Gran Turismo 7 برای کامپیوتر
یحیی رحیمی

پورت کامپیوتر Gran Turismo 7 امکان‌پذیر است

یحیی رحیمی 6 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,067 بازدید

استودیو پولی‌فونی دیجیتال، سازنده سری بازی گرن توریسمو برای پلی استیشن از احتمال پورت بازی جدید برای کامپیوتر گفته‌اند. بازی Gran Turismo 7 مدت‌هاست برای پلی استیشن 5 و 4 منتشر شده است و مشکلات متعددی هنگام عرضه داشت. تصمیمات توسعه‌دهنده با استقبال همگان مواجه نشد و آپدیت‌های بعدی، تعدادی از ایرادات را برطرف کرد و از حجم اعتراض‌ها کاست. در نهایت احتمال آنکه کاربران PC بتوانند شبیه‌ساز رانندگی پلی استیشن را تجربه کنند وجود دارد.

کازونوری یامائوچی، خالق سری گرن توریسمو در مسابقات World Finals گرن توریسمو در موناکو فرانسه حضور داشت و توضیحاتی در مورد آینده این سری و احتمال پورت آن برای کامپیوتر ارائه کرد. وی احتمال انتشار Gran Turismo 7 برای کامپیوتر را رد نکرد و گفت که استودیو در حال بررسی این احتمال است. سونی در طی دو سال اخیر، اکثر بازی‌های انحصاری از جمله God of War را برای کامپیوتر منتشر کرده است.

خالق گرن توریسمو در مورد نسخه کامپیوتر گفت: «بله این‌طور فکر می‌کنم (احتمال نسخه کامپیوتر وجود دارد). گرن توریسمو یک عنوان بسیار باکیفیت است. پلتفرم‌های زیادی وجود ندارد که بتوانند یک بازی را با وضوح 4K/60fps اجرا کنند و شیوه‌ای که بتوانیم این راه عملی کنیم آن است که پلتفرم‌ها را محدود کنیم. این کار اصلاً ساده‌ای نیست، اما در حال بررسی آن هستیم.» گفتنی است انتشار گرن توریسمو 7 برای کامپیوتر چندان دور از انتظار نیست.

Gran Turismo 7 برای کامپیوتر

انتشار Gran Turismo 7 برای کامپیوتر

تابه‌حال شایعاتی در مورد احتمال انتشار Gran Turismo 7 برای کامپیوتر مطرح شده است و ممکن است که پورت بازی هم در اختیار پولی‌فونی دیجیتال باشد. با توجه به آنکه بازی‌های تازه‌ای همانند Returnal برای PC منتشر می‌شوند و همچنین مدیر پلی استیشن از انتشار تمامی بازی‌های سونی برای کامپیوتر گفته است. البته این اتفاق هنوز برای بازی بلادبورن رخ نداده است و به نظر می‌رسد که تمامی بازی‌ها در فهرست پورت به کامپیوتر قرار ندارند.

سری بازی گرن توریسمو جزو مهم‌ترین انحصاری‌های سونی به‌حساب می‌آید که تابه‌حال هیچ‌گاه برای کامپیوتر منتشر نشده است. این در حالی است که بازی رقیب آن، Forza Motorsport برای کاربران ویندوز در دسترس است. ممکن است سونی برای افزایش فروش بازی Gran Turismo 7 و جذب افراد بیشتر در نهایت دست به چنین کاری بزند. گفتنی است خالق سری روی اجرای بازی با وضوح 4K تأکید دارد و در صورتی که بازی پورت شود، نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی برای اجرا خواهیم بود.

بازی گرن توریسمو 7 در حال حاضر برای پلی استیشن 4‌ و پلی استیشن 5 در دسترس است. نظر شما چیست؟‌

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.