فروش بازی Detroit: Become Human (دیترویت بیکام هیومن)
محمد صادق شجاعی

فروش بازی Detroit: Become Human از مرز 8 میلیون نسخه عبور کرد

محمد صادق شجاعی 30 دی 1401 بدون دیدگاه
290 بازدید

استودیو Quantic Dream اعلام کرده که از زمان انتشار بازی Detroit: Become Human (دیترویت بیکام هیومن) در سال 2018، بیش از هشت میلیون نسخه از این اثر روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رسیده است.

استودیو کوانتیک دریم از جمله بازی‌ساز‌های مشهور و شناخته شده بوده که تاریخچه بدون مشکلی نداشته است. با این وجود که از زمان انتشار آخرین اثر این استودیو در حدود پنج سال می‌گذرد، همچنان بازی تازه‌ای ارائه نکرده است. اما این بدان معنا نیست که اثار قبلی استودیو Quantic Dream محبوبیت خود را از داده و فروش موفقی را تجربه نمی‌کنند.

استودیو مذکور اخیرا در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که فروش بازی Detroit: Become Human در سراسر جهان از مرز هشت میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی بوده که آمار منتشر شده در ماه مارس سال گذشته از فروش 6.5 میلیون نسخه‌ای بازی دیترویت بیکام هیومن خبر داده است. این بدان معنا است که آخرین بازی استودیو Quantic Dream توانسته شهرت خود را حفظ کرده و فروش چشمگیری را پشت سر بگذارد.

فروش بازی Detroit: Become Human (دیترویت بیکام هیومن)

تقابل اندروید‌ها و انسان‌ها در Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human در سال 2018 به عنوان یکی از آثار انحصاری کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. پس از پایان همکاری استودیو کوانتیک دریم و شرکت سونی، بازی مذکور در اواخر سال 2019 روی کامپیوتر نیز در دسترس قرار گرفت. باید دیترویت بیکام هیومن داستان سه اندروید به نام‌های کارا، کانر و مارکوس را روایت می‌کند. این کاراکتر‌ها به دلایل مختلفی درگیر انقلاب اندروید‌ها بر علیه انسان‌ها شده و برای آزادی تلاش می‌کنند.

در حال حاضر استودیو Quantic Dream مشغول ساخت بازی Star Wars Eclipse بوده که طبق شایعات تا پیش از سال 2027 ارائه نخواهد شد. علاوه بر این، استودیو مذکور یک اثر ماجراجویی به نام Under the Waves نیز خواهد ساخت. استودیو کوانتیک در اوت سال گذشته به مالکیت شرکت چینی NetEase در آمد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.