بازی Football Manager 2023
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Football Manager 2023 برای PS5 اعلام شد

یحیی رحیمی 10 بهمن 1401 بدون دیدگاه
401 بازدید

بازی Football Manager 2023 در سال گذشته تنها برای کنسول ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر شد. توسعه‌دهنده از تأخیر نسخه PS5 خبر داده بود و پس از گذشت چند ماه، تاریخ انتشار بازی برای کنسول سونی را اعلام کرده است. بازی شبیه‌ساز و مدیریتی شرکت سگا که به مدیریت یک تیم فوتبال می‌پردازد در آبان امسال عرضه شد و نسخه PS5 به دلیل مشکلات ناشی از فرایند تائید و ثبت بازی در فروشگاه پلی‌استیشن به تأخیر افتاد. علاقه‌مندان می‌توانند روز اول فوریه به تجربه بازی بپردازند.

طبق گفته سگا، بازی Football Manager 2023 روز یکم فوریه 2023 (دوازدهم بهمن) برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. از آنجایی که تأخیر بازی روی پیش‌خرید اثر گذاشته بود و مبالغ پرداختی به بازی‌کنان برگردانده شد، سگا تصمیم گرفته تا بیست درصد تخفیف برای کاربران پلی‌استیشن پلاس در نظر بگیرد. این تخفیف تا روز چهاردهم فوریه برقرار است و بازی پس از آن با قیمت کامل به فروش خواهد رسید. این فرصتی برای مالکان PS5 است تا بازی مدیریتی فوتبال امسال را با قیمتی کمتر دریافت کنند.

بازی Football Manager 2023 PS5

انتشار Football Manager 2023 برای PS5

مایلز جیکوبسن، مدیر استودیو در مورد نسخه جدید فوتبال منیجر 2023 نوشت:‌ «خوشحالیم که بالاخره می‌توانیم نسخه کنسول FM23 را در اختیار گیمرهای PS5 قرار دهیم. تیم ما در استودیو Sports Interactive از زمان تأخیر تابه‌حال به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش کرده تا مشکلات را با سونی برطرف کند و خوشحالیم که بالاخره می‌توانیم بازی را در هفته آینده عرضه کنیم.» استودیو در ادامه به عجیب بودن انتشار بازی در نیم‌فصل فوتبالی اشاره کرد.

مدیر استودیو در ادامه افزود: «اگرچه عجیب است که بازی را در حین پنجره نقل و انتقالات منتشر کنیم، اما اولویت ما از ابتدا آن بود که بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست گیمرهای PS5 برسانیم. هر زمان که پنجره نقل و انتقالات در سراسر جهان بسته شد، آپدیت نرم‌افزاری برای این نسخه منتشر می‌کنیم تا ترکیب‌ تیم‌ها در تمامی پلتفرم‌ها با یکدیگر یکسان باشد. بازی FM23 بازی‌کنان را به این ورزش زیبا نزدیک‌تر می‌کند و با لایسنس رسمی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا، این بازی جذاب‌تر شده است.»

گفتنی است دیسک بازی Football Manager 2023 عرضه نخواهد شد. سگا می‌گوید که امسال نه خبری از دیسک است و نه دفترچه‌ی مخصوص. دلیل این تصمیم، کاهش میزان مصرف انرژی و ردپای کربنی است. در واقع سگا به فکر محیط‌زیست است و در نتیجه میزان ردپای کربنی بازی امسال حدود 47 درصد نسبت به بازی Football Manager 2022 کمتر است. گفتی بازی جدید برای سرویس اپل آرکید در دسترس است و همچنین مشترکین گیم پس هم می‌توانند از بازی استفاده کنند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.