بازی 404 Games RE:SET سگا
یحیی رحیمی

بازی موبایل سگا و یوکو تارو به نام GAME RE:SET معرفی شد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1401 بدون دیدگاه
219 بازدید

شرکت سگا چند روز پیش از معرفی یک بازی موبایل با همکاری خالق بازی NieR Automata خبر داد. بازی جدید یوکو تارو و سگا به نام 404 Games RE:SET رسماً معرفی شد و قرار است که در بهار سال 2023 برای گوشی‌های اندروید و همچنین iOS منتشر شود. بازی از شخصیت‌هایی که توسط Yuugen طراحی شده‌اند پشتیبانی می‌کند و فرایند پیش‌ ثبت‌نام هم از طریق اپ استور و گوگل پلی آغاز شده است.

توسعه‌دهنده در توضیحات بازی نوشته است که این دنیایی است که توسط سگا و برای سگا طراحی شده است. بازی‌کننده که در این جهان زندگی می‌کند، یک روز با موجود عجیبی به نام X مواجه می‌شود. بازی‌کننده‌ هنگامی‌که متوجه می‌شود که این جهان توسط سگا ساخته شده‌اند، نبرد عظیم را برای بازگشت به دنیای واقعی آغاز می‌کند. داستان بازی توسط یوکو تارو نوشته شده است و او به این جهان عجیب و بازی متفاوت، جان بخشیده است.

ویدیو تبلیغاتی برای معرفی بازی 404 Games RE:SET منتشر شده است که یوکو تارو را به‌عنوان کارگردان بازی معرفی می‌کند. همچنین طراح شخصیت‌های بازی، Yuugen هم در ویدیو حضور دارد. وی به دلیل سری Atelier بیشتر شناخته می‌شود و سبک طراحی شخصیت منحصر به فردی دارد. گوسوکه ناکاروما نیز تولیدکننده بازی جدید سگا است. این بازی موبایل در واقع خلاصه‌ای از آثار و شخصیت‌های منحصر به فرد سگا است و این بار این شرکت بازی‌سازی به آنتاگونیست و دشمن اصلی داستان تبدیل شده است.

بازی موبایل سگا 404 Games RE:SET

بازی موبایل سگا و یوکو تارو

شرکت سگا در بازی، کنترل همه‌چیز را بر عهده دارد و جهانی کاملاً کنترل‌شده و دروغین را ساخته است. بازی‌کننده در مقابل سگا قرار می‌گیرد و برای اینکه بتواند به فرم سابق بازگردد باید نبردی خونین و مهیج را آغاز کند. شخصیت‌هایی از بازی‌هایی مانند Virtua Fighter و Outrun دیده می‌شوند و قرار است که اکثر شخصیت‌های مربوط به سگا در بازی حضور پیدا کنند. طبق متن مصاحبه با تولیدکننده، یوکو تارو تنها زمانی کارگردانی بازی را قبول کرده که بتواند به‌تمامی آثار سگا بدون محدودیت دسترسی داشته باشد.

طبق مصاحبه، بازی 404 Games RE:SET یک اثر نقش‌آفرینی موبایل خواهد بود، اما مکانیک‌های تیراندازی را هم دارد. این بازی همچنین به دیگر آثار تارو هم شباهت دارد و روند مبارزات سریع و جذاب خواهد بود. شخصیت‌های تازه‌ای در حال توسعه هستند که به‌زودی راهی بازی می‌شوند. این اولین بازی موبایل یوکو تارو نیست و وی در سال 2017، بازی SINoALICE را با کمک اسکوئر انیکس منتشر کرد. بازی موبایل سگا با کارگردانی خالق NieR در بهار امسال برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.