بازی Assassin’s Creed Valhalla رایگان اساسینز کرید والهالا
سارا هابطی

بازی Assassin’s Creed Valhalla به مدت کوتاهی در سرویس استیم رایگان می‌شود

سارا هابطی 26 آذر 1401 بدون دیدگاه
467 بازدید

همانطور که منتظر اطلاعات بیش‌تر از اثر جدید سری اساسینز کرید یعنی بازی Assassin’s Creed Mirage هستیم، اطلاعات جالب توجه‌ای از بازی اساسینز کرید والهالا به دست رسیده است. Ubisoft به عنوان سازنده بازی‌های Rainbow Six Siege و Far Cry  تایید کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است قبل از کریسمس در استیم (Steam) به مدت کوتاهی رایگان شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از بیانیه‌ای رسمی از سوی شرکت سازنده بازی‌های Rainbow Six Siege و Far Cry، بازیکنان می‌توانند تا 15:30 روز 19 دسامبر (28 آذر) به وقت تهران، در هر کجای دنیا که هستند به صورت کاملا رایگان به دانلود بازی اساسینز کرید والهالا از استیم بپردازند. همچنین این بازی به صورت رایگان و در همین مدت کوتاه در فروشگاه Epic Games (اپیک گیمز) و روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس نیز قابل دانلود است. پس از پایان این مدت مشخص شده، این بازی به روال سابقش بازخواهد گشت و شما برای خرید آن باید هزینه بپردازید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla رایگان اساسینز کرید والهالا

تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Valhalla روی تمامی پلتفرم‌ها

براساس گفته شرکت یوبی سافت، بازیکنان تنها می‌توانند بازی کامل را به صورت رایگان دریافت کنند و بسته‌الحاقی The Last Chapter که به عنوان آخرین DLC به شمار می‌آید، باید به صورت جداگانه و با پرداخت هزینه خریداری شود. در حالی که طرفداران منتظر نسخه‌های جدید این فرنچایز محبوب هستند، امکان تجربه رایگان می‌تواند برای کسانی که هنوز فرصت به اتمام رساندن داستان Valhalla را نداشتند، مفید باشد.

فرصت تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌تواند عطش بازیکنان را برای تجربه نسخه‌های جدید این مجموعه بیش‌تر کند و آن‌ها برای تجربه بازی‌های Assassin’s Creed Mirage و Codename Red و غیره هیجان‌زده باشند. براساس اطلاعات منتشر شده بازی Assassin’s Creed Mirage در شهر بغداد و حور محور شخصیتی به نام بیسم (Basim) روایت خواهد شد. بازی اساسینز کرید والهالا هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین کامیپوتر در دسترس قرار دارد و بازیکنان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تا به امروز بازی اساسینز کرید والهالا را تجربه کرده‌اید؟

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.