دانلود بازی Inkulinati برای PC
دانلود بازی Inkulinati برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inkulinati برای PC

پارسی گیم 19 بهمن 1401 1 دیدگاه
5,205 بازدید

دانلود بازی Inkulinati برای کامپیوتر

ایده‌های خلاقانه بازی سازان مستقل در حال تصرف صنعت گیم بوده و شاهد این هستیم که طی چند سال اخیر، بهترین بازی‌های ساخته شده آثار مستقل بودند. یکی از بازی‌های جالبی که با گرافیک و موضوعات عجیب به سرعت از دیگران متمایز شده بود، عنوان Pentiment بود. این بازی با تمرکز بر روی استایل هنری قرون وسطی ای، پدیده جالب و جدیدی را به ما ارائه کرد. این دقیقاً کاری است که بازی Inkulinati نیز سعی در انجامش دارد. برای یک ماجراجویی قرون وسطی ای عجیب خود را آماده کنید.

بازی Inkulinati عنوانی در سبک استراتژیک است که انگار صفحات یک کتاب در قرن 16 میلادی خارج شده است. تمام طراحی شخصیت‌ها بر اساس استایل‌های هنری آن زمان خلق شده‌اند تا یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های سال را از نظر گرافیکی شاهد باشیم. این بازی در کنار اینکه به شدت عجیب و دیوانه‌وار است، از گیم پلی بسیار تاکتیکالی بهره‌مند است که نیاز به تمرکز و دقت زیادی برای پیروزی در مبارزات دارد. شخصیت‌های این بازی به طور مستقیم از نقاشی‌های قرون وسطی ای خارج شده‌اند.

گیم پلی این بازی از آثار استراتژیک نوبتی بزرگ و مطرح الهام گرفته که هسته آن شامل انجام حرکات دفاعی و حمله‌ای به صورت نوبتی می‌شود. داستان سرایی بازی به صورت متنی و با فونت‌های کلاسیک روایت می‌شوند که به القای حس و حال قرون وسطی ای بازی افزوده‌اند. بدون شک هیچ بازی ای شبیه به Inkulinati در دنیا وجود نداشته و نوآوری‌های بی نظیر این عنوان باید مورد توجه همه گیمرها قرار گیرند. پس شدیداً توصیه می‌کنیم که همین حالا به دانلود و تجربه Inkulinati بپردازید.

بازی Inkulinati عنوانی در سبک استراتژی نوبتی است. این بازی از نظر ظاهری و بصری از نقاشی‌ها و ادبیات قرون وسطی و قرن 16 الهام گرفته و به بهترین و استادانه‌ترین شکل ممکن این ظاهر را با سبک استراتژی ترکیب کرده است. بدون شک هر گیمری باید همین حالا Inkulinati را دانلود کرده و از جذابیت‌هایش شگفت زده شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pentiment و State of Mind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inkulinati برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Intel Core i5 6400 or AMD equivalents
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti or AMD RX 560
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Intel Core i7 8700 or AMD equivalents
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Inkulinati is an ink-based strategy game straight from medieval manuscripts, where a rabbit’s bum can be deadlier than a dog’s sword. Take your turn in Inkulinati duels filled with unexpected tactical depth (and humour!). Embark on an ever-changing journey, build your own bestiary, defeat medieval superstars and collect perks to unleash special powers. Become a master of the Living Ink, grab your quill and build your unique strategy time after time so that you can be named the greatest Inkulinati of all time!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    reza

    مهمان

    رایگانه یا باید بازی رو بخریم؟

    پاسخ دهید