دانلود بک آپ بازی Epistory Typing Chronicles برای PC
دانلود بک آپ بازی Epistory Typing Chronicles برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Epistory Typing Chronicles برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1401 2 دیدگاه
2,101 بازدید

دانلود بازی Epistory Typing Chronicles برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Epistory Typing Chronicles

بدیهی است که بازی‌های تایپ محور ایده جدیدی نیستند، اما همچنان یک لذت نادر به شمار می‌آیند. واضح است که بهترین آنها Typing Of The Dead است و Z-Type نیز یک چرخش خوب در سبک شوت ام آپ بود. اما Epistory این طور که به نظر می‌رسد، بهترین نمونه از سبک عجیب تایپ درون صنعت گیم تا این لحظه است. این بازی یک اکشن و نقش آفرینی به شکل کلاسیک خود بوده که تمام کنترل‌های لازم برای جلو رفتن در داستان و انجام مأموریت‌ها بر روی صفحه کیبورد شما قرار گرفته‌اند.

در Epistory Typing Chronicles شما در نقش دختری سوار بر روباه غول پیکر در دنیایی بازی می‌کنید که داستان در ابتدا ناگفته است. همان‌طور که راه خود را در دنیای اوریگامی شکل آن طی می‌کنید، داستان به معنای واقعی کلمه در مقابل چشمان شما آشکار می‌شود. همانند یک نقش آفرینی کلاسیک، دشمنانی جلوی شما سبز می‌شوند که باید با آن‌ها مبارزه کنید؛ با این حال این بار باید از قدرت تایپ کردن خود و سرعتی که نشان می‌دهید برای حمله و دفاع بهره ببرید. ایده اورجینالی که خوب اجرا شده است.

علاوه بر سیستم‌های مبارزه‌ای، بازی Epistory Typing Chronicles همچنین شامل پازل‌های فکری و کلمه محور نیز می‌شود که باید با کنار هم قرار دادن جملات درست، به حل آن‌ها بپردازید. گرافیک زیبای پولیگان محور این بازی نیز از متفاوت‌ترین چیزهایی است که در یک بازی نقش آفرینی مشاهده خواهید کرد. پس به این نتیجه می‌رسیم که اگر به دنبال یک اثر خلاقانه هستید که از المان تایپ کردن به بهترین شکل ممکن برای ارائه گیم پلی‌اش استفاده کند، Epistory Typing Chronicles را دانلود کنید.

بازی Epistory Typing Chronicles عنوانی در سبک نقش آفرینی و تایپی است. شما در دنیایی سحرآمیزی قرار می‌گیرید که داستان آن را خود شما به‌مرورزمان تایپ می‌کنید و در گیم پلی پیش می‌روید. بدون شک می‌توان این بازی را در میان بهترین آثاری که از قابلیت تایپ کردن استفاده کردن قرار داد و تجربه آن را نیز می‌توان به تمام گیمرهای دنیا توصیه کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nanotale Typing Chronicles و Outshine را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Epistory Typing Chronicles برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1
Processor: Intel Core i5 2400 -OR- AMD Phenom II X6 1100T
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD4850 -OR- GeForce GTX 295 (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Epistory is an atmospheric adventure typing game that tells the story of a writer lacking inspiration who asks her muse to help write her latest book.
In Epistory you play the muse, a fictional character in a world where everything is untold. Your adventure begins on a blank page, but the world will soon become larger and livelier as you gather inspiration, solve its mysteries and defeat its enemies. From movement to opening chests and fighting in epic battles, every element in the game is controlled exclusively with the keyboard.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    B.I.O

    مهمان

    سلام بازی dying light enhanced edition روی اپیک free شده است … میشه دیتا برای دانلود رو قرار بدید …. ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به B.I.O

      پشتیبانی

      سلام
      در لیست قرار گرفت