بازی Scalebound (اسکیل باند)
محمد صادق شجاعی

شایعه: پلاتینیوم گیمز و ایکس باکس مشغول احیای بازی Scalebound هستند

محمد صادق شجاعی 28 دی 1401 بدون دیدگاه
104 بازدید

با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، گزارش‌هایی منتشر شده که طبق آن‌ها استودیو Platinum Games مشغول همکاری با ایکس باکس به منظور احیای بازی Scalebound (اسکیل باند) است.

Shpeshal_Nick از وب سایت Xbox Era اخیرا پادکست جدیدی را اجرا کرده و در جریان آن مدعی شده است که بر اساس گفته منابع، استودیو پلاتینیوم گیمز و مایکروسافت قصد احیای بازی Scalebound را داشته و در راستای آن با یکدیگر همکاری می‌کنند. وی به این نکته اشاره کرده که بازی اسکیل باند هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. منبع Shpeshal_Nick به او گفته که از مقیاس اثر مذکور اطلاعی ندارد، اما ساخت آن غیر‌ممکن نیست.

استودیو Platinum Games مدتی پیش بازی Bayonetta 3 را روی نینتندو سوییچ منتشر کرده است. این در حالی است که استودیو مذکور قبلا از علاقه خود برای همکاری با ردموندی‌ها و کار روی بازی Scalebound گفته بود. با این وجود ایده احیای بازی اسکیل باند از سوی مایکروسافت به طور علنی تکذیب شد. در صورتی که گفته‌های Shpeshal_Nick حقیقت داشته باشد، ممکن است در آینده شاهد بازگشت شخصیت درو و اژدهایش یعنی توبان باشیم.

بازی Scalebound در سال 2014 به عنوان یکی از آثار انحصاری کنسول ایکس باکس وان معرفی شد. در حدود یک سال بعد استودیو Platinum Games تریلر گیم پلی این بازی را منتشر و حالت Co-op آن را تایید کرد. در این زمان قرار بود که بازی اسکیل باند در سال 2016 منتشر شود، اما با تصمیم سازندگان انتشار آن به تعویق افتاد. در نهایت در اولین ماه از سال 2017 اعلام شد که روند ساخت بازی Scalebound توسط مایکروسافت متوقف شده است.

بازی Scalebound (اسکیل باند)

گیم پس بستر مناسبی برای بازی Scalebound است

پس از این تصمیم، هیچ اخباری به صورت رسمی در موردی احیای اسکیل باند منتشر نشده است. پیش از این اثر، مایکروسافت در سال 2016 یکی دیگر از آثار انحصاری خود یعنی بازی Fable Legends را لغو کرده بود. در حال حاضر بازی جدید سری Fable توسط استودیو Playground Games، سازنده سری Forza Horizon، در حال ساخت است.

با توجه به پیشرفت‌های ایکس باکس از زمان توقف ساخت بازی Scalebound، اکنون می‌تواند زمان مناسبی باشد که مایکروسافت این اثر را برای کنسول‌های نسل نهم خود احیا و از طریق گیم پس به دست بازیکنان برساند. تولید بازی اسکیل باند مشروط به رضایت پلاتینیوم گیمز و هیدکی کامیا برای بازگشت به این اثر و همکاری با ردموندی‌ها است.

مایکروسافت قصد دارد در اواخر ماه میلادی جاری یک رویداد جدید برگزار کرده و اطلاعات جدیدی از بازی‌های Redfall ،The Elder Scrolls Online ،Forza Motorsport و Minecraft Legends را به اشتراک بگذارد. با توجه به ادعای Shpeshal_Nick مبنی بر این که احیای بازی Scalebound در مراحل اولیه قرار دارد، بعید است که در جریان رویداد Developer_Direct شاهد نمایش آن باشیم.

نظر شما در مورد احیای بازی اسکیل باند چیست؟ آیا با این امر موافق هستید؟ به نظر شما در صورت انتشار بازی Scalebound، کاربران ایکس باکس از این اثر استقبال می‌کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.