دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Adepta Sororitas برای PC
دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Adepta Sororitas برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Adepta Sororitas برای PC

پارسی گیم 14 دی 1401 بدون دیدگاه
4,952 بازدید

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Adepta Sororitas برای کامپیوتر

یکی از معروف‌ترین دنیاهای بناشده در بازی‌های ویدیویی، دنیای Warhammer 40K است که عناوین ویدیویی مختلفی، در سبک‌های متفاوت با محوریت این دنیا پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی‌های نقش‌آفرینی، شوتر اول‌شخص، استراتژیک و … که همگی سبک و سیاقی خشن و مهیج داشته و ما را بیشتر با این دنیای جذاب آشنا می‌کنند؛ اما محبوب‌ترین بازی‌های این سری، در سبک استراتژیک منتشرشده‌اند. بازی Warhammer 40,000: Gladius از استودیو Proxy عنوانی استراتژیک نوبتی در دنیای Warhammer است که تا به امروز بسته‌های الحاقی بسیاری برای آن منتشر شده و جدیدترین آن Adepta Sororitas نام دارد.

بازی در سیاره Gladius Prime جریان دارد. این سیاره محل خوبی برای حفاری و پیدا کردن منابع ارزشمند است که در طول زمانی که ساکنان آن در آن زندگی کردند، اشیا باستانی و قدرتمند زیادی را در دل این سیاره یافتند که بیشتر از گذشته مبهم آن مطلع شوند؛ اما یک نیروی مرموز و باستانی در پی این کارها دوباره بیدار شد و هرج ‌و مرج را به سطح سیاره آورد. حالا فقط جنگ‌های خونین و هولناک در Gladius Prime جریان دارد.

بازی دنیایی زیبا اما خشن را در سبک استراتژی نوبتی برای شما فراهم کرده تا در آن ماجراجویی کنید. 4 نژاد مختلف معروف سری Warhammer برای کنترل در دسترستان قرار خواهد گرفت (Astra Militarum، Space Marines، Necrons و Ork). هرکدام از این نژادها فنّاوری و نیروهای مخصوص به خود را داشته و سبکی متفاوت از گیم پلی را از جانب شما می‌طلبند.

به‌جز بخش مبارزات نوبتی، ساخت‌وساز و بنا کردن ساختمان‌های نظامی و تدافعی نیز از چیزهایی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید تا در نبردها پیروز بیرون آیید. همچنین شما به طیف گسترده‌ای از نیروهای مختلف دسترسی دارید که باید با دیدی استراتژیک، آن‌ها را در نبرد فرماندهی کنید. هر نبرد متفاوت بوده و نقشه‌ای جدید برای پیروزی لازم دارد.

در بسته الحاقی Adepta Sororitas یک نژاد جدید و قدرتمند به بازی اضافه شده که محتوای هیجان انگیز بازی را بیشتر می‌کند. این نژاد Adepta Sororitas نام داشته و 18 مدل نیروی نظامی جدید و منحصر به فرد را که از آن‌ها به عنوان خواهران نبرد یاد می‌شوند در اختیار دارند. این نیروها 10 مدل قابلیت جدید را به بازی آورده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت نامیرا شدن برای مدتی کوتاه و همچنین سلاح‌های سه‌گانه اشاره کرد. با دانلود این بسته الحاقی می‌توانید تجربه جدید و لذت‌بخشی را در دنیای استراتژیک و تاکتیکی Warhammer Gladius داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warhammer 2: Vermintide و Dawn of War III را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Adepta Sororitas برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Vulkan support with 3 GB VRAM (Nvidia GeForce 900 series / AMD Radeon RX 400 series)
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“It is not enough to serve the Emperor, or even to love Him. You must give to Him all that you had, all you have, and all you shall ever have. You must give yourself over utterly and entirely to His divine will and become a vessel of that will. Only then is your sacrifice fitting.”
A new faction joins the war for Gladius Prime: the Adepta Sororitas, with eighteen new units and unique gameplay mechanics. The Adepta Sororitas, also known as the Sisters of Battle, are the militant arm of the Adeptus Ministorum. Pure of heart and fanatical of devotion, they place the worship of the Emperor above all other concerns. They maintain holy places anywhere where His subjects might be served, tending to the needs of the poor and the sick as well as spreading the word of His glory to all that might listen. But not all are worthy, and for those that aren’t – only merciful death can be granted.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.49 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.