Witcher 3 In The Eternal Fire’s Shadow
یحیی رحیمی

راهنمای ماموریت نتفلیکس The Witcher 3: کسب زره و شمشیر جدید

یحیی رحیمی 24 آذر 1401 2 دیدگاه
802 بازدید

نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 به‌صورت رسمی برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد. درحالی‌که مشکلاتی برای نسخه کامپیوتر ویچر 3 گزارش شده است، اما تغییرات شگرفی در بدنه بازی پدید آمده است که تجربه این اثر را به یک الزام تبدیل می‌کند. از جمله قابلیت‌های تازه باید به ماموریت جدید The Witcher 3 اشاره کرد که آیتم‌های مخصوص سریال ویچر نتفلیکس را اضافه می‌کند. در این مطلب راهنمای بازی، به نحوه کسب این آیتم‌ها خواهیم پرداخت.

ماموریت In The Eternal Fire’s Shadow تازه‌ترین ماموریت فرعی بازی ویچر 3 است. برای شروع این ماموریت باید به Velen سفر کرد و به محله فست تراول Devil’s Pit مراجعه کرد. این مکان در بازی اصلی بی‌استفاده مانده بود. طرفداران در طی سال‌ها باور داشتند که این مکان بالاخره به دردی خواهد خورد و در نهایت دیدیم که یک ماموریت کاملاً جدید بر اساس این مکان طراحی شد. با طی کردن ماموریت قادر به کسب زره و شمشیر مخصوص سریال ویچر خواهید بود و می‌توانید ظاهر گرالت را کاملاً تغییر دهید. در ادامه به راهنمای ماموریت جدید The Witcher 3 خواهیم پرداخت.

آیتم‌های سریال ویچر نتفلیکس

ابتدا دقت کنید که سطح موردنیاز برای شروع ماموریت جدید باید پانزده و بیشتر باشد. همچنین چند ماموریت در Velen هم باید طی شده باشد. بازی‌کنان می‌توانند از فایل ذخیره قدیمی استفاده کنند و نیازی به شروع دوباره بازی ندارند. این ماموریت از دشمنانی با سطح 9 تا 15 پشتیبانی می‌کند و در نتیجه بازی‌کنان تازه‌کار، مشکلی برای تمام کردن آن نخواهند داشت. مهم نیست که از کدام نقطه شروع می‌کنید، اما لازم است که به نقطه Devil’s Pit برسید که دقیقاً در وسط Velen قرار دارد. تصویر زیر می‌تواند راهنمای مناسبی برای شروع ماموریت جدید The Witcher 3 باشد.

راهنمای ماموریت The Witcher 3

پس از آنکه به این مکان رسیدید، یک نشانگر ویژه ماموریت همان علامت سؤال زرد رنگ را خواهید دید. این علامت دقیقاً در غرب مکانی که قرار دارید ظاهر می‌شود و بهتر است که از نقشه آن را پیدا کنید. در این مکان می‌بینید که یک کشیش از آیین Eternal Fire در این نقطه قرار دارد. با کشیش صحبت کنید و پس از انتخاب چند دیالوگ، ماموریت جدید شروع می‌شود. تصویر زیر، این کشیش را نشان می‌دهد. پس از شروع ماموریت، دشمنان را شکست دهید و سپس به یک معدن می‌رسید که روح سرگردانی منتظر شماست.

راهنمای ماموریت The Witcher 3

ماموریت نتفلیکس بازی The Witcher 3

در ادامه ماموریت از قدرت ویچر برای یافتن مسیر داخل معدن استفاده می‌کنید و همچنین صدای روح هم شما را همراهی می‌کند. پس از آن می‌فهمید که یک ویچر به نام Reinald در این معدن گرفتار شده است و وارد جزئیات نمی‌شویم تا داستان برایتان اسپویل نشود. در ادامه ماموریت به کر مورهن خواهید رفت و شروع به یافتن گنج می‌کنید. در واقع یک نقشه گنج به شما داده می‌شود و با استفاده از آن باید آیتم‌های تازه را پیدا کنید.

راهنمای بازی The Witcher 3

برای یافتن آیتم‌ها به کر مورهن (Kaer Morhen) سفر کنید و نشانگر ماموریت را دنبال کنید. این نشانگر شما را به کتابخانه موجود در قلعه می‌رساند. از نردبان بالا روید و به قسمت چپ بروید و یک قفسه کتاب می‌بینید. هر چه در قفسه وجود دارد را غارت کنید تا یک یادداشت از Osmund و وزمیر پیدا کنید. اوزمند همان ویچری است که شما را به شمشیر و زره جدید می‌رساند. هر دو یادداشت‌ها را بخوانید و برای این کار به منو آیتم‌ها مراجعه کنید. پس از این کار، دیاگرام ساخت زره و شمشیر را به دست می‌آورید.

پس از به دست آوردن طرز ساخت شمشیر و زره، باید مواد اولیه آن‌ها را تهیه کنید. گفتنی است زره و شمشیر جدید سه مدل دارند. برای ساخت قدرتمندترین شمشیر و زره باید سطح شخصیت شما 40 باشد. پس از ساخت شمشیر و زره می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و ظاهری شبیه سریال ویچر به خود ببخشید. این بود راهنمای ماموریت جدید The Witcher 3. اگر به مشکل خورده‌اید حتماً از بخش نظرات برای انتقال مشکل استفاده کنید.

شمشیر سریال ویچر The Witcher 3

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرتور مورگان

    مهمان

    رددد۲ بهترین بازی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    milad

    مهمان

    بهترین بازی صنعت گیم… تمام

    پاسخ دهید