دانلود بک آپ بازی Pinball FX برای PC
دانلود بک آپ بازی Pinball FX برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Pinball FX برای PC

پارسی گیم 1 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,695 بازدید

دانلود بازی Pinball FX برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Pinball FX

در دوران طلایی بازی‌های ویدئویی در دهه 80، ماشین‌های آرکید پادشاهی می‌کردند. یکی از بازی‌هایی که از نظر خیلی‌ها بهترین عنوان آرکید تمام دوران بوده، Pinball نام دارد. همه ما بدون شک در یک زمان، نسخه‌ای از این بازی را تجربه کرده‌ایم. با این حال در دوران مدرن، استودیوهایی سعی کرده‌اند تا وجهه جدیدی از بازی پین بال را خلق کرده تا روحی تازه درونش بدمند. بازی Pinball FX از استودیوی Zen Studios نیز این کار را به بهترین و جالب‌ترین شکل ممکن انجام داده است.

Pinball FX از همان قوانین اولیه یک ماشین پین بال فیزیکی استفاده می‌کند، البته در یک محیط مجازی که تنوع زیادی دارد. همانند یک ماشین پین بال سنتی، بازیکن با استفاده از یک پیستون یک توپ فولادی را روی زمین بازی شلیک می‌کند. هنگامی که توپ در حال گردش است، بازیکن باله‌ها را کنترل می‌کند و می‌تواند ماشین را تحت تأثیر قرار دهد تا بر مسیر توپ تأثیر بگذارد. هر یک از میزهای بازی با پیشرفت در مراحل پیچیده‌تر می‌شوند و مسیرها و فرصت‌های جدیدی را باز می‌کنند.

اولین چیزی که در Pinball FX به چشم می‌خورد، طراحی زمین‌های بازی خارق‌العاده و جلوه‌های صوتی جذابش است. این بازی به وضوح سعی داشته تا علاوه بر وفادار بودن به فرمول کلاسیک پین بال، خلاقیت سازندگان را در طراحی مراحل عالی به رخ بکشد. امتیاز گردن در برخی از زمین‌های این بازی به این سادگی‌ها نبوده، زیرا موانع و دشواری‌های فراوانی در مسیرتان قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یکی از اعتیادآورترین بازی‌های تمام دوران هستید، توصیه می‌کنیم همین حالا Pinball FX را دانلود کنید.

بازی Pinball FX عنوانی در سبک آرکید است. این بازی بر اساس ماشین‌های معروف پین بال توسعه یافته که از المان‌های گیم پلی آن عنوان برای خلق تعدادی از دیوانه‌وارترین و خاص‌ترین مسابقات پین بال تمام دوران استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید پین بال را به گونه‌ای که تابه‌حال مشاهده نکرده‌اید تجربه کنید، بهتر است دست به کار شده و Pinball FX را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pinball FX3 Indiana Jones The Pinball Adventure و Zombie Rollerz Pinball Heroes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pinball FX برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz / Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
Memory: 16 Gb
Graphics: Nvidia GTX 960 or AMD R9 380

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i7-7700K or Ryzen 5 1600
Memory: 16 Gb
Graphics: Nvidia 2060 RTX or AMD RX 5600 XT

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Face the horror of the Elder Gods and their spawn on our newest table packed with the unspeakable.
Discover brand new exclusive tables created for Pinball FX, or find your favorites among more than 40 unique and visually enhanced favorites from Zen’s extensive digital pinball library. Relive the most iconic moments from entertainment powerhouses like Indiana Jones, Star Wars, Universal Studios, and many more. Enjoy accurate re-creations of the most famous pinball machines of all time with Williams Pinball, or have fun with Zen’s original creations.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.