خشونت خالق بازی High On Life
علیرضا نظری

خالق بازی High On Life به خشونت خانگی متهم شده است

علیرضا نظری 26 دی 1401 1 دیدگاه
531 بازدید

جاستین رویلند، خالق انیمیشن کمدی ریک و مورتی و بازی High on Life (های ان لایف)، به جرم خشونت خانگی در کالیفرنیا متهم شده است. طبق اطلاعات بدست آمده، این اتهامات مربوط به شکایت یک حادثه بوده که در ژانویه 2020 رخ داده است، به طوری که این روند تا امروز به طور عمومی گزارش نشده است.

بر اساس سوابق دادگاه، رویلند به دو اتهام متهم شده است. یکی از اتهامات وارده به او “خشونت خانگی با جراحت بدنی” و دیگری “حبس کاذب با تهدید، کلاهبرداری یا فریب” است. در صورت محکومیت، رویلند ممکن است با چندین سال زندان روبرو شود. خالق بازی High on Life در آگوست 2020 به دلیل خشونت خانگی دستگیر و با 50000 دلار وثیقه آزاد شد. او که در آن زمان اعتراف کرد نسبت به اتهامات وارده، بی‌گناه است، در روزهای اخیر برای جلسه پیش از محاکمه در دادگاه حاضر شد. در حال حاظر، تاریخ محاکمه تعیین نشده است، اما پس از رسمی شدن شکایت، چندین جلسه رسیدگی اولیه برگذار می‌شود.

ادوارد ولبورن، وکیل جاستین رویلند، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نه تنها جاستین بی گناه است، بلکه ما همچنین انتظار داریم که این موضوع پس از تکمیل بررسی هوشمندانه مدارک توسط دادستانی منطقه، رد شود. ما مشتاقانه منتظر پاک کردن نام جاستین و کمک به او برای حرکت به جلو در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم». سوابق دادگاه نشان می دهد که رویلند تحت دستور قرار دارد تا حداقل 100 فوت از قربانی فاصله داشته باشد و حق ندارد تا شاکی را مورد آزار و اذیت قرار دهد. همچنین به او دستور داده شد که هر گونه سلاح گرمی را که در اختیار دارد، حداقل تا اکتبر 2023 به پلیس تحویل دهد.

خشونت خالق بازی High On Life

سوابق خالق بازی High on Life

رویلند 42 ساله یکی از پرکارترین سازندگان کمدی بزرگسالان است. وی بیشتر به خاطر خلق مشترک انیمیشن Rick and Morty با همراهی دن هارمون شناخته می‌شود. رویلند صداپیشگی دو شخصیت اصلی، ریک سانچز و نوه‌اش مورتی اسمیت را بر عهده داشته است. او با شهرتی که به واسطه این نمایش پیدا کرده بود، وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شده و استودیو Squanch Games را در سال 2019 تاسیس کرد که با اثر Trover Saves the Universe همراه بود. پس از آن هم در سال 2022 بازی High On Life را برای ایکس باکس و رایانه‌های شخصی روانه بازار شد. این اثر جزو پرفروش‌ترین آثار استیم بوده و چهارمین بازی Xbox از لحاظ تعداد بازیکنان است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ahmad

    مهمان

    از همچون ذهن د.ی.و.ا.ن.ه و عجیبی بعید نبود

    پاسخ دهید