو وارنر مونترال
یحیی رحیمی

استودیو وارنر مونترال یک بازی تک‌نفره از دنیای DC می‌سازد

یحیی رحیمی 23 بهمن 1401 بدون دیدگاه
427 بازدید

بازی Gotham Knights نتوانست به آن اثر موفقیت‌آمیزی تبدیل شود که استودیو وارنر مونترال انتظارش را داشت. تبلیغات اولیه بسیاری از طرفداران سری بازی Arkham را به خود جلب کرد و ویدیوها نیز حس و حال مشابهی را منتقل می‌کردند. انتشار بازی در نهایت چهره‌ی واقعی شوالیه‌های گاتهام را نشان داد و تنها چند روز کافی بود تا بازی از دید عموم پنهان شود. تیم سازنده دست‌بردار نیست و یک بازی تک‌نفره از دنیای DC و احتمالاً بتمن می‌سازد.

طبق گزارش Twisted Voxel، استودیو وارنر گیمز مونترال یک آگهی استخدامی منتشر کرده است. این آگهی نشان می‌دهد که پروژه‌ی بعدی آن‌ها یک بازی تک‌نفره در دنیای DC خواهد بود. استودیو طبق آگهی، نیازمند یک برنامه‌نویس گیم‌پلی ارشد است که نسبت به گسترش دنیای کمیک DC و تبدیل آن به یک فضای تعاملی، مسئولیت‌پذیر باشد. به‌عبارت‌دیگر، او باید کمیک‌های دی‌سی را به یک بازی تعاملی تبدیل کند.

طبق توضیحات آگهی، فرد موردنظر باید قدرت مدیریت یک تیم از برنامه‌نویس‌ها و همچنین بهینه‌سازی سیستم‌های میان پلتفرمی و توسعه‌ی ابزارهای لازم برای جنبه‌های مختلف بازی از جمله گیم‌پلی، گرافیک، انیمیشن، فیزیک، شبکه و دیگر سیستم‌های اساسی را داشته باشد. اولویت قرار دادن کار جزو مسئولیت اوست و وی باید برنامه‌های جامعی برای تولید بازی تهیه کند و به فرایند تولید و دیگر وظایف اعضای تیم هم کمک کند. به نظر می‌رسد که وارنر گیمز مونترال یک آچارفرانسه نیاز دارد که تمام جنبه‌های مختلف بازی را کنترل کند.

بازی بتمن استودیو وارنر مونترال

بتمن، بازی بعدی وارنر مونترال؟

درصورتی‌که استودیو توسعه‌دهنده از فرایند تبلیغاتی بازی Gotham Knights درس گرفته باشد، بعید است که اطلاعات رسمی از بازی جدید تا چند سال آینده دریافت کنیم. مشخص نیست که آیا بازی جدید آن‌ها در دورنمایی که جیمز گان و پیتر سفرن برای دنیای سینمایی DC در نظر گرفته‌اند، می‌گنجد یا خیر؟ قرار است که نقش شخصیت‌های سینمایی و حاضر در بازی توسط بازیگران ثابتی بازی شوند و همچنین پروژه‌های جدیدی هم در حال ساخت است که تفاوت اساسی با رویکرد پیشین دی‌سی دارند.

بسیاری نسبت به استراتژی یک بازیگر برای یک نقش راضی نیستند. برای نمونه دل واکر (Del Walker) از سازندگان سابق بازی Batman Arkham می‌گوید که هیچ‌گاه روی یک بازی DC جدید کار نخواهد کرد. وی معتقد است که بازیگران هالیوودی قادر به ایفای نقش در بازی‌های ویدیویی نیستند و نمی‌توانند هر جلسه، 600 تا 700 خط دیالوگ بیان کنند و صداپیشگی بازی‌ها برای آن‌ها کار دشواری است. همچنین جذب یک بازیگر مشهور هم بودجه زیادی لازم دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از بازی جدید استودیو وارنر مونترال مشخص نیست و ممکن است که آن‌ها روی بازی بتمن کار کنند یا حتی سوپرمن. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.