دانلود بازی Soccer Story برای PC
دانلود بازی Soccer Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Soccer Story برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1401 بدون دیدگاه
3,565 بازدید

دانلود بازی Soccer Story برای کامپیوتر

به واسطه شهرت جهانی و خودکار ورزش فوتبال، گسترش و تعداد فراوان بازی‌های ویدیویی بر اساسش، چیزی کاملاً عادی است. با این حال حجم بالای بازی‌های موجود در بازار، باعث شده که گیمرها راه سختی را برای یافتن اثر شایسته‌ای داشته باشند. با این حال جای نگرانی نیست، زیرا برایتان عنوان فوق‌العاده‌ای با نام Soccer Story را آماده کرده‌ایم که می‌تواند پا به پای آثار بزرگ‌تر هم ژانرش پیش بیاید. این بازی با ترکیب المان‌های ورزشی در ژانر نقش آفرینی، متفاوت‌ترین بازی فوتبالی را خلق کرده است.

بازی به دست تیم PanicBarn ساخته شده که روند متفاوتی را برای ارائه یک بازی ورزشی در نظر گرفته‌اند. داستان این بازی حول محور کمپانی ای به نام Soccer Inc می‌گذرد که تمام استادیوم‌ها، تیم‌ها و تورنمنت‌های فوتبال را تعطیل کرده است. چه جور دنیایی می‌تواند بدون این بازی زیبا زنده بماند؟ خوشبختانه یک توپ جادویی فوتبال شما را انتخاب کرده است، ناجی فوتبال جهان که باید با انجام مسابقات مختلف، روح فوتبال را در دنیا زنده کند. پس یک ماجراجویی سرگرم کننده انتظارتان را می‌کشد.

Soccer Story در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی توسعه یافته و از گرافیک زیبای پیکسلی برای ارائه داستان جالبش بهره‌مند است. این بازی از مکانیک‌های فیزیک محور و توپی جادویی استفاده کرده که اکثر مأموریت‌های بازی به وسیله آن حل می‌شود. شما باید به نبردهای تک به تک با سایر بازیکنان پرداخته تا در داستان پیشروی کنید. دنیای بازی پر شده از چالش‌های ورزشی و حتی پازل‌های فکری که هوش شما را هم به چالش می‌کشند. پس علاقه‌مندان به فوتبال و ماجراجویی این بازی را از دست ندهند.

بازی Soccer Story عنوانی در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی است. این بازی ورزش فوتبال را به عنوان پدیده‌ای ممنوعه در نظر گرفته و شخصیت اصلی نیز تنها ناجی دنیا برای برگرداندن آن است. شما باید با هوش و ذکاوت بر سایر حریفان پیروز شده و پازل‌هایی را حل کنید که این بازی را به دنیا برگرداند. پس هر چه زودتر این عنوان زیبا را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pixel Cup Soccer Ultimate Edition و Super Soccer Blast را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Soccer Story برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 550/equivalent or higher

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: High-range Intel Core i5
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 760/equivalent or higher

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

It’s been a year since The Calamity™ tore apart the very foundations of soccer as we know it, and since then, Soccer Inc. has made dang well sure that not a soul has been allowed to even look at a soccer ball, let alone kick it. Soccer may have been banned across the world… but now there is hope! A magical soccer ball has chosen you, our Savior of Soccer!
Soccer Story is a physics-driven adventure RPG, where every problem can be solved with your trusty magic ball. Along the way, you’ll need to best bad guys in 1v1s, compete in a range of different sports (with your soccer ball, of course), and sometimes use your brain just as much as your balls

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.