Far Cry 3 Blood Dragon
یحیی رحیمی

بازی‌های ماه مارس سرویس Xbox Gold اعلام شد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1396 بدون دیدگاه
565 بازدید

ماه فوریه در حال اتمام است و مایکروسافت به این منظور بازی‌های ماه مارس سرویس Xbox Gold را اعلام کرده است. مایکروسافت برعکس ماه‌های قبل این کار را زودتر انجام داده است و این خود کمی عجیب به نظر می‌رسد. بازی‌های این ماه سرویس طلایی Xbox شامل دو کنسول Xbox One و Xbox 360 می‌شوند و دارندگان این کنسول‌ها به‌زودی قادر به دریافت آن‌ها خواهند بود.

برای کنسول Xbox One، بازی Trials of the Blood Dragon در نظر گرفته‌شده است که در سبک مسابقه‌ای و موتورسواری است و توسط کمپانی یوبی‌سافت منتشرشده است. این بازی به‌نوعی یک نسخه فرعی از بازی Far Cry 3: Blood Dragon است و تجربه جالبی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. دارندگان کنسول Xbox 360 قادر به دانلود بازی Brave: The Video Game خواهند بود که نسخه‌ای ساخته‌شده از روی فیلمی به همین نام است. داستان بازی در مورد فردی به ماند Merida است که در اسکاتلند زندگی می‌کند. بازی از طریق ویژگی Backwards Compatibility برای کنسول Xbox One نیز در دسترس است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

بازی Trial of the Blood Dragon در تمام طول ماه مارس برای دانلود در دسترس خواهد بود و این در حالی است که Brave: The Video Game از 15 مارس برای دانلود در اختیار خواهد بود. دیگر بازی که کاربران Xbox One قادر به تجربه آن هستند، Superhot نام دارد که شوتری اول شخص است و از 16 مارس برای دانلود در اختیار خواهد بود. Quantum Conundrum که یک بازی در سبک پازل و معمایی است نیز این ماه مهمان کنسول Xbox 360 خواهد بود و اگر از کاربران این کنسول هستید می‌توانید از اواسط ماه به دانلود آن بپردازید.

هنوز فرصت برای دانلود بازی‌های ماه فوریه همچون Crazy Taxi و Shadow Warrior باقی است می‌توانید همین‌الان این بازی‌ها را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.