فروش بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک)
علیرضا نظری

فروش بازی God of War Ragnarok به 11 میلیون نسخه رسید

علیرضا نظری 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
608 بازدید

کمتر از سه ماه از عرضه جدید‌ترین اثر سری خدای جنگ یعنی بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) می‌گذرد و استودیو SIE Santa Monica در گزارش جدیدی اعلام کرد که این اثر، به فروش جهانی 11 میلیون نسخه روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 دست پیدا کرده است. این رقم نشان دهنده افزایش فروش تقریبا 6 میلیون نسخه‌ای نسبت به هفته اول انتشار است.

هرگز شکی وجود نداشت که بازی God of War Ragnarok قرار است موفقیت بزرگی را در عرصه‌‌های انتقادی و تجاری رقم بزند؛ با این حال، سرعت فروش این بازی اکشن ماجراجویی از زمان عرضه‌اش در نوامبر 2022 تا به امروز شگفت‌انگیز بوده است. این بازی در هفته اول انتشار، با فروش 5.1 میلیون نسخه، به بزرگترین عرضه برای یک بازی فرست پارتی پلی استیشن تبدیل شد و اکنون، فروش آن بیش از دو برابر این رقم است.

استودیو سانتا مونیکا اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده که بازی گاد اف وار رگناروک، بیش از 11 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. در همین حال، با در نظر گرفتن این موضوع که کمتر از سه ماه از انتشار بازی می‌گذرد، این مقدار فروش بسیار چشمگیر است. همچنین، اگر در نهایت این اثر مانند بازی قبلی سری خدای جنگ یعنی بازی God of War، محصول سال 2018، عمل کند، فروش آن مسلما به میزان بسیار بالاتری پیش خواهد رفت.

فروش بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک)

فروش فوق العاده God of War Ragnarok در کمتر از سه ماه

بر اساس گزارش‌های بدست آمده، بازی گاف اف وار 2018، 500 میلیون درآمد برای سونی رقم زده است. بخش بزرگی از این فروش از نسخه دیجیتالی آن به دست آمده که در مجموع 131 میلیون دلار بوده است. 33.9 میلیون دلار دیگر نیز از نسخه کامپیوتر بازی به دست آمده است. با توجه به اینکه ساخت بازی مذکور 100 میلیون دلار هزینه داشت، این یک موفقیت بزرگ برای سری خدای جنگ به حساب می‌آید. نسخه قبلی این سری، به تنهایی 23 میلیون نسخه فروخت که 10 میلیون از آن فقط در سال اول عرضه به فروش رسیده است. این امر، دستاورد God of War: Ragnarok را قابل توجه‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است سریال تلویزیونی God of War که توسط استودیو آمازون تهیه شده، در حال آماده شدن برای نمایش جهانی خود در بیش از 240 کشور است. ورنون سندرز، رئیس بخش تلویزیون در استودیو آمازون، همچنین به طرفداران اطمینان داده است که این سریال به منبع اصلی وفادار خواهد ماند و برای طرفداران و هم برای غیر طرفداران جذاب خواهد بود. انتظار می‌رود که مجموعه تلویزیونی God of War نقطه عطفی برای فروش این فرنچایز باشد، به خصوص با توجه به موفقیت انیمه Cyberpunk Edgerunners و اینکه چگونه درآمد توسعه دهنده سی‌دی پراجکت را تا 70 درصد افزایش داد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.