دانلود بازی International Basketball Manager 23 برای PC
دانلود بازی International Basketball Manager 23 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی International Basketball Manager 23 برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,558 بازدید

دانلود بازی International Basketball Manager 23 برای کامپیوتر

اگر از طرف‌داران ورزش و بازی‌های ویدئویی ورزشی باشید، بدون شک می‌دانید که گونه متفاوتی از آن‌ها نیز وجود دارد. بازی‌های شبیه ساز و مدیریتی ورزشی مانند Football Manager به این دلیل ساخته شده‌اند تا بازیکنان را به جای حضور مستقیم در سالن ورزشگاه، در نقش مربی‌های باهوشی قرار بدهند که به جمع آوری و هدایت تیم مشغول هستند. بازی International Basketball Manager 23 هم که اخیراً منتشر شده، دقیقاً همین کار را، اما این بار برای ورزش بسکتبال انجام می‌دهد.

شما بازیکنان را استخدام و مبادله کرده، برنامه تمرین هفتگی خود را برنامه ریزی می‌کنید، قراردادها را انجام می‌دهید و غیره. از ویژگی‌های خوب بازی این است که می‌توانید به طور خودکار تصمیم بگیرید که یک بازیکن در هر مسابقه چند دقیقه بازی کند؛ البته نیازی نیست که به طور دستی هر بازیکن را در تمام مدت تعویض کنید؛ البته هنوز هم می‌توانید این کار را انجام دهید، اما می‌توانید زمان خود را به کارهای مهم‌تری مانند تاکتیک‌ها و تایم اوت‌های استراتژیک و حملات مفیدتر نیز اختصاص دهید.

International Basketball Manager 23 دقیقاً همان کارهایی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد که از یک بازی شبیه ساز مدیریت تیم بسکتبال انتظار می‌رود. از آمارهای فراوانی که بر روی صفحه قرار دارد و شما باید به خوبی آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. فعالیت‌های جانبی مانند بررسی بازار خرید و فروش بازیکنان و البته تماشای نتیجه مسابقات که شما را به سوی قهرمانی سوق می‌دهند. اگر به بازی‌های شبیه ساز با جزئیات بالا و قابلیت‌های فراوان علاقه دارید، تجربه این عنوان جذاب را از دست ندهید.

بازی International Basketball Manager 23 عنوانی در سبک ورزشی و مدیریت تیم بسکتبال است. همان‌طور که از یک بازی خوب مدیریتی انتظار می‌رود، باید به جزئیات بالای تیم خود مانند خرید و فروش بازیکنان و انجام بازی‌های مختلف رسیدگی کنید. این بازی بهترین نمونه از ژانر مدیریتی برای ورزش بسکتبال درون بازار است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Football Manager 2021 و We are Football را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی International Basketball Manager 23 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, 8/8.1, 10
Processor: Intel I3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of the worlwide basketball with the new International Basketball Manager 23. Put on the basketball manager’s suit and try to handle the pressure that the board, the fans and the press will put on you, how will you respond to all the expectations?
International Basketball Manager 23 provides all users with multitude of management tools at your fingertips so you can set your own style in managing your team. You will have at your disposal more than 20 leagues from different countries and continents, 700 clubs and up to almost 10,000 players. You can start thinking about hiring a good scouting team.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.