RTX Remix انویدیا مکس پین
سارا هابطی

ابزار Nvidia RTX Remix گرافیک بازی مکس پین را دگرگون می‌کند

سارا هابطی 22 آذر 1401 بدون دیدگاه
610 بازدید

سازندگان و توسعه‌دهندگان در حال حاضر مشغول کار روی ابزار Nvidia RTX Remix هستند که با تست بازی‌هایی همچون Max Payne (مکس پین) و Half-life 2 (هاف لایف) به نتایج و جزئیات عجیب و غریب و باورنکردنی برخورد کردند. به نوعی این ابزار توانسته گرافیک این بازی‌های بسیار قدیمی را دگرگون کند و شگفتی هیجان‌انگیزی را در صنعت گیم به وجود بیاورد.

علیرغم این که هنوز ابزار گرافیکی Nvidia RTX Remix به صورت رسمی منتشر شده، اما با این آزمایشات ثابت کرده که ابزاری باورنکردنی برای ارتقا و بهبود نورپردازی در بازی‌های کلاسیک است. بنابر گفته سازنده پردازنده گرافیکی شرکت انویدیا، توسعه‌دهندگان و سازندگان ماهری در ساخت این ابزار کمک کرده‌اند و در حالی که این ابزار هنوز منتشر نشده؛ اما براساس آزمایشات توانسته گرافیک عناوین قدیمی را با نتایج خیره‌کننده‌ای روبرو کند.

هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند با دانلود و اجرای بازی Portal with RTX، قدرت اجرایی و گرافیکی این ابزار را بسنجنند. در حالی که این بازی تنها نمونه‌ای از نتایج باورنکردنی این ابزار است؛ زیرا بازی‌های دیگر و قدیمی‌تری وجود دارند که با این ابزار توانستند بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند. عناوین قدیمی با استفاده از ابزار گرافیکی Nvidia RTX Remix می‌توانند چهره دیگری از خود را به طرفداران نشان دهند. در این صورت براساس گفته سازندگان، شما در صورتی می‌توانید از این ابزار استفاده کنید که قابلیت Nvidia DLSS را برای اجرای Portal RTX در حداکثر تنظیمات کارت گرافیک خود فعال کرده باشید. این جمله بدان معناست که کارت گرافیک شما باید از ویژگی DLSS پشتیبانی کند که معمولا این قابلیت در کارت گرافیک‌های بالارده وجود دارد.

Max-Payne-RTX-Remix

افزایش گرافیک باورنکردنی عناوین قدیمی با ابزار Nvidia RTX Remix

Alex Coulter (الکس کولتر)، انیماتور هنرهای سه بعدی، قسمتی از بازی مکس پین را با استفاده از این ابزار تجربه کرده که به گفته او نتایج به دست آمده از این آزمایش، عمدتا بسیار حیرت‌انگیز و باورنکردنی است. وی استفاده از این ابزار را نقطه‌ای فوق‌العاده برای شروع دگرگونی صنعت گیم خوانده و می‌گوید زمانی که عناوین قدیمی را با این ابزار گرافیکی به اجرا درمی‌آورید، احتمالا از شدت تعجب جیغ خواهید کشید.

کولتر در ادامه با انتشار اسکرین‌شات‌هایی از بازی مکس پین باعث تعجب و شگفتی بازیکنان و طرفداران این عنوان گشته است و با توجه به این تصاویر به وضوح می‌توان گفت آینده‌ای بسیار شگفت‌انگیز در انتظار بازی‌های ویدیویی قرار دارد. علاوه بر این موارد، کاربران دیگری که با استفاده از همین ابزار به عناوین محبوب دیگری همچون Half-life 2 و SWAT 4 پرداختند، نظرات جالب توجه‌ای را ارائه می‌کنند. با این تفاسیر باید تا عرضه رسمی ابزار گرافیکی Nvidia RTX Remix صبر کنیم و ببینیم آیا این ابزار واقعا می‌تواند صنعت گیم را چند پله به جلو ببرد یا خیر؟

منبع: pcgamesn

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.