دانلود بازی Into the Flames برای PC
دانلود بازی Into the Flames برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Into The Flames Retro Truck Pack 1 برای PC

پارسی گیم 13 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,876 بازدید

دانلود بازی Into The Flames Retro Truck Pack 1 برای کامپیوتر

Into the Flames یک بازی آتش نشانی جهان باز است که می‌تواند به صورت انفرادی یا با حداکثر 12 بازیکن دیگر به صورت آنلاین بازی شود. نقش یک آتش نشان را با هدایت کامیون‌ها به سمت مواقع اضطراری و استفاده از ابزارهای معتبر برای انجام کار ایفا کنید. شرایط اضطراری در محیط‌های مختلفی از جمله حومه شهر، مشاغل تجاری و زمین‌های کشاورزی روستایی رخ می‌دهد. موارد اضطراری شامل آتش سوزی سازه، نشت گاز خطرناک، آتش سوزی مخازن پروپان و موارد دیگر است!

وسایل نقلیه زیادی برای انتخاب درون دنیای Into the Flames وجود دارد که شامل موتورهای متعدد، امداد و نجات و تیلر می‌شود. بازیکنان همچنین می‌توانند نقش یک داوطلب، رانندگی اتومبیل و یک SUV فرماندهی را بر عهده بگیرند. وسایل نقلیه بیشتری در طول زمان اضافه می‌شوند. در زمینه گرافیکی و ظاهری با اثری واقع‌گرایانه و بسیار مدرن طرف هستیم. تمام ماشین‌ها، ابزار و محیط‌هایی که شامل مناطق آتش گرفته می‌شود، به خیره کننده‌ترین و زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده‌اند.

ابزارهای زیادی برای انجام هر کاری وجود دارد. درها را با تبر بشکنید یا آتش برق را با اسپری خاموش کنید. اکثر موارد اضطراری راه‌های متعددی برای مقابله با ابزارهای داده شده را دارند. این بازی به طور مداوم در حال پیشرفت است و محتوای جدیدی دریافت می‌کند. اگر تابه‌حال رویای تبدیل شدن به یک آتش نشان قهرمان را در سر پرورانده‌اید و خواستید تا آن حس هیجان را تجربه کنید، پس جای دوری نروید. بازی Into the Flames دقیقاً با همین منظور و مقصود ساخته شده است.

بازی Into the Flames عنوانی در سبک شبیه ساز و ماجراجویی است. شما در این اثر کنترل تیمی از آتش نشانان را بر عهده می‌گیرید که وظیفه دارند تا به مناطق آتش گرفته سر زده و آن جا را خاموش کنند. تمام ابزار و فعالیت‌های این بازی واقع‌گرایانه بوده و حس و حال آتش نشان بودن را در شما خلق می‌کنند. پس تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fire Commander و Panzer Corps 2 Axis Operations 1942 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Into The Flames Retro Truck Pack 1 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 750 Ti or equivalent
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 or Equivalent
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: SSD is recommended for faster load times on Open world Map

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Into the Flames is an open world firefighting game that can be played solo or with up to 12 other players online. Fill the role of a firefighter by driving the trucks to emergencies, and using authentic tools to get the job done.
Emergencies take place in a variety of environments including suburbs, commercial businesses, and rural farm land. Emergencies include structure fires, hazardous gas leaks, propane tanks fire, and more! More emergencies are being added over time.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.47 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.