بازی Shadow Warrior 3
یحیی رحیمی

بازی Shadow Warrior 3 به ایکس باکس گیم پس می‌آید

یحیی رحیمی 18 دی 1401 بدون دیدگاه
163 بازدید

طبق اعلانات اپ ایکس باکس گیم پس، بازی Shadow Warrior 3 به این سرویس بازی اشتراکی اضافه می‌شود. تصویری از این بازی اکشن در فروم شایعات بازی ردیت منتشر شده است و به نظر می‌‌رسد که این بازی جزو برنامه‌های مایکروسافت برای سال جاری میلادی است و در تاریخ مشخصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Shadow Warrior 3 توسط استودیو لهستانی Flying Wild Hog در اوایل مارس 2022 برای کنسول‌های بازی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. بازی اکشن جدید نتوانست امتیازهای عالی دریافت کند و به‌عنوان یک اثر متوسط در نظر گرفته شد. روند بازی نسبت به نسخه‌های اول افت کرد. منتقدان معتقد بودند که بازی چندان بلندپروازانه نیست و به‌خصوص در مقابل Shadow Warrior 2 افت کرد.

سیستم‌های مختلف بازی از جمله کوآپ بی‌نقص نبودند، اما تعدادی ایده‌های تازه به کار گرفته شد که در کنار کمپین داستانی خطی که از شش ساعت تجاوز نمی‌کند، به چشم نیامد. به‌خصوص آنکه بازی، ارزش تکرار دوباره را ندارد. مکانیک بازی و تیراندازی ترکیب ژانر اول شخص و سکوبازی است، اما طراحی مراحل تکراری است و دشمنان هم تنوع خاصی ندارند. بدون شک بازی شادو واریر 3 ارزش خرید با قیمت کامل را ندارد و سرویس گیم پس می‌تواند به تجربه بیشتر بازی کمک کند.

بازی Shadow Warrior 3 ایکس باکس گیم پس

Shadow Warrior 3 در راه گیم پس

پیامی که برای کاربران اپ گیم پس فرستاده شده است، نشان از افزودن بازی Shadow Warrior 3 در آینده‌ای نزدیک دارد. به نظر می‌رسد که این پیام به‌اشتباه فرستاده شده است و مایکروسافت در حال آماده‌سازی شرایط برای معرفی بازی بوده است. این پیام توسط افراد مختلفی پیدا شده است. کاربران ردیت در واکنش گفته‌اند که این سورپرایز خوبی است و بسیاری منتظر بودند تا فرصتی برای تجربه بازی پیدا کنند و برنامه‌ای برای خرید آن نداشتند.

کاربران سرویس گیم پس سال هیجان‌انگیزی را پیش رو دارند. بازی‌های زیادی از جمله Starfield و Redfall‌ قرار است در دسترس قرار گیرند و همچنین عناوین شخص ثالث هم در راه هستند. بدون شک سال 2023 برای صنعت بازی بسیار مهم و اساسی خواهد بود و خرید اشتراک گیم پس می‌تواند ده‌ها بازی بزرگ و بااهمیت را در اختیار کاربران قرار دهد. انتشار بازی High on Life روی این سرویس نشان داد که میلیون‌ها نفر، تشنه بازی‌های جدید هستند و اعضای این سرویس همچنان در حال افزایش است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.