بازی The Witcher 3 ویچر 3
سارا هابطی

آپدیت تازه‌ای برای نسخه کامپیوتر بازی The Witcher 3 منتشر شد

سارا هابطی 3 دی 1401 2 دیدگاه
917 بازدید

در پی شکایت کاربران نسخه کامپیوتر از مشکلات مختلف بازی The Witcher 3 (ویچر 3)، حال استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد و ثبات نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده که به رفع ایرادات مختلف آن پرداخته است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، بازی The Witcher 3: Wild Hunt اخیرا با دریافت به‌روزرسانی نسخه 4.0 به نسل نهم راه پیدا کرده و استودیو سی‌دی پراجکت رد به خوبی توانسته این بازی را برای کنسول‌های قدرتمند نسل نهم احیا کند. این آپدیت علاوه بر این که پشتیبانی از رزولوشن 4k، نرخ ۶۰ فریم و ویژگی Ray-Traced Ambient Occlusion را اضافه کرده، بلکه محتوای جدیدی از سریال The Witcher شبکه نتفلیکس و کلی تغییرات دیگر را به بازی ویچر 3 آورده است.

با این که این آپدیت به خوبی روی کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس عمل می‌کند، اما در نسخه کامپیوتر دچار ایرادات فراوانی شده و به همین خاطر استودیو سازنده در پی رفع این مشکلات، آپدیت تازه‌ای را منتشر کرده است. استودیو CD Projekt Red اذعان دارد که در این آپدیت علاوه بر ایجاد بهبود عملکرد و پایداری نسخه کامپیوتر، مشکلات دیگری را نیز رفع کرده که به عنوان نمونه به موارد زیر اشاره می‌کند:

  • رفع مشکلات حالت عکاسی
  • رفع ایرادات  گزارش شده در زبان عربی
  • بهبود اجرا بازی روی کنسول Deck Steam
  • رفع ایرادات جزئی و کلی بازی

بازی The Witcher 3 ویچر 3

انتشار آپدیت جدید نسخه کامپیوتر بازی The Witcher 3

بازی ویچر 3 بعد از دریافت آپدیت نسل نهمی، رنگ و بوی تازه‌تری به خود گرفت و به گونه‌ای شگفت‌انگیز عمل کرد که توانست امتیاز 97 را کسب کند. با این حال نسخه کامپیوتر این اثر دارای مشکلاتی بوده که استودیو سازنده تاکنون با انتشار دو به‌روزرسانی به رفع مشکلات گزارش شده پرداخته است.

به گفته استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازندگان در تلاش‌اند تا تجربه بازی ویچر 3 برای تمامی بازیکنان لذت‌بخش باشد. در حال حاضر نسخه نسل نهمی بازی ویچر 3 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر شده است.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    من دو سه هفته پیش که اپدیت نسل 9 رو گذاشتید دانلود کردم
    بازی به راحتی اجرا میشه ولی وقتی سیو میکنم و میخوام لود کنم دفعه بعد، بازی کرش میده
    چکار باید بکنم مشکل برطرف بشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      دبیر محتوا

      سلام دوست عزیز. آخرین نسخه از بازی رو دانلود کنید. از زمان انتشار نسخه نسل نهم، دو آپدیت هر کدام با حجم 2.6 گیگابایت منتشر شده است.