گیم پلی Crime Boss: Rockay City
یحیی رحیمی

جزئیات گیم پلی و داستان Crime Boss: Rockay City اعلام شد

یحیی رحیمی 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
939 بازدید

مراسم گیم اواردز 2022 با رونمایی از بازی تازه‌ای به نام Crime Boss: Rockay City همراه بود. یک شوتر اول شخص جدید از استودیو INGAME که با همکاری شرکت 505 Games منتشر می‌شود. این اثر قرار است روز 28 مارس برای کامپیوتر از طریق اپیک گیمز استور منتشر شود، اما اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. مصاحبه کامل با سازندگان، جزئیات گیم پلی و داستان Crime Boss: Rockay City را برملا کرده است.

شخصیت اصلی بازی یک خلاف‌کار باسابقه به شکل قهرمان‌ فیلم‌های اکشن دهه 90 میلادی است. افراد مشهوری همانند دنی ترهو، دنی گلاور، مایکل روکر و دامیون پویتیر، بازیگر نقش تانوس، در این شوتر اول شخص حضور دارند. پویتیر همچنین یکی از نویسندگان بازی است و به‌تازگی در مورد نحوه‌ی شکل‌گیری داستان صحبت کرده‌اند. پویتیر می‌گوید که او هم نویسنده است و هم بازیگر و اینکه چند سالی است روی این اثر کار می‌‌کند و همچنان در حال شکل‌ دادن به شخصیت‌ها و دنیای بازی است و می‌گوید که تجربه‌ای کاملاً متفاوت داشته است.

دامیون پویتیر در نقش Nasara بازی می‌کند و همچنین این شخصیت را هم خلق کرده است و به آن جان بخشیده است. وی در این مورد او می‌گوید: «او شیوه‌ی کار بسیار خاصی دارد و به تراویس بیکر کمک می‌کند تا به رئیس خلاف‌کارهای شهر تبدیل شود. او از تمامی روابط خود استفاده می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد خلاف‌کارهای زیرزمینی پیدا کند و بتواند خود را به اوج برساند.» تمامی شخصیت‌های بازی Crime Boss: Rockay City دارای مأموریت‌های مخصوص به خود هستند. هرکدام درگیر چالش‌هایی هستند و به‌نوعی روی بازی تأثیر می‌گذارند.

داستان گیم پلی Crime Boss: Rockay City

گیم پلی Crime Boss: Rockay City

نویسنده در ادامه می‌گوید که او نسخه‌های اولیه را تجربه کرده و این بازی هنوز نیازمند توسعه بیشتر است. در مورد روند بازی باید گفت که تجربه‌ی هیچ فردی با دیگری یکسان نیست و می‌توان بازی را چندین بار تمام کرد و خواهید دید که کاراکترها هر بار تصمیم دیگری خواهند گرفت و این مسئله در داستان کلی تأثیر می‌گذارد. ساختار بازی نیز به‌صورت روزانه است. هر روز اتفاقاتی رخ می‌دهد که روایت را جلو می‌برند. همچنین زمان نیز مسئله مهمی است و باید مدیریت زمان و نحوه‌ی انجام فعالیت‌ها را در نظر داشت.

همچنین خبری از چرخه روز و شب نیست و بخش کوآپ چندنفره نیز طراحی شده است که در حال حاضر اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. حضور افراد مشهور مانند دنی ترهو روی تولید بازی اثر گذاشته است. عده‌ای می‌گویند که این افراد به‌منظور جلب نظر بازی‌کنان استفاده شده‌اند و ممکن است که کیفیت نهایی بازی چندان خوب نباشد. پویتیر در پایان به چالش‌های ساخت بازی اشاره کرده و می‌گوید که افراد مختلف تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و سطح تلاش و کوشش بازی‌سازها را ستوده است. وی که در بازی Payday 2 حضور داشت، قرار است جزو بازیگران بازی سوم هم باشد.

بازی Crime Boss: Rockay City با ساختاری مشابه GTA قرار است روز 28 مارس برای کامپیوتر منتشر شود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.