بازی Horizon موبایل
یحیی رحیمی

بازی آنلاین Horizon برای موبایل هم منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 17 بهمن 1401 بدون دیدگاه
294 بازدید

استودیو گوریلا گیمز در حال حاضر روی بازی آنلاین Horizon کار می‌کند. این بازی که بر اساس سری محبوب هورایزن ساخته می‌شود، طبق آگهی استخدامی جدید تنها به پلتفرم پلی‌استیشن و کامپیوتر محدود نخواهد شد. احتمال انتشار بازی Horizon برای موبایل هم وجود دارد و جزئیات آگهی جدید، ایده‌های اولیه‌ای را مطرح کرده است که با خصوصیات بازی‌های موبایل تطابق دارند. انتشار این بازی برای اندروید و iOS می‌تواند نظر میلیون‌ها نفر طرفداران را جلب کند.

آگهی استخدامی جدید در وب‌سایت رسمی گوریلا گیمز منتشر شده است. بررسی متن آگهی نشان می‌دهد که استودیو، نیازمند یک نویسنده به همراه چندین توسعه‌دهنده است که قبلاً یک بازی موبایل کاملاً داستانی یا یک بازی مستقل را ساخته باشند و منتشر کرده باشند. از جمله وظایفت این افراد، ارائه ایده و طراحی مأموریت‌ها و تاریخچه شخصیت‌ها است. آن‌ها باید دیالوگ‌ها را طراحی کنند و قالب کلی داستان را مشخص کنند. این افراد باید حداقل یک بازی موبایل منتشر کرده باشند. بتوانند سریعاً روند بازی را با توجه به بازخوردها تغییر دهند. علاقه زیادی هم به بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO داشته باشند.

بازی آنلاین Horizon موبایل

انتشار بازی آنلاین Horizon برای موبایل

افراد موردنیاز باید آموزش کافی در مورد ساختار قصه و همچنین داستان‌نویسی پویا و دراماتیک را داشته باشند. افرادی که به فعالیت در این پست علاقه‌مند هستند، باید سه نمونه کاری برای استودیو علاوه بر رزومه بفرستند. امکان دورکاری وجود ندارد و افراد جذب‌شده باید در استودیو واقع در شهر آمستردام هلند مشغول به کار شوند. گوریلا گیمز در نهایت با افراد انتخابی مصاحبه خواهد کرد و بهترین فرد را برای کار روی بازی آنلاین Horizon برمی‌گزیند.

آگهی استخدامی، تمرکز خاصی روی ژانر نقش‌آفرینی و MMORPG دارد و اینکه مخاطبان بازی موبایل هم در نظر گرفته شده‌اند. شرکت سونی بارها علاقه‌ی خود به انتشار بازی‌های موبایل بر اساس مجموعه بازی‌های انحصاری را بروز داده است. به نظر می‌رسد که بازی Horizon Zero Dawn در قالب اثری موبایل و به‌صورت چندنفره ارائه خواهد شد. به‌تازگی تصاویری از بازی آنلاین Horizon فاش شده است و فضای کارتونی این اثر را نشان می‌دهد. آگهی جدید نشان داد که طراحی بازی به شکلی است که بازی برای موبایل هم مناسب خواهد بود. دلیل طراحی کارتونی می‌تواند انتشار بازی برای موبایل باشد.

درصورتی‌که این گمانه‌زنی درست از آب درآید، باید ببینیم که بازی آنلاین Horizon چقدر برای موبایل بهینه خواهد بود و اینکه سبک طراحی آن چطور است. به نظر می‌رسد که سازندگان، محصولی مشابه Genshin Impact را در نظر دارند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.