رونالدو بازی FIFA 23 (فیفا 23)
علیرضا نظری

تضعیف رونالدو در بازی FIFA 23 پس از پیوستن به النصر

علیرضا نظری 19 دی 1401 بدون دیدگاه
10,833 بازدید

اگر از طرفداران فوتبال هستید، به طور حتمی می‌دانید که کریستیانو رونالدو اخیراً پس از جدایی از منچستر یونایتد، به باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی پیوسته است. اما در عین حال، ممکن است از تأثیر این انتقال بر امتیاز کلی این بازیکن در بازی FIFA 23 (فیفا 23) که در روزهای اخیر از امتیاز 90 به 88 کاهش یافته است، بی اطلاع باشید.

به گزارش پارسی گیم، کریستیانو رونالدو اکنون در FIFA 23 دارای امتیاز 88 است که در واقع 2 امتیاز کمتر از امتیاز اولیه او در فیفا 23 است. این تغییر، پس از پیوستن رسمی رونالدو به النصر انجام شد، هرچند این بازیکن هنوز حتی با پیراهن باشگاه جدیدش بازی نکرده است. اعتقاد بر این بوده که عملکرد ضعیف رونالدو در جام جهانی 2022 نیز در کاهش رتبه اخیر او در FIFA 23 بی‌تاثیر نبوده است. اگرچه خروج از لیگ‌های سطح بالای اروپا، برای بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان می‌تواند عامل دیگری برای کاهش رتبه باشد.

کاهش دو امتیاز می‌تواند تاثیرات به‌خصوصی را در عملکرد بازیکن ایجاد و به طور کلی چندین آمار ویژه همچون دریبل و اسقامت را دستخوش تغییرات کند. در حال حاظر، دریبل رونالدو از 84 به 81 کاهش یافته و همچنین استقامت او اکنون از 74 به 70 رسیده است. این اولین بار از سال 2007 است که رونالدو امتیاز 88 را دریافت می‌کند. با توجه به این واقعیت که ستاره پرتغالی در حال حاضر 37 سال سن دارد؛ این ممکن است آغازی برای سقوط این بازیکن در سری FIFA (با نام جدید EA Sports FC) باشد.

رونالدو بازی FIFA 23 (فیفا 23)

افت امتیاز کریستیانو رونالدو در بازی FIFA 23

البته امتیاز رونالود به عملکرد او در تیم النصر بستگی دارد و ما واقعاً نباید این را پایان دوران حرفه‌ای او بدانیم، زیرا او هنوز می‌تواند به فوتبال اروپا بازگردد. گفتنی است که زلاتان ابراهیموویچ نیز در سال 2018 لیگ‌های اروپایی را به مقصد MLS (لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا) ترک کرد، اما در سال 2020 به میلان بازگشت و سال گذشته با این باشگاه ایتالیایی قهرمان لیگ شد.

شایان ذکر است که افت امتیاز در حال حاضر تنها روی حالت‌های کیک اف و کریر بازی فیفا 23 تأثیر می‌گذارد. بنابراین، اگر در بخش محبوب التیمت تیم، از CR7 در تیم خود استفاده می‌کنید، نباید نگران این موضوع باشید. کریستیانو رونالدو قراردادی دو ساله با النصر امضا کرده و تا سال 2025 برای بازی در عربستان سعودی حضور دارد. بسته به عملکرد او در باشگاه جدید، باید منتظر باشیم و ببینیم رتبه او در EA SPORTS FC 24 و حتی بعد از آن چگونه تغییر می‌کند.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.