Bethesda Softworks E3 2018
یحیی رحیمی

استدیو Bethesda زمان کنفرانس خود در رخداد E3 را مشخص کرد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1396 بدون دیدگاه
522 بازدید

زمان زیادی به رخداد بزرگ بازی‌های ویدیویی E3 نمانده است و همه منتظر معرفی بازی‌های جدید و سورپرایزهای جدید هستند. هرساله اتفاقات جذابی در طول این کنفرانس می‌افتد و استدیو Bethesda نیز به این منظور تاریخ برنامه‌های خود را در کنفرانس E3 اعلام کرده است. بر اساس اعلام خود استدیو، تاریخ کنفرانس 10 ژوئن خواهد بود.

گفتنی است که کنفرانس از ساعت 6:30 به‌وقت محلی شروع می‌شود. Bethesda به دنبال آن بوده است که رخداد خود را در آخر هفته قبل از E3 قرار دهد زیرا که کنفرانس E3 به طول کامل توسط منتشرکنندگان و صاحبان پلتفرم همچون سونی و مایکروسافت احاطه شده است. Bethesda تم اصلی امسال را خلق عنوانی خاص معرفی کرده است و به نظر می‌رسد که این استدیو به دنبال برگزاری مراسمی جذاب باشد.

استدیو شخصیت‌های اصلی بازی‌های معروفی همچون Elder Scrolls, Fallout و Dishonored را به مراسم دعوت کرده است و باید انتظار حضور رسمی این افراد را به‌عنوان مهمان‌های اصلی برنامه داشته باشیم. Bethesda همچنین قول داده است که به زودی تاریخ ارسال دعوت‌نامه‌ها را مشخص کند. Bethesda مراسم سال گذشته‌اش را با معرفی نسخه واقعیت مجازی Fallout 4، بازی The Creation Club و انتشار Skyrim برای کنسول Switch پیش برد. بسته‌های الحاقی جدیدی را برای Dishonored 2 معرفی کرد و همچنین جزئیات جدیدی در مورد The Evil Within 2 و Wolfenstein: The New Colossus منتشر کرد.

این استدیو همیشه علاقه داشته است که سورپرایزهای جالبی برای طرفدارانش تدارک ببیند و باید دید امسال چه برنامه‌ای برای این کار دارد. گفتنی است که EA نیز در حال برنامه‌ریزی برای کنفرانس E3 2018 است و قول داده است که در رخداد EA Play، جزئیات کاملی از نسخه بعدی Battlefield به اشتراک بگذارد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.