Horizon بازی مولتی پلیر
یحیی رحیمی

ویدیو و تصاویری از بازی مولتی پلیر Horizon فاش شد

یحیی رحیمی 9 بهمن 1401 بدون دیدگاه
441 بازدید

تصاویری از ایده‌های اولیه و گیم‌ پلی بازی مولتی پلیر Horizon به‌تازگی فاش شده است که روی همکاری تیمی میان شخصیت‌ها تمرکز کرده است و دارای استایل کارتونی است. گوریلا گیمز ماه گذشته و پس از انتشار چندین آگهی استخدامی، بالاخره ساخت بازی جدید را تائید کرد. این اثر جدید با هدف گسترش دنیای هورایزن ساخته شده است و دارای سبک طراحی مخصوص به خود است. توسعه‌دهنده هیچ تصویر و ویدیویی از بازی نمایش نداده، اما افشاگری جدید باعث شده تا ده دقیقه از گیم‌پلی اولیه بازی منتشر شود.

گیم پلی فاش‌شده بازی مولتی پلیر Horizon مربوط نسخه تابستان 2020 است و از آن موقع بیش از دو سال گذشته است. این ویدیو در فروم مخصوص بازی در ردیت منتشر شده است و فضای بازی را به مدت دوازده دقیقه نمایش می‌دهد. بیشتر گیم‌پلی شامل قدم زدن در کمپ اصلی و همچنین زمین‌های وسیع و چمن است و اندکی هم از روند مبارزه نمایش داده می‌شود. ابتدا باید در مورد سبک هنری بازی صحبت کنیم. هورایزن گفته است که سبک طراحی پروژه چندنفره متفاوت است و این دقیقاً در تصاویر و ویدیو جدید دیده می‌شود.

تمامی شخصیت‌ها به شکل کارتونی طراحی شده‌اند، رنگ‌های بشاش استفاده شده‌اند و سبک طراحی اغراق‌آمیزی می‌بینیم که فرسنگ‌ها با سبک طراحی واقع‌گرایانه بازی Horizon Forbidden West تفاوت دارد. بسیاری می‌گویند که بازی مولتی پلیر هورایزن بیشتر به فورتنایت شباهت دارد و حتی از این بازی الهام گرفته است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا بازی‌کننده می‌تواند چهره‌ و ظاهر شخصیت خود را تغییر دهد یا خیر؟ یکی از تصاویر نشان می‌دهد که کاراکترها در بازی چطور به نظر می‌رسند و این تصویر هم مربوط به نسخه اولیه است و قابلیت سفارشی‌سازی در آن دیده نمی‌شود.

بازی مولتی پلیر Horizon

بازی مولتی پلیر Horizon

از سبک هنری بازی بگذریم، بازی مولتی پلیر Horizon بیشتر شبیه اثر اصلی با المان‌های چندنفره است. همه‌چیز از حرکت شخصیت‌ها و حتی نحوه‌ی حمله دشمنان به بازی Horizon Zero Dawn و دنباله آن شباهت دارد. واضح است که با اثری از یک فرنچایز یکسان روبه‌رو هستیم و همین باعث شده تا بازی به دیگر آثار شباهت داشته باشد. تنها مسئله‌ای که باقی‌مانده، نحوه‌ی همکاری بازی‌کنان برای حذف ماشین‌ها است و بخش مبارزه، نیازمند معرفی بیشتر است. ویدیو به دلیل آنکه رسمی نیست و همچنین حجم بسیار زیادی دارد در این مطلب آپلود نخواهد شد و می‌توانید سری به فروم هورایزن در ردیت بزنید. البته ادمین درخواست حذف ویدیو را در ردیت کرده است.

تصاویر فاش‌شده مربوط به بیلد آلفا بازی هستند و ظاهر نهایی بازی با آنچه می‌بینید تفاوت دارد. امکان آن وجود دارد که سبک هنری بازی هم در مراحل پایانی تغییر یابد و به واقعیت نزدیک شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.