داستان بازی Horizon Call Of The Mountain (هورایزن)
محمد صادق شجاعی

جزئیاتی از داستان بازی Horizon Call Of The Mountain منتشر شد

محمد صادق شجاعی 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
644 بازدید

چانتی گودمن، مدیر روابط عمومی استودیو Guerilla Games، با انتشار پستی در بلاگ پلی استیشن، جزئیات مختلفی از پروتاگونیست و داستان اثر واقعیت مجازی سری هورایزن یعنی بازی Horizon Call of The Mountain ارائه کرده است.

استودیو گوریلا گیمز در حال حاضر مشغول ساخت یک اثر واقعیت مجازی از سری Horizon است. این محصول که با نام بازی Horizon Call of The Mountain شناخته می‌شود، به زودی به صورت انحصاری برای هدست پلی استیشن VR2 در دسترس قرار خواهد گرفت. چانتی گودمن، مدیر روابط عمومی استودیو Guerilla Games، به تازگی پستی را در بلاگ پلی استیشن منتشر کرده که در قالب آن می‌توانید با داستان و شخصیت Ryas، پروتاگونیست بازی واقعیت مجازی بازی Horizon Call of The Mountain، آشنا شوید.

گودمن در ابتدای امر به Red Raids، حمله‌های Carja Sundom به قبایل مجاور، اشاره می‌کند. این حمله‌ها بی‌رحمانه و خشونت‌بار بوده و قربانی‌های آیینی Carja محسوب می‌شوند. سرانجام حملات مرگبار Carja Sundom با سرنگونی پادشاه Jiran به دست فرزندش یعنی Avad متوقف می‌شود.

به دلیل تغییر قدرت، قبیله Carja به دو بخش تقسیم شده است. کسانی که شکست Jiran را جشن گرفتند در Carja Sundom ماندند. اما افرادی که به پادشاه سابق وفادار بودند، Shadow Carja را تشکیل دادند. Ryas یک شکارچی، کماندار و کوهنورد ماهر بوده که به عضویت Shadow Carja در آمده و در ربودن شاهزاده Itamen، کوچک‌ترین فرزند Jiran، نقش داشته است. با این حال او از اعمال خود پشیمان بوده و امیدوار است که بتواند آبروی خود را دوباره به دست بیاورد.

داستان بازی Horizon Call Of The Mountain (هورایزن)

Horizon Call of The Mountain دارای شخصیت‌های جدیدی است

شانس رستگاری زمانی در اختیار Ryas قرار می‌گیرد که او خود را تسلیم Carja کرده و با این کار از اعدام نجات پیدا می‌کند. Sun-King Avad و Blameless Marad این فرصت را در اختیار پروتاگونیست بازی Horizon Call of The Mountain قرار می‌دهند که با بررسی یک تهدید بالقوه، آزادی خود را به دست بیاورد. در ادامه بن مک‌کاو، کارگردان روایت استودیو گوریلا گیمز، اطلاعات بیشتری در مورد انگیزه‌های Ryas ارائه می‌کند. وی در این باره گفته است: «Ryas با انگیزه‌های درست در مسیر اشتباه قدم برداشته است. خانواده او از هم پاشیده و در نهایت زندانی شده است. بازی داستان تلاش‌های او برای جبران گذشته را روایت خواهد کرد.»

در رابطه با مسیر رستگاری Ryas، گودمن به اهمین روابط او با شخصیت‌های جدید و کاراکتر‌های معرفی شده در آثار قبلی سری هورایزن اشاره می‌کند. Hami یکی از شخصیت‌هایی است که در طول بازی Horizon Call of The Mountain با او رو‌به‌رو خواهید شد. او یکی از سربازان Carja Sundom بوده که وظیفه حفاظت از Ryas را بر عهده دارد. Hami در طول Red Raids یک سرباز گارد مرزی بود که در درگیری‌ها شرکت نکرده، اما نزدیکان خود را از دست داده است.

جای تعجب نیست که Hami از Ryas به دلیل گذشته‌اش و حضور در Shadow Carja متنفر باشد. مک‌کاو در این رابطه می‌گوید: «پس از جنگیدن برای Shadow Carja، رابطه Ryas با سایر شخصیت‌ها در بهترین حالت خصومت‌آمیز است. او باید دست به کار شده و با جبران گذشته، امیدوار باشد که پذیرفته شود.»

در بازی Horizon Call of The Mountain جهان را از طریق چشمان Ryas مشاهده خواهید کرد. برای آن که بازیکنان در این اثر غرق شوند، سازندگان از برجسته‌ترین ویژگی‌های هدست PS VR2 مانند ردیابی چشم، بازخورد لمسی و میدان دید 110 درجه‌ای استفاده کرده‌اند. مک‌کاو در این مورد چنین گفته است: «ما المان‌های سری هورایزن را برداشته و آن‌ها را برای واقعیت مجازی از نو ساختیم. به همین دلیل احساس کردیم که به یک پروتاگونیست جدید نیاز داریم. Ryas به عنوان یک کوهنورد، شکارچی و کاوشگر چیره دست، دید عالی از مناظر وسیع و پر‌خطر سری Horizon ارائه می‌دهد.»

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.