دانلود بازی Islanders برای PC
دانلود بازی Islanders برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Islanders برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1401 1 دیدگاه
5,035 بازدید

دانلود بازی Islanders برای کامپیوتر

نمای از بالا به پایین یک قاره معمولاً منحصر در یک کمپین طولانی استراتژیک 4X است که در آن شما سعی می‌کنید جهان را با ارتش خود به دست بگیرید یا از طریق قدرت خام بر آن تأثیر بگذارید. Islanders با ارائه جزیره‌ای که در درختان، سنگ‌ها و چمن‌ها قرار دارد، این انتظار را مخاطب به وجود آورد است که باید مانند یک معمای پیچیده بر روی آن طراحی کنید نه اینکه کاملاً با در قالب جنگی عظیم یا پیشرفت علمی پنهان شوید. همه چیز در این بازی حسی طبیعی و از جنگ طبیعت دارد.

بازی Islanders در مورد استراتژی و سازماندهی است. شما با یک تخته خالی زیبا از یک جزیره شروع می‌کنید، یکی از تمدن‌های سبز و دست نخورده، با درختان و سنگ‌های کوچک که سطح آن را پراکنده می‌کنند. هر دست از این بازی به صورت کاملاً تصادفی تولید می‌شوند، به این معنی که هرگز دو بار با همان شروع روبرو نخواهید شد. حتی منبعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد نیز به صورت تصادفی ایجاد شده و بسته به نوع آن، می‌توانید ساختن سازه‌های مختلف کوچک تا بزرگ را در جزیره شروع کنید.

همان‌طور که جزیره شما بیشتر و بیشتر مملو از ساختمان‌ها و صنایع می‌شود، عمارت‌هایی که از صخره‌های بلند به پایین نگاه می‌کنند و معادن شن و ماسه که هر قسمت ساحل را حفر می‌کنند، زمانی فرا می‌رسد که دیگر کافی است. این زمانی است که بازی گزینه‌ای را برای رفتن به یک جزیره جدید باز می‌کند؛ جزیره‌ای خالی مانند همانی که با آن شروع کرده‌اید دست نخورده است. از آنجا، دوباره همه چیز از اول شروع می‌شود. این بازی ساخت و ساز اعتیادآور به تمامی گیمرهای عاشق این سبک توصیه می‌شود.

بازی Islanders عنوانی در سبک مدیریتی و ساخت و ساز است. شما وارد جزیره‌ای متروکه و زیبا با کلی منابع معدنی می‌شوید و وظیفه دارید که آن را از سفر، تبدیل به بزرگ‌ترین شهر صنعتی دنیا کنید. صدها ساعت گیم پلی اعتیادآور انتظار شما را می‌کشد؛ پس توصیه می‌کنیم اگر از علاقه‌مندان به سبک مدیریت و طراحی شهر هستید، Islanders را همین حالا دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Old World Heroes of the Aegean و Space Haven را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Islanders برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8 or 10
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX950 or higher
Storage: 200 MB available space
Sound Card: We don’t really think you need one. Just humming your favorite tune while playing is perfectly fine.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 3.00GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX970
Sound Card: Have one.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You want to build beautiful cities without investing hours on end into stressful resource management? Say no more! ISLANDERS should be right up your alley.
ISLANDERS is a minimalist strategy game about building cities on colorful islands. Explore an infinite number of ever-changing new lands, expand your settlements from sprawling villages to vast cities and enjoy the relaxing atmosphere.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    نمیشه یه فرمت اندرویدی برا این بازیای سبک کامپیوتر مثل این بذارید رو گوشی هم بازی کنیم؟؟

    پاسخ دهید