بازی GTA 6 سال 2023 جی تی ای 6
علیرضا نظری

بازی GTA 6 احتمالا سال 2023 معرفی می‌شود

علیرضا نظری 10 دی 1401 بدون دیدگاه
1,171 بازدید

تام هندرسون، افشاگر برجسته بازی‌های ویدیویی به شدت معقتد است که بازی GTA 6 (جی تی ای 6) در سال 2023 توسط راکستار گیمز و تیک‌-تو اینتراکتیو معرفی خواهد شد. حال، با توجه به اینکه دو بازی Red Dead Redemption 2 و GTA 5، بعد از گذشت دو سال از معرفی عرضه شدند، انتظارات هندرسون بر این است که GTA 6 نیز در سال 2025 منتشر شود.

طبق گزارش‌های قبلی هندرسون، مبنی بر اینکه بازی Grand Theft Auto 6 در سال 2024 یا 2025 منتشر می‌شود، این‌بار به عنوان بخشی از پیش‌بینی‌های او، معرفی این بازی در سال 2023 انجام خواهد شد و بر این اساس، موجی از هیاهو در بین طرفداران بازی جی تی ای ایجاد کرده است. هندرسون در صحبت‌های خود گفت: «من گفتم جی تی ای 6 در سال‌های 2024 تا 2025 منتشر می‌شود که هنوز هم به شدت معتقدم تاریخ آن قطعی است. معرفی بازی GTA 6 در سال 2023 کاملاً با این سال‌ها مطابقت دارد، به خصوص اگر به طور کلی با نحوه عملکرد Rockstar Games و Take-Two در رابطه با معرفی‌ها و انتشار بازی‌های آن‌ها در گذشته آشنا باشید.»

او همچنین در ادامه گفته‌های خود افزود: «مایکروسافت فکر می‌کند که GTA 6 در سال 2024 عرضه می‌شود، اما با توجه به رونمایی‌های قبلی و تاریخ انتشار آن‌ها، می‌توان گفت که اینطور نیست. آیا اعلام انتشار بازی برای سال 2024 امکان پذیر است؟ مطمئنا. اما سوابق راک استار نشان می‌دهد که به هر حال این بازی یک سال دیگر به تعویق خواهد افتاد.»

بازی GTA 6 سال 2023 جی تی ای 6

احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال 2025

با این حال، اگر بخواهید برخی نقاط را به هم وصل کنید، اعتقاد هندرسون به تاریخ انتشار GTA 6 بسیار منطقی است. به خاطر داشته باشید که او یکی از اولین کسانی بود که از “2025” به عنوان زمانی که جی تی ای 6 منتشر خواهد شد، صحبت کرد. اگر او اصرار دارد که اینطور است، حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر اعلام آن در سال آینده باشیم. همچنین، ممکن است مایکروسافت لزوماً در پیش بینی خود اشتباه نکرده باشد و در سال مالی 2024 شاهد عرضه این بازی باشیم.

در اوایل نوامبر، استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive، در یک جلسه با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که GTA 6 تحت تأثیر هک شدن راک استار گیمز قرار نگرفته است. او همچنین اظهار داشت که تاخیر در انتشار را به وجود مشکلات در بازی و شکست ترجیح می‌دهد؛ به همین دلیل تاریخ انتشار بازی در سال 2022 فاش نشده است. اگرچه راک استار هنوز به طور رسمی هیچ چارچوب زمانی برای معرفی بازی جی تی ای 6 اعلام نکرده است، با این حال تام هندرسون از افراد آگاه در زمینه بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و باید دید که این بار پیش‌بینی‌های او چه خواهد شد.

منبع: Playstation Lifestyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.