دنیای Titanfall و Apex Legends
علیرضا نظری

الکترونیک آرتز ساخت اثری از دنیای Titanfall و Apex Legends را متوقف کرده است

علیرضا نظری 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
124 بازدید

پس از اینکه شرکت EA (الکترونیک آرتز) اعلام کرد به توسعه بازی‌های Apex Legends Mobile و Battlefield Mobile پایان داده است، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که این ناشر، ساخت یک اثر معرفی نشده در دنیای مشترک ایپکس لجندز و تایتان فال را با اسم رمز Titanfall Legends نیز لغو کرده است.

الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرد که توسعه آثار ایپکس لجندز موبایل و بتلفیلد موبایل را کنار گذاشته و در کنار آن، انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor را به مدت شش هفته به تاخیر انداخته است. همانطور که گفته شد، این شرکت بازی سوم خود را نیز لغو کرده است؛ یک بازی تک نفره که در دنیای بازی Titanfall اتفاق می‌افتد و با وجود این که قبلاً اشاره‌ای به آن شده بود اما هرگز به طور رسمی معرفی نشده است.

طبق اطلاعات بدست آمده، این بازی در واقع با اسم رمز Titanfall Legends شناخته می‌شد. این اثر قرار بود یک بازی تک نفره به کارگردانی محمد علوی، طراح کهنه کار و با تجربه که بیشتر به خاطر کار روی دو قسمت اول بازی کال او دیوتی مدرن وارفر شناخته می‌شود، باشد. علوی در اوایل سال 2022 استودیو Respawn را ترک کرد، اگرچه به نظر می‌رسد پس از او، توسعه پروژه برای مدتی ادامه داشته است. زمانی که علوی از پروژه خارج شد، منابع معتبر تایید کردند که کار روی این بازی ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود حداکثر تا سال 2025 منتشر شود.

دنیای Titanfall و Apex Legends

لغو ساخت پروژه Titanfall Legends

طبق گزارش‌ها، گفته می‌شود که تیمی متشکل از 50 کارمند در Respawn، روی این بازی معرفی نشده در حال کار بودند که تحت تأثیر لغو پروژه قرار خواهند گرفت. در این میان، EA در تلاش است تا موقعیت و جایگاه جدیدی را برای آن‌ها در داخل شرکت پیدا کند. حال طبق گفته کسانی که با این بازی آشنا هستند، در مواردی که این جا‌به‌جایی امکان پذیر نباشد، به کارمندان بسته‌هایی برای پایان کار داده می‌شود و در نهایت از کار اخراج می‌شوند.

الکترونیک آرتز هرگز به طور رسمی اثر Titanfall Legends را معرفی نکرد، اما در گذشته تایید کرده بود که محمد علوی توسعه یک بازی جدید برای این استودیو را بر عهده دارد. علاوه بر این، لیست‌های شغلی در وب‌سایت Respawn ، از این بازی به عنوان پروژه شوتر اول شخص در دنیای ایپکس لجندز یاد کرده است؛ اگرچه در آن زمان تایید نشده بود که این همان پروژه علوی خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که لیست‌ها به اثر Titanfall Legends اشاره داشته‌اند.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.