بازی Throne and Liberty
یحیی رحیمی

اطلاعات جدیدی از بازی Throne and Liberty منتشر شد

یحیی رحیمی 7 دی 1401 بدون دیدگاه
583 بازدید

استودیو NCSoft به‌تازگی یک ویدیو تازه از بازی MMORPG نسل جدید به نام Throne and Liberty منتشر کرده است. ویدیو جدید که پیش‌نمایش کارگردان نام گرفته است، ده دقیقه از فضای بازی را نمایش می‌دهد. این بازی‌ساز کره‌ای در ادامه مکان‌های جدید بازی را به نمایش می‌گذارد و اطلاعات تازه‌ای را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. در ادامه تمام آنچه در این ویدیو بیان می‌شود را به‌طور خلاصه شرح خواهیم داد.

توسعه‌دهنده می‌گوید که دنیای بازی Throne and Liberty کاملاً به هم پیوسته است و هیچ مرز و محدوده‌ای وجود ندارد. این فونداسیون برای ارتباط میان بازی‌کنان خواهد بود و همگی داخل یک جهان یکسان قرار دارند. در نهایت هزاران راه برای تعامل میان بازی‌کنان وجود خواهد داشت. برای نمونه باید به سیاه‌چال‌ زیرزمینی اشاره کرد که محدوده مشخصی دارد و دارای طبقات متفاوت و فضاهای مخصوص است، اما سازندگان تمامی بخش‌ها را به یکدیگر متصل کرده‌اند و در نتیجه می‌توان در تمامی طبقات جابه‌جا شد.

با متصل کردن تمامی بخش‌های سیاه‌چال، بازی‌کنان می‌توانند تجربه‌ای به هم پیوسته داشته باشند و حتی به یکدیگر کمک کنند یا صدمه برسانند. سازندگان امیدوارند که بازی‌کنان از ظرفیت طراحی بازی استفاده کنند و تنها به دویدن در زمین‌های بازی و گسترده نپردازند. رازهای زیادی در قعر نقشه وجود دارد و نقشه بازی دارای لایه‌های متفاوتی است که همگی در یک منطقه گرد هم می‌آیند. دلیل آنکه جهان بازی به یک منطقه تقسیم شده است، آن است که بازی‌کنان بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و همراه آن‌ها به کشف رازها بپردازند. این عصاره اصلی یک بازی MMO به شمار می‌رود.

بازی Throne and Liberty

روند بازی Throne and Liberty

طراح و کارگردان بازی Throne and Liberty در ادامه به سیستم کلاس‌بندی و وظایف و قابلیت‌های هر کلاس اشاره کرد. هر شخصیت می‌تواند دو شمشیر را حمل کند. همچنین مبارزات بخش PvP یک اجبار نخواهد بود و بلکه بازی‌کننده در مورد زمان شرکت در مبارزه و نحوه مبارزه تصمیم‌ خواهد گرفت. بیشتر بخش‌های بازی مناطق امن هستند و رویداد مخصوصی، مبارزه را آغاز می‌کند. بازی‌کنان تصمیم می‌گیرند آیا در جنگ شرکت می‌کنند یا اینکه به گشت و گذار ادامه می‌دهند.

بازی‌کننده در هر منطقه‌ای که قرار داشته باشد، می‌تواند دنبال رویدادهای اطراف باشد و گیم پلی طوری نیست که بازی‌کننده به یک باره وسط مبارزه قرار بگیرد. مناطق مختلفی وجود دارد که هرکدام تاریخچه خود را دارند و در صورتی که جنگ هم در منطقه‌ای به راه بیفتد، حدود بیست دقیقه طول خواهد کشید و بازی‌کننده باید سعی کند سطح خود را در این مدت افزایش دهد و دیگران را حذف کند. بازی‌کنان بر سر سنگ‌های جادویی خواهند جنگید که قابلیت‌های تازه‌ای به فرد می‌بخشد. گفتنی است روند بازی به Lost Ark شباهت زیادی دارد.

استودیو در پایان تائید کرد که بازی Throne and Liberty برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر در اواسط 2023 منتشر می‌شود. احتمال آنکه نسخه موبایل هم عرضه شود وجود دارد.

منبع:‌ Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.