دانلود بازی Skinny and Franko Fists of Violence برای PC
دانلود بازی Skinny and Franko Fists of Violence برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skinny and Franko Fists of Violence برای PC

پارسی گیم 23 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
4,796 بازدید

دانلود بازی Skinny and Franko Fists of Violence برای کامپیوتر

ژانر بیت ام آپ از زیرمجموعه‌های سبک اکشن بوده که از دهه 90 میلادی تا همین لحظه از طرف‌داران زیادی برخوردار است. این سبک شما را در نقش شخصیت‌هایی قرار می‌دهد که باید در مرحله حرکت کرده و دشمنان زیادی را کتک بزنند. اعتیادآوری بالا و چالش‌های فراوان گیم پلی از این ژانر یک منبع خوب برای آثار کلاسیک به وجود آورده است. یکی از بازی‌های قدیمی درون سبک بیت ام آپ Franko: The Crazy Revenge نام داشت که در اواسط دهه 90 منتشر شده بود و توانست طرف‌دارانی کسب کند. حال پس از گذشت سال‌ها شاهد یک دنباله مستقیم برای آن بازی با نام Skinny and Franko Fists of Violence هستیم. این بازی در لهستان جریان داشته و شما در نقش Franko بازی کرده و باید با نابودی دشمنان، دوست خود را از دستشان نجات دهید.

در زمینه ارائه حس و حال کلاسیک ژانر بیت ام آپ، بازی Skinny and Franko Fists of Violence به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند از گرافیک آشنا و به‌یادماندنی گرفته تا گیم پلی ای که در کنار حس قدیمی‌اش، چالش‌های فراوانی را برای گیمرهای حرفه‌ای آماده کرده است. تمام انیمیشن‌های بازی به صورت دستی کشیده شده‌اند و بیش از 80 دشمن و رقیب مختلف در بازی قرار دارد. 50 اسلحه مختلف در محیط بازی برای انتخاب وجود دارد. حتی حس شوخ طبعی بازی اصلی نیز پس از این همه سال در این نسخه دوم وجود داشته و از بین نرفته است. حالت کوآپ این بازی به شما اجازه می‌دهد تا به همراه یکی از دوستانتان به تجربه دونفره بازی بپردازید. پس اگر هوس یک بازی کلاسیک در سبک بیت ام آپ را کرده‌اید، این بازی فوق‌العاده دقیقاً برای شما ساخته شده است.

بازی Skinny and Franko Fists of Violence عنوانی در سبک اکشن و بیت ام آپ است. این بازی موفق شده تا حس و حال کلاسیک این ژانر از سال‌های گذشته را به شکل مدرنی به شما ارائه کند که تابه‌حال نمونه‌اش را دریافت نکرده‌اید. حالت چندنفره بازی نیز به شما اجازه می‌دهد تا چالش‌های بسیار سخت و درگیرکننده بازی را با دوستان خود به انجام برسانید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های River City Girls 2 و Severed Steel را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skinny and Franko Fists of Violence برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit or higher
Processor: 2.2 GHz dual-core recommended
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 or AMD equivalent
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit or higher
Processor: Intel Core i7 or AMD equivalent
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1070 or AMD Radeon RX Vega 56
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

28 years after the events of ‘Franko: The Crazy Revenge’, titular anti-hero Franko returns to Poland to get his old friend out of trouble. This time also he will not go easy on his enemies…
Now, with help of his pal Skinny, Franko will wreak havoc in the streets of Szczecin once again. Skinny & Franko: Fists of Violence is an outstanding and brutal 2D beat’em’up game. Designed by a creator of cult classics like ‘Franko: The Crazy Revenge’ or ‘Doman: Sins of Ardan’ that were popular in the 90’s on Amiga and PC.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.