بازی جدید بانجی
علیرضا نظری

بازی جدید بانجی از موتور بازی Destiny 2 استفاده می‌کند

علیرضا نظری 29 آذر 1401 بدون دیدگاه
142 بازدید

به نظر می‌رسد که شرکت Bungie (بانجی) علاوه بر پشتیبانی از بازی Destiny 2، در حال توسعه یک بازی اکشن سوم شخص جدید است که با موتور Tiger Engine (تایگر انجین) توسعه خواهد یافت. تایگر انجین که برای فرنچایز دستنی استفاده شده است، یک نسخه پیشرفته‌تر از موتور اختصاصی Blam Engine محسوب می‌شود که در چندین اثر از سری Halo مورد استفاده قرار گرفته است.

این اطلاعات بدست آمده، از یک آگهی شغلی توسط شرکت بانجی منتشر شده است که به دنبال جذب یک مهندس اصلی گیم پلی در زمینه بازی‌های ویدیویی، برای پروژه‌ی جدید خود درخواست داده‌اند. در حال حاظر جزئیات اندکی ارائه شده است، اما در متن اطلاعیه اشاره‌های بسیار جالبی به این پروژه‌ جدید وجود دارد. در واقع این شرکت به دنبال شخصی برای ساخت و حفظ سیستم‌های گیم پلی شبکه‌ای، گردش کار و ابزارها در موتور تایگر انجین بانجی و همچنین داشتن مهارت‌ در سطح مهندس ارشد برای مدیریت فعالیت‌های گیم پلی و باگ‌ها است.

این‌طور که به پیداست، جزئیات بازی اسرارآمیز بانجی در آینده فاش می‌شود، اما در فهرست آگهی شغلی آن‌ها بیان شده است: «آیا قصد دارید که به ساخت یک بازی اکشن سوم شخص کاملا جدید و گسترش بهترین گیم پلی در سبک بانجی همکاری کنید؟» در همین حال به نظر می‌رسد که این یک اشاره مستقیم به ساختار بازی جدید در حال ساخت دارد که ظاهرا یک تغییر بزرگ برای تیم سازنده به حساب می‌آید. از سوی دیگر، بانجی در جست و جوی یک مهندس ارشد است که بتواند با استفاده از کدهای داخلی انجین، در چندین پروژه از ژانرهای مختلف به کار ببرد. بنابراین می‌توان گفت که تمرکز این شرکت روی عنوانی فراتر از Destiny است.

بازی جدید بانجی Destiny 2

بازی جدید سوم شخص بانجی

در ژوئن 2018، بانجی یک سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری از استودیو بازی‌سازی NetEase دریافت کرد تا به یک استودیوی چند فرنچایزی تبدیل شود. تنها چند ماه بعد از همکاری این دو شرکت، یک علامت تجاری جدید برای پروژه‌ای به نام Matter نمایان شد. این استودیو برنامه های خود را برای نقل مکان به دفتر بسیار بزرگتر تا پاییز 2022 فاش کرد که به دنبال آن، هدفش را برای انتشار حداقل یک IP جدید تا سال 2025 اعلام کرد.

اکنون با توجه به آگهی شغلی، این بازی یک عنوان اکشن سوم شخص است که راهش از Halo و Destiny جدا خواهد بود، زیرا هر دو بازی فقط از دید اول شخص قابل بازی بودند. جالب اینجاست که در خبر قبلی این فرصت شغلی نیز اشاره شده بود که این پروژه با موتور تایگر انجین بانجی توسعه خواهد یافت، همان چیزی که برای دستنی 2 استفاده شد. به هر حال، اگر زمان برنامه ریزی شده برای انتشار در سال 2025 باقی بماند، این احتمال وجود دارد که بتوانیم در مقطعی از سال آینده جزئیاتی در مورد آ‌ی پی جدید بانجی بشنویم.

لازم به ذکر است که این استودیو سخت در تلاش است تا بسته‌های الحاقی بعدی Destiny 2 و Lightfall را منتشر کند که قرار است در 28 فوریه (9 اسفند) عرضه شود. به عنوان یادآوری، بانجی در اوایل سال جاری توسط سونی در قراردادی 3.6 میلیارد دلاری خریداری شد و بدین ترتیب پروژه‌های آن چند پلتفرمی باقی خواهند ماند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.