دانلود بازی Space Haven برای PC
دانلود بازی Space Haven برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Space Haven برای PC

پارسی گیم 3 دی 1401 بدون دیدگاه
2,673 بازدید

دانلود بازی Space Haven برای کامپیوتر

یکی از ژانرهای جذاب و سرگرم‌کننده در بازی‌های ویدیویی، بازی‌های سبک شبیه‌ساز ساخت و ساز و مدیریتی هستند که با انواع سوژه‌های مختلف می‌توانند ساعت‌ها ما را سرگرم کنند. ما در قالب این بازی‌ها تا به امروز چیزهای بسیاری ساخته‌ایم، از شهرهای بزرگ گرفته تا زندان، باغ‌وحش، مرکزهای فضایی و… بازی Space Haven از استودیو Bugbyte عنوانی جدید و سرگرم‌کننده در همین سبک است که ساخت و ساز کلونی‌های فضایی و آینده‌گرایانه را به شکلی کامل و عمیق در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما در این بازی یک کلونی انسانی را رهبری و مدیریت می‌کنید که به دنبال خانه‌ای جدید برای سکونت و ادامه زندگی هستند. این خانه جدید در واقع یک سفینه فضایی بسیار بزرگ و مجهز بوده که باید به تدریج آن را توسعه دهید و ابزارها و اتاق‌های بیشتری به آن اضافه کنید. در هر اتاق از این سفینه باید وسایل و چیزهای مرتبط به زنده ماندن و تولید منابع را قرار دهید. جدای از ساخت و ساز، مدیریت منابع و همچنین بررسی خدمه، بخشی از گیم پلی به گشت و گذار در فضا و کهکشان و ملاقات با سایر گروه‌ها و بازمانده‌ها اختصاص دارد.

هر شخصیتی که در کلونی شما وجود داشته یک سری ویژگی‌های فردی و اخلاقی منحصر به فرد و همچنین مهارت مشخصی دارد که می‌تواند در قسمتی از سفینه فضایی مشغول شود. برخی مأموریت‌های بازی به گشت و گذار اختصاص دارد، برخی دیگر مربوط به مبارزه با موجودات فضایی مهاجم و برخی نیز مبارزه با سفینه‌های فضایی دیگر. این موضوع در کنار گیم پلی بسیار عمیق و متنوع بازی در کنار عناصر شبیه‌ساز ساخت و ساز و مدیریت، یک تجربه کامل و لذت بخش و سرگرم‌کننده را به خوردتان می‌دهند، تجربه‌ای که می‌تواند ساعت‌های طولانی از وقت شما را به خود اختصاص دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oxygen not Included و RimWorld را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Space Haven برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/7
Processor: 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128MB 3D OpenGL 2.0 Compatible
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Embark on a space voyage with your ragtag crew of civilians in search of a new home. Build spaceships tile by tile, create optimal gas conditions, manage the needs and moods of their crew, encounter other space-faring groups, and explore the universe in this spaceship colony sim.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.