دانلود بازی Flying Neko Delivery برای PC
دانلود بازی Flying Neko Delivery برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Flying Neko Delivery برای PC

پارسی گیم 15 دی 1401 بدون دیدگاه
1,796 بازدید

دانلود بازی Flying Neko Delivery برای کامپیوتر

بازی Flying Neko Delivery یک شبیه ساز مأمور تحویل کالا است. این بازی زیبا، رنگارنگ بوده و یک گربه کوچولوی به شدت دوست داشتنی به نام Onigiri را به عنوان شخصیت اصلی قرار می‌دهد. بازی شبیه‌سازی پروازی است که در آن بازیکنان یک گربه جادوگر کوچک را روی یک جارو کنترل می‌کنند که در سراسر جهان پرواز می‌کند تا بسته‌ها را به دوستان جدیدش تحویل دهد. شخصیت اصلی، اونیگیری (که کلمه ژاپنی برای توپ برنج است)، نازترین گربه کوچکی است که سوار جارو شده است.

ما در Flying Neko Delivery وظیفه داریم بسته‌ها را برداریم و آنها را به NPCها و صندوق‌های پستی تحویل دهیم. برخی از آنها در آن سوی اقیانوس‌ها و حتی ابعاد دیگر قرار دارند. گیم پلی بازی عمدتاً بر پرواز و تحویل تمرکز دارد. بازیکنان برای برداشتن بسته‌ها آموزش می‌بینند و سپس یک نشانگر روی نقشه ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را تا مقصد دنبال کنید، بسته را رها کنید و سپس برای خرید مبلمان برای خانه خود و غذا برای تقویت کاراکتر در حین پرواز، پول درون بازی کسب کنید.

علاوه بر بسته‌های تحویل، بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌ها کسب درآمد کنند. Onigiri در حالی که در جهان است، می‌تواند گیاهان مختلفی را برای تهیه غذاهای خود انتخاب کند و در میان NPCهای خاص، دوستانی پیدا کند. گرافیک بازی زیبا و کارتونی بوده و به بهترین شکل فضای جادویی‌اش را به تصویر می‌کشد. بازیکنان می‌توانند خانه‌های خود را با وسایل مختلف شخصی سازی کرده و آن را به چیزی که دوست دارند تبدیل کنند. تجربه این بازی جذاب به تمامی گیمرهای دنیا شدیداً توصیه می‌شود.

بازی Flying Neko Delivery یکی از بامزه‌ترین و خاص‌ترین عناوین ماجراجویی و شبیه ساز چند سال اخیر است. شما کنترل گربه‌ای جادوگر را به دست می‌گیرید که وظیفه تحویل دادن کالاها به افراد مختلف در دنیا را بر عهده دارد. اگر به دنبال ساعاتی سرگرمی لذت بخش و بدون دردسر هستید، Flying Neko Delivery می‌توانید از بهترین گزینه‌ها برایتان باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Night In The Woods و Catlateral Damage را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Flying Neko Delivery برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel or AMD Dual Core at 2 GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel Graphics 4400 or better
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel or AMD Dual Core at 2 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card (NVidia or ATI)
DirectX: Version 12
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take on the role of Onigiri, a feline witch who lives in a cottage and delivers packages flying on a broomstick. Customize your cottage, explore new worlds, forage plants and fungi, and meet quirky villagers along the way, while enjoying music by Mark Sparling, the composer for A Short Hike.
Deliver packages on a flying broomstick which you can upgrade. Simple and forgiving controls let you enjoy flying without worrying about crashing or combat. Explore diverse worlds and forage wild plants along the way!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.