دانلود بازی Danger Forever برای PC
دانلود بازی Danger Forever برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Danger Forever برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,910 بازدید

دانلود بازی Danger Forever برای کامپیوتر

سبک Shoot’Em Up از قدیمی‌ترین و مورد احترام ترین ژانرهای اکشن در صنعت گیم است. بازی‌های این سبکی بر روی اکشن خالص با اسلحه‌های گرم تمرکز دارند. با این حال سال‌ها از دوران اوج ژانر گذشته و کمتر می‌بینیم که کمپانی‌های بزرگ به سراغ این مدل بازی‌ها بروند. برای دریافت باکیفیت‌ترین محصولات، باید به سراغ بازی‌های مستقل برویم. یکی از این بازی‌ها Danger Forever نام داشته که به دست تیم FireVector ساخته شده و اخیراً سروصدا به پا کرده است.

بازی Danger Forever به هیچ وجه شبیه با سایر آثار ژانر Shoot’Em Up که پیش از این مشاهده کردید نیست. این بازی حول محور مبارزه‌های سه بعدی و بر روی هوا می‌گذرد. بازی در یک دنیای آخرالزمانی که روبات‌ها کنترل سیاره را به دست گرفته‌اند جریان دارد. در این دنیا، اژدهایان روباتیک آسمان‌ها را در اختیار دارند و آدم‌ها نیز با رام کردنشان، به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. شما یک عنوان یکی از همین اژدها سواران، باید به نبردهای هوایی و بسیار هیجان‌انگیز با دیگران بپردازید.

اکشن در Danger Forever به دلیل قرار داشتن در یک محیط در حال حرکت سه بعدی، به شکل متفاوتی ارائه شده و کنترل اژدها، در عین شلیک به سوی دشمنان، از چالش‌هایی است که باید به مرور در آن استاد شوید. گرافیک جذاب بازی و محیط‌های متنوعش، البته به ایجاد حس تکراری نبودن کمک کرده‌اند و نیازی نیست نگران آن باشید. اکشنی هیجان‌انگیز که شامل اژدهایان مکانیکی می‌شود انتظارتان را می‌کشد، پس برای کسب این سفر پرخطر، همین حالا Danger Forever را دانلود کنید.

بازی Danger Forever عنوانی در سبک اکشن و Shoot’Em Up است. این بازی شما را در نقش یک اژدها سوار قرار می‌دهد که باید هیولای مکانیکی خود را در آسمان‌ها به پرواز درآورده و به نبرد با دیگر اژدهایان بپردازد. این بازی با گیم پلی سریع و خشن و محیط‌های جذابش، توانایی این را دارد که شما را برای ساعت‌ها درگیر نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های DreamWorks Dragons Legends of The Nine Realms و The Dragoness Command of the Flame را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Danger Forever برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 520
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Danger Forever is 3D Shoot’Em-Up with RPG elements.
Unlike most scrolling shooters, you fly through a 3D environment — use it to your advantage, and beware of bumping into walls or ground. Also, instead of traditional showering enemies with bullets, you must think ahead a bit – the fuel/heat system adds more depth to combat.
Levels are procedurally generated; each level is slightly different every time you play it (but it’s not entirely random, of course). Energy and materials obtained during level playthrough can be used to upgrade and customize your dragon.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.