تاخیر Star Wars Jedi: Survivor
یحیی رحیمی

بازی Star Wars Jedi: Survivor به مدت شش هفته تاخیر خورد

یحیی رحیمی 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
143 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز با انتشار گزارش مالی سه‌ماهه اخیر منتهی به 31 دسامبر 2022، چندین خبر مهم برای طرفداران اعلام کرد. مهم‌ترین خبر، تاخیر Star Wars Jedi: Survivor به مدت شش هفته بود و دنباله بازی جنگ ستارگان قرار است که به‌جای ماه مارس در 28 آوریل (8 اردیبهشت) منتشر خواهد شد. استودیو ریسپاون در بیانیه مطبوعاتی، دلیل تعویق انتشار را پیرایش بهتر برای طرفداران نامید. این بازی قرار بود که روز هفدهم مارس منتشر شود.

استودیو ریسپاون می‌گوید که آن‌ها در طی سه سال گذشته با تمام توان روی بازی Star Wars Jedi: Survivor کار کرده‌اند و مفتخرند بگویند که محتوای فصل جدید ماجراجویی کال کستیس تکمیل شده است. طبق این بیانیه مرحله پیرایش و رفع باگ‌های نهایی باقی مانده است و طبق برآورد استودیو، زمان بیشتری برای اتمام تولید نیاز است. استودیو در حال حاضر روی مرحله پایانی و بهبود عملکرد بازی، پایداری و پیرایش و مهم‌تر از همه، تجربه‌ی کاربری تمرکز کرده است.

طبق گفته‌ها، روند بازی جدید بر اساس بازخوردهای بازی‌کنان طراحی شده است. سیستم مبارزه پیشرفت کرده است، مناطق بیشتری اضافه شده است و همچنین داستان میان کال و BD که ربات ویژه‌‌ی اوست، گسترش پیدا کرده است. ریسپاون می‌گوید که ساخت این بازی آن‌ها را به یک تیم بهتر تبدیل کرده است و آن‌ها تمام تلاش خود را برای ارائه دنباله بازی Star Wars Jedi Fallen Order انجام داده‌اند. تیم توسعه‌دهنده در پایان به‌منظور آنکه سطح کیفیت موردنظر را تضمین کند و تجربه‌ای در خور بازی‌کننده ارائه کند، شش هفته زمان بیشتر نیاز دارد و در نتیجه بازی در تاریخ 28 آوریل منتشر می‌شود.

تاخیر Star Wars Jedi: Survivor

تاخیر Star Wars Jedi: Survivor

کارگردان بازی در پایان از EA و مدیریت ریسپاون برای ارائه زمان بیشتر تشکر کرده است و همچنین از طرفداران به‌منظور درک وضعیت آن‌ها قدردانی کرده است. بازی Survivor ادامه‌ی اتفاقات بازی پیشین است و شاهد ماجراهای تازه‌ای هستیم. طبق گفته‌ها، داستان بازی تاریک‌تر خواهد بود و کال کستیس در میانه‌ی خیر و شر گیر افتاده است. ادامه‌ی روند به‌عنوان آخرین جدای و جنگ مقابل امپراتوری، لحظاتی دردآور برای او می‌سازد و او باید بتواند سرپای خود بایستد و به نبرد ادامه دهد.

استودیو سازنده به‌تازگی تغییرات کال کستیس در Star Wars Jedi: Survivor را رونمایی کرده است. علاوه بر آنکه ظاهر او تغییر یافته است و پخته‌تر شده است، مسائل روانی هم وجود دارد که باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کند. شرکت EA در جلسه مالی اخیر به رشد پنج‌درصدی درآمد اشاره کرد و همچنین ادامه پشتیبانی از دو بازی Apex Legends Mobile و Battlefield Mobile را به دلیل سود نامناسب متوقف کرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.