Horizon Forbidden West کامپیوتر
یحیی رحیمی

نسخه کامل Horizon Forbidden West برای کامپیوتر معرفی شد

یحیی رحیمی 5 مهر 1402 6 دیدگاه
6,073 بازدید

استودیو گوریلا گیمز پس از انتشار چندین شایعه مختلف، نسخه کامل بازی Horizon Forbidden West برای PS5 و کامپیوتر معرفی کرد. کامپلیت ادیشن بازی هورایزن فوربیدن وست قرار است روز ششم اکتبر (چهاردهم مهر) برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود و سپس در اوایل سال 2024 در دسترس پلتفرم پی‌سی قرار گیرد. این بازی از طریق استیم و اپیک گیمز استور فروخته می‌شود و صفحه فروش آن در این دو فروشگاه فعال شده است.

قیمت نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition شصت دلار اعلام شده است. این نسخه شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی Burning Shores و همچنین موسیقی متن، آرت بوک و جلد اول کمیک‌بوک دیجیتالی به نام Sunhawk است. چندین آیتم داخل بازی به همراه طرح‌های نقاشی صورت جدید برای حالت عکاسی در نظر گرفته شده‌اند. یک لباس ویژه به همراه تیر و کمان کوچک نیز در این نسخه اضافه شده است و خریداران به‌طور کل، تمام آنچه برای این بازی توسعه یافته است را دریافت خواهند کرد.

نسخه کامپیوتر بازی Horizon Forbidden West توسط استودیو نیکسس (Nixxes Software) توسعه یافته است. قرار است قابلیت‌های این نسخه در ماه‌های آینده معرفی شوند. نیکسس قبلاً بازی مارول اسپایدرمن را برای کامپیوتر پورت کرد و استودیو ماهری در انجام این کار به‌حساب می‌آید. البته باید دید سرنوشت این پورت چه خواهد شد و آیا همانند لست آو آس پارت 1، مشکلاتی هنگام انتشار خواهد داشت یا خیر. با انتشار هورایزن فوربیدن وست برای کامپیوتر، فهرست عناوین انحصاری پلی‌استیشن در حال کاهش است.

Horizon Forbidden West کامپیوترانتشار Horizon Forbidden West برای کامپیوتر

تابه‌حال تنها چند بازی مهم همانند بلادبورن و گوست آو سوشیما برای کامپیوتر منتشر نشده‌اند. وضعیت این دو بازی مشخص نیست و شایعات مختلفی در مورد آن‌ها وجود دارد. بازی هورایزن فوربیدن وست، سال گذشته میلادی منتشر شد و بسته الحاقی برای آن ساخته شد که ماجرای ایلوی در غرب آمریکا جدید را ادامه داد. نسخه کامل شامل تمامی محتوای منتشرشده است که مورد پسند مخاطبان این اثر قرار گرفت. طبق شایعات، ریمستر بازی Horizon Zero Dawn برای پلی‌استیشن 5 در حال ساخت است و شاهد بازنشر آن برای نسل جدید خواهیم بود.

پارسی‌گیم هنگام انتشار بازی اول این مجموعه برای کامپیوتر، تصمیم به تهیه فارسی‌ساز گرفت و درصورتی‌که حمایت کافی صورت گیرد، فوربیدن وست نیز به زبان فارسی ترجمه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات نسخه کامپیوتر Horizon Forbidden West مشخص نیست و تنها می‌دانیم که اوایل 2024 قادر به تجربه آن خواهیم بود. نظر شما چیست؟ آیا منتظر این بازی بودید‌؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    جناب نقشه ای برای ساب فارسی این گیم ندارید ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hary pater

    مهمان

    کاش زودتر خدای جنگ رنگوراک بدن بیرون برای کامپیوتر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sina

    مهمان

    ای کاشکی گوشت اف سوشیما رو میدادن. پس کی اون منتشر میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام خدا کنه سیستمش در حد نسخه اولش باشه و اس اس دی اجبار نکنه?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ali در پاسخ به سجاد

      مهمان

      انتظار داری یه بازی 2022 سیستمش اندازه یه بازی 2017 باشه ؟!

  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    بیصبرانه منتظر انتشار این بازی بی نظیر و زبرنویس فارسی تون هستیم. ❤️❤️

    پاسخ دهید