دانلود بازی World Championship Boxing Manager 2 برای PC
دانلود بازی World Championship Boxing Manager 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی World Championship Boxing Manager 2 برای PC

پارسی گیم 5 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,164 بازدید

دانلود بازی World Championship Boxing Manager 2 برای کامپیوتر

بیش از 30 سال از انتشار World Championship Boxing Manager می‌گذرد، اما توسعه دهندگان این بازی، یعنی تیم Mega Cat Studios این فرنچایز را با دنباله رسمی World Championship Boxing Manager 2 بازگردانده‌اند. بازیکنان می‌توانند در حین تمرین و مدیریت تیم بوکس خود، سلطنت ورزشگاه بوکس خود را در دست بگیرند و سپس در مسابقات جهانی برای به دست آوردن رتبه‌های بالا شرکت کنند. مبارزان آنها در سفر خود به قله‌های جهان بوکس مسیر سختی دارند؛ پس آماده شوید.

World Championship Boxing Manager 2 یک شبیه ساز مدیریت ورزشی با دو حالت اصلی یعنی حالت داستانی و حالت کریر است. حالت داستانی به‌عنوان یک نوع آموزشی عمل می‌کند و بازیکنان را در سناریوهای مختلف در محیطی با سختی کمتر قرار می‌دهد که به یادگیری مکانیک‌ها کمک کرده و به بازیکنان پیچ و خم‌ها را آموزش می‌دهد. پس از یاد گرفتن فنون بازی، نوبت آن رسیده که وارد بخش کریر شده و توانایی‌های خود را به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای به تمام دنیا نشان دهید.

هنگامی که یک تیم از مبارزان به خدمت گرفته شد، بازیکنان می‌توانند فوراً شروع به برنامه ریزی مبارزات کنند و انتخاب کنند که کدام ویژگی‌ها را آموزش دهند تا جنگنده‌های رقیب را از بین ببرند. سطوح آماتوری بوکس تا بالاترین سطح حرفه‌ای انتظار شما را می‌کشد. گرافیک زیبای این بازی از دیگر ویژگی‌های مثبت آن بوده که شما را حیرت زده خواهد کرد. World Championship Boxing Manager 2 یکی از بهترین بازی‌های ورزش بوکس است که به هیچ وجه نباید از دست دهید.

بازی World Championship Boxing Manager 2 عنوانی در سبک ورزشی و بوکس است. این بازی دنباله‌ای برای عنوانی قدیمی بوده که پس از سال‌ها برگشته تا باری دیگر شاهکاری را به ما ارائه کند. اگر از آثار مبارزه‌ای و بوکسی لذت می‌برید، همین حالا World Championship Boxing Manager 2 را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Big Rumble Boxing Creed Champions و Street Fighter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی World Championship Boxing Manager 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) , Windows 10 and Windows 11
Processor: x64 architecture with SSE2 instruction set support.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable.
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The boxing world is at your fingertips in this deeply detailed and outrageously entertaining sports management simulation. Enlist competitive fighters, recruit top-notch staff, and ride the hype train all the way to endorsement city! Watch it all play out in the ring as your fighter takes the throne…or gets KO’d.
An official sequel to 1991’s highly-applauded World Championship Boxing Manager™, this iteration captures the essence of the original and expands upon it. Offering updated visuals, deeper gameplay, and new characters that extend the World Championship Boxing Manager™ franchise, WCBM2 provides fun for grizzled veterans and lightweight fans. Go toe to toe with fantasy characters, or take the main stage with historical boxing legends including Rocky Marciano™, Sugar Ray Robinson™, and more!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.