دانلود بازی Gotham Knights برای PC
دانلود بازی Gotham Knights برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gotham Knights The Kelvin Incident برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1402 194 دیدگاه
84,123 بازدید

دانلود بازی Gotham Knights The Kelvin Incident برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی، بازی‌های ابرقهرمانی هستند که با استفاده از سوژه‌های کمیک‌ها و همچنین فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی، دنیای جذاب و سرگرم‌کننده آن‌ها را وارد سرگرمی‌های دیجیتال کرده و امکان کنترل ابرقهرمان دلخواه شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. بازی‌های زیادی در این دسته منتشر شده‌اند، از سری بازی‌های Batman Gotham گرفته تا بازی Marvel’s Spider-Man و یا Guardians of the Galaxy، تجربه چنین بازی‌هایی برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است. بازی شوالیه‌های گاتهام از استودیو Warner Bros جدیدترین عنوان ابرقهرمانی بوده که دنیای کمیک DC را به شکلی کامل و مدرن برای گشت و گذار و ماجراجویی در اختیارتان قرار خواهد داد.

مرگ بتمن، آغازی برای بازی Gotham Knights

ماجراهای بازی Gotham Knights در دورانی پس از مرگ ابرقهرمان معروف شهر یعنی بتمن جریان دارد. پس از مرگ Batman بار دیگر خیابان‌های شهر مملو از خلاف‌کارها و مجرمان شده و حال گروهی از نزدیکان و دوستان بتمن که خودشان را شوالیه‌های گاتهام می‌دانند، باید مسیرش را ادامه دهند. بازی شما را در کنار ماجراجویی‌های همین شوالیه‌ها قرار می‌دهد تا در کنار این چهار ابرقهرمان به جنگ با پلیدی و فساد بروید و مردم را از چنگ خلاف‌کارهای متعدد نجات دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights توسط استودیو WB Games Montreal ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Gotham Knights با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

با شوالیه‌های گاتهام آشنا شوید

بازی Gotham Knights دارای چهار کاراکتر اصلی است که در واقع همان شوالیه‌های شهر گاتهام و دوستان بتمن هستند. شما در این بازی امکان کنترل Robin دستیار اصلی و وفادار بتمن، Red Hood که یک مزدور و قاتل حرفه‌ای بوده و می‌تواند از انواع سلاح‌های گرم به شکلی ویژه استفاده کند، Batgirl که مستقیم در قدم‌های بتمن حرکت کرده و حتی اسمش را از او الهام گرفته و در نهایت Nightwing که سلطان حرکات رزمی و آکروباتیک است را خواهید داشت. این چهار کاراکتر و ماجراجویی در قدم‌های آن‌ها تجربه‌ای به‌شدت لذت‌بخش و سراسر اکشن را به خوردتان می‌دهد.

گیم پلی اکشن و دنیایی وسیع

بازی Gotham Knights مانند بسیاری از بازی‌های ابرقهرمانی دیگر، در سبک اکشن و با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز را برای گشت و گذار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما این بار در نقش شوالیه‌ها، شهر گاتهام را گشت و گذار کرده، مکان‌های مخفی و معماهایش را حل کرده و سراسر آن را از وجود دشمنان و خلاف‌کاران پاک‌سازی می‌کنید. از دیگر ویژگی‌های گیم پلی وجود عناصر نقش‌آفرینی است که به قدرت‌ها و قابلیت‌های کاراکترهای شما ارتباط دارد و با پیشروی در بازی، بیش از پیش پتانسیل ابرقهرمان خود را آزاد خواهید کرد.

مجلس جغدها در شهر گاتهام

یکی از سوژه‌های اصلی داستان بازی، مجلسی به اسم مجلس جغدها یا همان Court of Owls است که از آن‌ها به‌عنوان یک گروه مخفی و مرموز یاد می‌شود. این افراد از گذشته دور کنترل شهر گاتهام را در دست داشته‌اند و افراد آن از قدیمی‌ترین و ثروتمندترین شهروندان رده بالای شهر بوده‌اند. این گروه بیش از دو قرن است که صنعت و ثروت شهر را کنترل کرده است و بخشی از داستان به برملا کردن رازهای این گروه توسط شوالیه‌ها جریان دارد.

گرافیک زیبا و مدرن

از دیگر ویژگی‌های بازی Gotham Knights می‌توان به گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌اش اشاره کرد که کاملاً درخور بازی‌های مدرن امروزی طراحی شده و بسیار چشم‌نواز است. تمامی کاراکترها، انیمیشن‌های آن‌ها و حالت‌های صورت به شکلی واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند، جلوه‌های ویژه، نورپردازی‌های شهر و همچنین جزییات ساختمان‌ها از دیگر مواردی است که تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. حال و هوا و اتمسفر تاریک شهر گاتهام و باران‌های همیشگی‌اش را نیز به شکلی زیبا و چشم‌نواز در بازی Gotham Knights تجربه خواهید کرد. جدیدترین بازی ابرقهرمانی با گرافیکی زیبا و ویژه در انتظارتان است.

Gotham Knights The Kelvin Incidentبازی بسیار جذاب و موفق Gotham Knights به تازگی یک آپدیت جدید تحت عنوان The Kelvin Incident دریافت کرده است. این محتوای تازه درجه سختی بسیار چالش برانگیزی را به بازی اضافه کرده و به بازیکنان حرفه‌ای پاداش می‌دهد. با تمام کردن محتوای این آپدیت، شما لباس‌ها و ابزار جدیدی از جمله لباس Mythic را دریافت و کاراکتر خود را حماسی‌تر خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Marvel’s Spider-Man و Batman: Arkham Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gotham Knights برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-9600K (3.7 GHz) OR AMD Ryzen 5 3600 (3.60 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti OR AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Storage: 45 GB available space
Additional Notes: 1080p / 60fps / Low Quality Settings

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-10700K (3.8 GHz) or AMD Ryzen 5 5600X (3.7 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 or AMD Radeon RX 5700 XT
DirectX: Version 12
Storage: 45 GB available space
Additional Notes: 1080p / 60fps / High Quality Settings

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Batman is dead. A new expansive, criminal underworld has swept the streets of Gotham City. It is now up to the Batman Family – Batgirl, Nightwing, Red Hood, and Robin – to protect Gotham, bring hope to its citizens, discipline to its cops, and fear to its criminals.
From solving mysteries that connect the darkest chapters in the city’s history to defeating notorious villains in epic confrontations. Gotham Knights is an open-world, action RPG set in the most dynamic and interactive Gotham City yet. Patrol Gotham’s five distinct boroughs in solo or in co-op and drop in on criminal activity wherever you find it. Your legacy begins now. Step into the Knight.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 54.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Gotham Knights در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Gotham Knights نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Gotham Knights کرک شده است ؟

بله. بازی Gotham Knights کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Gotham Knights را اجرا می کند ؟

برای اجرای Gotham Knights شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti یا AMD Radeon RX 590 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 45 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Gotham Knights را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Gotham Knights در چه جهانی روایت می شود ؟

ماجراهای بازی Gotham Knights در دورانی پس از مرگ ابرقهرمان معروف شهر یعنی بتمن جریان دارد. پس از مرگ Batman بار دیگر خیابان‌های شهر مملو از خلاف‌کارها و مجرمان شده و حال گروهی از نزدیکان و دوستان بتمن که خودشان را شوالیه‌های گاتهام می‌دانند، باید مسیرش را ادامه دهند. بازی شما را در کنار ماجراجویی‌های همین شوالیه‌ها قرار می‌دهد تا در کنار این چهار ابرقهرمان به جنگ با پلیدی و فساد بروید و مردم را از چنگ خلاف‌کارهای متعدد نجات دهید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 194 دیدگاه
  • Avatar

    Garder

    مهمان

    دوستانه که مشکل کرش اول اجرای بازی و دارن کافیه نتتون رو خاموش کنید و از بازی لذت ببرید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یک ادم

    مهمان

    دوستانی وقتی میرن تو بازی چند ثانیه لودینگ میبینن و به منو نرسیده کرش میکنه باید برین جدیدترین پک سی++ رو از خود سایت مایکروسافت دانلود کنین دیگه هیچ کاری درستش نمیکنه خودم تست کردم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      saeed در پاسخ به یک ادم

      مهمان

      با اینم نشد

    • Avatar

      saeed در پاسخ به یک ادم

      مهمان

      انجام دادم نشد بازم

  • Avatar

    NAME OF GOD

    مهمان

    سلامی دوباره برای امتحان که بازی ببینم مشکلی نداره بازی پاک کردم و دوباره نصب کردم و ویندوز دوباره اخرین ورژن نصب کردم و مراحل پایین دوباره انجام دادم و بازی با کمی تاخییر اجرا شد مکل از بازی نیست مشکل از کرک باید باشه اگر اشتباه نکنم
    درایورهای سیستمتون با برنامه iobit driver booster اپدیت کنید و سرعت خوبی داره و اخرین ورژن ها را پیدا می کنه
    اگر در اجرا مشکل دارین و صفحه سیاه میشه و انی خارج میشه برای کرک جدید این مراحل انجام بدین تا مشکلتون حل بشه .
    اپدیت ویندوزتون اگر غیرفعال هستش بازش کنید و داخل برنامه ماکروسافت استور در منوی استارت ویندوز بشید شکل برنامه یه چمدون ابی رنگ با یه پنجره کوچک دارای 4 رنگ می باشد
    برنامه را اجرا کنید وارد قسمت کتابخانه بشید و قسمت اپدیت ها صبر کنید تا برنامه هایی که قرار اپدیت بشن را بارگذاری کنه و تمام برنامه ها را اپدیت کنید
    اگر ویندوزتون نیاز به اپدیت داشت صبور باشید تا پروسه دانلود اپدیت ویندوز تموم بشه بعد ری استارت کنید
    در ضمن مراحل بالا که تمام شد دوباره اینترنت را به سیستم متصل کنید و دوباره بازی را اجرا کنید و کمی بازی کنید تا بازی دیتای کم حجمی را دانلود کند یک فولدر در مسیر بازی ساخته می شود :
    Gotham Knights/Mercury/PersistentDownloadDir/Hydra
    در این مسیر دیتا دانلود می شود و مطمئن شوید که دانلود شده باشد
    تمام پیشنیازها روی سیستمتون نصب شده باشد و درایورهاتون با اینترنت اپدیت کنید مخصوصن کارت گرافیکتون مهم هستش
    بازی را در یک فولد نصب کنید محل اجرایی ایکون بازی تعداد فولدر بالایی دارد احتمال کرش بالاست
    بازی را از این مسیر اجرا کنید : Gotham Knights/Mercury/Binaries/WinGDK
    از بازی لذت ببرید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 194 دیدگاه