Diablo III
یحیی رحیمی

Blizzard شایعات اخیر پیرامون انتشار Diablo 3 برای کنسول Switch را رد کرد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1396 بدون دیدگاه
745 بازدید

Diablo 3 یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با زمینه فانتزی و ترس و بقاست. این بازی سومین قسمت از سری بازی‌های Diablo است که در سال 2012 برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک منتشر شد. همچنین نسخه کنسول بازی نیز سال بعد برای Xbox 360 و PS3 منتشر شد. اخیراً یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر منتشرشده بود که به‌نوعی چراغ امید کاربران کنسول Switch را فروزان کرد؛ اما به نظر می‌رسد داستان آن‌گونه که این افراد امیدوارند پیش نخواهد رفت.

یکی از اعضای استدیو Blizzard در گفتگو با Polygon اذعان کرده است که چنین شایعه‌هایی درست نیست و کمپانی آن‌قدر باهوش نیست که این‌گونه بازیکنان را هیجان‌زده کند و هدف آن تنها شوخی و سرگرمی بوده است! و Blizzard هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه Switch ندارد. البته این فرد در صحبت‌های خود از عبارت “چیزی برای معرفی نداریم” استفاده کرده است که رد کامل این شایعات نیست.

البته Blizzard همیشه علاقه‌مند به بازی گرفتن طرفداران خود بوده است. توسعه‌دهندگان اخیراً عنوان کرده‌اند که کمپانی نسخه Remaster بازی‌های Diablo 2 و Warcraft 3 را در برنامه کاری خود قرار داده است و همچنین در خبری از انتشار پچ و آپدیت‌های حرفه‌ای جدیدی برای بازی خبر داده بود. البته به این معنی نیست که روند توسعه این دو بازی شروع‌شده است و توسعه‌دهندگان تنها برنامه‌های خود را برای آینده این دو بازی بیان کرده‌اند.

Diablo 3 در حال حاضر برای کنسول‌های Xbox One، Xbox 360، PS3 و PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس است. بازی موفقیت فوق‌العاده‌ای را در کنسول‌های بازی کسب کرد و Blizzard دیگر از انتشار بازی برای پلتفرم‌های غیر PC ترسی ندارد. با توجه به موفقیت‌های کنسول Switch نیز بعید نیست که کمپانی این بازی را برای Switch نیز منتشر کند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.