Superhot
یحیی رحیمی

مایکروسافت عناوین رایگان ماه مارس سرویس Xbox Live Gold را اعلام کرد

یحیی رحیمی 3 اسفند 1396 بدون دیدگاه
625 بازدید

ماه فوریه در حال پایان یافتن است و مارس به‌سرعت در حال نزدیک شدن. مایکروسافت به همین منظور بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس Xbox Live Gold را اعلام کرده است و مشترکین این سرویس قادر به دانلود و اجرا آن‌ها از ماه بعدی میلادی برای دو کنسول Xbox One و Xbox 360 هستند. همانند همیشه 4 بازی جدید به‌طور رایگان پیش‌بینی‌شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

box One ماه را با بازی Trial of the Blood Dragon شروع می‌کند. بازی به سبک اکشن است و تا حدودی سبک و سیاق Far Cry 3 را برای بازیکن تداعی می‌کند و البته خود بازی یک نسخه فرعی از Blood Dragon است. این بازی در تمام طول ماه مارس برای دانلود و بازی در دسترس خواهد بود. از 16 مارس تا 15 آوریل اما بازی Superhot در دسترس دانلود خواهد بود. این بازی یک شوتر جذاب و با استایل بصری فوق‌العاده است و حتی المان‌های کتاب‌های کمیک نیز در آن دیده می‌شود؛ می‌توانید زمان را متوقف کنید و همانند ماتریکس در حال پرش به تیراندازی بپردازید.

اما دارندگان کنسول Xbox 360 نیز دو بازی برای دانلود در ماه مارس خواهند داشت. در طی نیمه اول ماه، Brave: The Video Game برای دانلود در دسترس است که از روی یک فیلم کمپانی دیزنی به همین نام ساخته‌شده است و فراموش نکنید که این بازی از طریق ویژگی Backwards Compatibility برای کاربران Xbox One نیز در دسترس است. در نیمه دوم ماه مارس اما بازی Quantum Conundrum برای دانلود در دسترس است که یک بازی پازل مانند و معمایی اول‌شخص که ساخته کمپانی‌های Airtight Games و Kim Swift است.

البته هنوز زمان برای دانلود و بازی عناوین رایگان ماه فوریه باقی است و می‌توانید توانید از بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed Chronicles: India لذت ببرید که البته این بازی نیز تا نیمه ماه مارس برای بازی در دسترس خواهد بود. گفتنی است که اگر هرکدام از این بازی‌ها را دانلود کنید؛ تا زمانی که عضو Xbox Live Gold بمانید می‌توانید توانید از آن‌ها لذت ببرید.

عناوین رایگان ماه مارس سرویس Xbox Live Gold:

Xbox One

Trials of the Blood Dragon (March 1-31)
Superhot (March 16 – April 15)

Xbox 360 (قابل بازی روی Xbox One)

Brave: The Video Game (March 1-15)
Quantum Conundrum (March 16-31)

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.