ساخت سریال God of War (گاد اف وار)
محمد صادق شجاعی

سریال God of War در مراحل اولیه ساخت قرار دارد

محمد صادق شجاعی 18 بهمن 1401 2 دیدگاه
309 بازدید

کاترین پوپ، رئیس استودیو‌های تلویزیونی پیکچرز سونی، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که سریال اقتباسی از بازی God of War (گاد اف وار) مراحل اولیه ساخت را پشت سر می‌گذارد.

سونی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان بوده که علاوه بر بازی‌های ویدیویی و کنسول‌های خانگی، در زمینه تولید آثار تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی نیز فعال است. پلی استیشن در واقع بزرگ‌ترین کسب و کار سونی محسوب می‌شود و شرکت ژاپنی در تلاش است که مجموعه‌های مشهور خود را در مدیوم‌های جدید گسترش دهد.

سال گذشته فیلم اقتباسی از سری Uncharted با بازی تام هالند اکران شد. همچنین اخیرا پخش سریال The Last of Us از شبکه HBO آغاز شده و محبوبیت زیادی به دست آورده است. موفقیت‌های این سریال موجب شد که پس از نمایش تنها دو قسمت، شبکه اچ‌بی‌او فصل دوم آن را تایید کند. همچنین سریال مذکور باعث شده است که فروش بازی‌های سری لست اف اس به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. اما آثاری که با اقتباس از مجموعه‌های AAA سونی ساخته می‌شوند، به موارد ذکر شده محدود نمی‌شوند.

کاترین پوپ، رئیس Sony Pictures TV Studios، در مصاحبه‌ای با رسانه Deadline، به طور مفصل در مورد دهه‌ها فعالیت خود در صنعت سینما و تلویزیون و برنامه‌های سونی صحبت کرده است. در حال حاضر شرکت ژاپنی مشغول تولید آثار اقتباسی متعددی از جمله فیلم Gran Turismo، سری Twisted Metal و سریال خدای جنگ است.

کاترین پوپ در مصاحبه خود گفته است: «IP‌ها و جهان‌های در حال گسترش قطعا بخش بزرگی از کسب و کار ما و سایر شرکت‌ها هستند. موافق هستم که مجموعه‌های پلی استیشن روز‌به‌روز اهمیت بیشتری به دست می‌آورند. اخیرا فصل دوم سریال The Last of Us تایید شده است. ما رابطه بسیار نزدیکی با پلی استیشن و کارکنان خلاق آن داریم.»

ساخت سریال God of War (گاد اف وار)

ساخت سریال God of War چالش‌های مختلفی به همراه دارد

رئیس بخش تلویزیون سونی توضیحاتی در مورد ساخت سریال God of War توسط آمازون و پلی استیشن ارائه کرده است. کاترین پوپ در این رابطه به Deadline گفته است: «ما در حال ساخت سریال گاد اف وار بوده و هنوز در مراحل اولیه هستیم. من بازی خدای جنگ را به خوبی می‌شناسم و از کاری که آن‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند، شگفت‌زده هستم. آن‌ها در زمینه‌های ساخت جهان God of War و گسترش آن، در عین حفظ تمام ارزش‌های بازی عالی عمل کرده‌اند. سریال خدای جنگ به شکلی گسترش پیدا می‌کند که حتی بینندگان نا‌آشنا با سری گاد اف وار را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این سریال اقتباسی یک اثر حقیقتا رضایت‌بخش خواهد بود.»

کاترین پوپ در مورد چالش‌های ساخت آثار اقتباسی نیز صحبت کرده است. به اعتقاد رئیس استودیو‌های تلویزیونی پیکچرز سونی، ورود یک IP به مدیوم جدید آسان نیست و می‌تواند سخت‌تر از ارائه یک ایده تازه باشد. این باور از آن جهت بوده که برای تولید یک اقتباس موفق، لازم است هسته و اساسی‌ترین بخش‌های منبع را شناخته و در عین حال مطئن شوید اثری که تولید می‌کنید به اندازه کافی سرگرم‌کننده باشد.

گفته‌های کاترین پوپ به این معنا است که نباید انتظار حضور کریتوس در قاب تلویزیون در آینده نزدیک را داشته باشید. به نظر شما سریال God of War عملکردی مشابه لست اف اس خواهد داشت؟ به نظر شما چه بازیگری نقش خدای جنگ را ایفا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ehsan

    مهمان

    سلام.خسته نباشین. چرا لینک های دانلود بازی god of war برای pc رو برداشتین. ??
    30 گیگشو دانلود کرده بودم حالا اون صفحه دانلود رو ک ذخیره کرده بودم میزنم روش ارور 404 میاد. لطفا رسیدگی کنید.
    خیلی ممنونم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ehsan

      مدیر سایت

      سلام
      ایمیل بزنید براتون ارسال کنیم.