دانلود بازی FUSER برای PC
دانلود بازی FUSER برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fuser برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1399 2 دیدگاه
5,156 بازدید

دانلود بازی Fuser برای کامپیوتر

مهمانی‌های بزرگ مجلل شخص مخصوصی برای اجرای موزیک‌های مختلف دعوت می‌شود. منظور ما خواننده و گروه نوازندگان نیست بلکه فردی حرفه‌ای در ترکیب و اجرای موزیک‌های آماده که به DJ در بین عموم مردم مشهور است. Harmonix Music Systems استودیوی خلاق و مبتکر است که در بازی جدید خود با نام Fuser، بازیکنان در نقش DJ به مهمانی‌ها و پارتی‌های مختلفی دعوت خواهند شد تا بهترین اجرای ممکن را به نمایش بگذارند. این بازی منحصربه‌فرد و نوآورانه را کمپانی NCSOFT برای علاقه‌مندان به سبک موزیکال، منتشر کرده است. در اصل یک DJ به‌صورت حرفه‌ای موزیک‌هایی که از قبل توسط خوانندگان معروف اجرا شده را با ریتم دلخواه خودش ترکیب می‌کند و در نهایت میکسی دلنشین را در خروجی شاهد هستیم.

در بازی Fuser بازیکنان تبدیل به دی‌جی بزرگ خواهند شد که برای اجرای موزیک‌های خاص و دلنشین قرار است به کنسرت‌های بزرگی دعوت شوند. به‌مانند ابزاری که تمام دی‌جی‌ها دارند، در این بازی نیز شاهد میزی هستیم که از چهار پخش‌کننده مختلف که با رنگ‌های متفاوتی از هم متمایز شده‌اند، تشکیل شده است. در بالای صفحه، لیستی از موزیک‌های دلخواه وجود دارد که با کشیدن هرکدام از آن‌ها در دستگاه، می‌توانید شاهد پخش شدن آن ترک باشید؛ اما هرکدام از پخش‌کننده‌های دستگاه، به‌نوعی از سازهای موسیقی مانند طبل، گیتار، پیانو یا صدای خواننده مربوط می‌شود؛ یعنی در هنگام اضافه کردن موزیک به هرکدام از پخش‌کنندگان، باید در نظر داشته باشیم که کدام بخش از آن موسیقی را نیاز داریم. در نهایت پس از ترکیب چند موسیقی با یکدیگر می‌توانید خروجی نهایی را به دست آورده و رکورد کنید. تنظیم موارد دیگر از جمله سرعت پخش، کلیدهای میکس و موارد این‌چنینی بر عهده بازیکنان است تا بر روی حالت دلخواه قرار دهند.

داستان بازی دارای بخشی برای مسابقات تک‌نفره بوده که شامل مجموعه‌ای از رقابت‌ها در مکان‌های مختلف می‌شود. در هر رقابت و مسابقه، بازیکن سعی در ایجاد میکسی خاص می‌کند، آهنگ‌های جدیدی را به‌موقع به ضرب اضافه می‌کند تا امتیاز بیشتری کسب نماید. علاوه بر این، مخاطبان مجازی درخواست‌هایی مانند اجرای آهنگ‌های محبوب، آهنگ‌هایی از ژانر خاص یا نوع به خصوصی از سازها را از شما خواهند داشت. این درخواست‌ها بر اساس محل برگزاری و سایر عوامل متفاوت است. تکمیل این درخواست‌ها در مدت‌زمان کوتاهی، امتیازات اضافی را در پی دارد. در آخر بازیکنان بر اساس نمره نهایی از یک تا پنج ستاره دریافت خواهند کرد.

برای دستیابی به امتیاز بالا، بازیکن این امکان را دارد که محتوای دستگاه میکسر را به‌گونه‌ای تنظیم کند که در تعویض آهنگ‌ها تا حد ممکن، کارآمد باشد. Fuser دارای یک حالت چندنفره نیز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با دوستان یا دیگر کاربران همکاری داشته باشند. همچنین اگر هیچ‌کدام از این حالت‌ها برای شما مناسب نبود، می‌توانید به بخش آزاد مراجعه کرده و میکس دلخواه خود را ایجاد و از طریق شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر از طرفداران این‌گونه بازی‌ها و سبک موزیکال هستید، می‌توانید محصولات دیگری همچون BPM Bullets Per Minute یا Beat Saber VR را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fuser با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS
Processor: 8 Core Custom AMD 1.75 MHz or Core i5-4690 series
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD HD 7790, NVIDIA GeForce GTX 750
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS
Processor: Intel Core i7-4790k @ 4.0 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 390, NVIDIA GeForce GTX 970
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the creators of Rock Band™ and Dance Central™ comes FUSER™ – a nonstop digital music festival where you control the music! Combine elements of the world’s most popular songs to create your own sound or partner with friends on epic collaborations, then share your amazing mixes and headlining performances with the world! #PlayFUSER

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.58 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    فایل انتخابی 4kرو چطوری باید نصب کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      نویسنده

      پیش از نصب بازی، در کنار سایر فایل ها با پسوند bin قرار دهید و در ستاپ تیک مربوط را انتخاب کنید.