Doom eternal
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی اولیه بازی Doom Eternal منتشر شد: سریع و خشن!

یحیی رحیمی 28 اسفند 1398 بدون دیدگاه
959 بازدید

مدت هاست در مورد بازی Doom Eternal می شنویم و بالاخره دو روز دیگر این بازی به طور رسمی عرضه می شود. این بازی به نوع دنباله نسخه 2016 این بازی است و پیشرفت های زیادی در زمینه گیم پلی نسبت به نسخه قبل داشته است. وب سایت های معتبر بازی های ویدیویی امتیازهای خود را در این مورد منتشر کرده اند و می توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

شخصیت اصلی بازی المان های پلتفرمر چون قلاب را دریافت کرده است و به نوعی مبارزه بسیار گسترده تر از حالت بکش و جلو برو شده است. جدا از آن نیز سیستم بتل پس چالش های جدیدی را به صورت مداوم در اختیار کاربر قرار می دهد. امتیازهای بازی به طور کل عالی بوده است و یک تجربه فوق العاده را پیش روی خود داریم.

IGN – 9

ساده بگویم که Doom Eternal یکی از بهترین مراحل داستانی را در میان شوترهای اول شخصی که تجربه کرده ام دارد. دومین بازی این سری به نوعی تازگی خود را از دست داده است اما به معنی آن نیست که هیجان و سبک مبارزه درگیرکننده اش از میان رفته است. نسبت به ریبوت 2016 شاهد پیشرفت های زیادی هستیم. این بازی به شما یاد خواهد داد که چطور سریعتر، زیرکانه تر و بهتر بازی کنید. با وجود گزینه های زیاد پیش رو استایل فوق العاده آن، اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت.

Gamespot – 8

مدتی زمان می برد تا به سبک مبارزه بازی Doom Eternal عادت کنید اما مبارزه با تحرک و گزینه های زیادی ترکیب شده است و لحظات هیجان انگیزی را همچون نسخه 2016 فراهم کرده است. مبارزه بسیار سریع و گیج کننده است اما باید به طور مداوم حریف و اتفاقات را آنالیز کنید تا پیروز از بازی خارج شوید. همین که با ریتم بازی خو بگیرید، حس می کنید که شما نیز یک قاتل حرفه ای هیولاها هستید.

PC Gamer – 94/100

هیچ چیز غیر از عملکرد گیم پلی فوق العاده از Doom Eternal قابل قبول نیست زیرا که این یک شوتر وابسته به محیط و فضاست. این بازی دقیقا تمام حافظه عضلانی انگشتان من را برمی انگیزد و حسابی روشن و البته پر سر و صداست. نمی توانم به شوتر دیگری فکر کنم که چنین حسی را به من منتقل کرده باشد.

Gamesradar – 3.5/5

doom eternal

اگر بتوانید دندان به جگر بگیرید و مراحل خسته کننده بازی را که پیرامون سکوبازی ساخته شده اند را تحمل کنید، آنگاه اوقات بسیار خوشی را با Doom Eternal خواهید داشت. بازی سریع، زیرکانه و سراسیمه است و به نظر بازیکن را در چالش بقا و تاب آوردن قرار می دهد.

 

 

doom eternal meta

منبع: Vg247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.