دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC
دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC

پارسی گیم 10 شهریور 1398 13 دیدگاه
15,548 بازدید

دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای کامپیوتر

Sherlock Holmes Crimes and Punishments عنوانی رازآلود است که از روی سریال شرلوک هولمز و بر گرفته از رمان روسی جنایت و مکافات داستایوفسکی ساخته شده که با همکاری دو شرکت Frogwares و Focus Home Interactive برای پلتفرم های مختلفی منتشر شد. از دیگر تولیدات موفق شرکت ناشر می‌توان از World War Z و The Surge نام برد که همگی بازی‌های قابل توجهی در سبک‌های خود به‌شمار می‌آیند.

این بازی در لندن و حومه آن در سال 1894 و 1895 اتفاق می‌افتد و گیم‌پلی با هدف یافتن مجرمان واقعی ساخته و انتخاب اخلاقی آن‌ها را محکوم می‌کند. شرلوک هولمز شخصیت اصلی بازی همراه با دکتر جان واتسون، توبی و مامور Constable Marrow است. اکثریت بازی شامل بررسی صحنه‌های جرم و کشف سرنخ‌ها می‌شود. با اکتشاف سرنخ‌ها، آن‌ها به “Board Deduction” اضافه می‌شوند که قسمتی از مکانیزم گیم‌پلی است و به منظور اتصال قطعات معما به هم طراحی شده و سرانجام به استنباط و نتیجه‌گیری‌های احتمالی مختلف منجر خواهد شد. هنگامی که این دلایل با یکدیگر متصل می‌شوند، بازیکن دارای یک درخت کامل از نتیجه‌گیری‌ها است. بسته به اینکه چگونه بازیکنان سرنخ‌ها را تفسیر می‌کنند، نتیجه‌های مختلفی خواهند داشت بنابراین، بازیکن می‌تواند در یافتن مجرمان موفق شود یا ناکام بماند. هم‌چنین توانایی آن‌را دارد که متهم را آزاد کند یا محکوم نماید.

آیا بخش اخلاقی خود را انتخاب کرده یا صرفا قانون را اعمال می‌کنید؟ انتخاب اخلاقی که بازیکن انجام می‌دهد بر گیم‌پلی بعدی تاثیر می‌گذارد. در هر مورد که 3 تا 5 راه حل ممکن داشته باشد در مجموع، 6 تا 10 انتهای مختلف برای هر مورد وجود خواهد داشت. آزادی عمل بزرگی در جرایم و مجازات‌ها به شما داده شده که به شما اجازه می‌دهد تحقیقات خود را به اشکال گوناگونی انجام دهید. از مهارت تشخیصی که در شرلوک معروف است استفاده کنید، تحقیق کنید، مظنونین را بازجویی کنید، و در نهایت از روی نتایج بدست آمده‌ی خود، احکام جرم را اجرا کنید … شما حتی می‌توانید سرنوشت خود را تعیین کنید! این تأثیرات بسیار وسیع است و تصمیمات شما از طریق شهرت شما و یا عواقب شگفت انگیزی که در آن شما کمترین انتظار آن‌ها را دارید، تأثیری واقعی خواهد داشت. این بازی 14 مهارت فوق‌العاده تشخیصیرا شامل می‌شود، از جمله مهارت شرلوک هولمز برای به‌دست آوردن جزئیات زیادی در مورد زندگی شخصی افراد مختلف، به سادگی با نگاه کردن به آن‌ها و یا تصور و بازسازی مسیر رویداد با دقت و استفاده از همه جزئیات کلیدی در یک صحنه جرم.

این بازی اولین سری ساخته شده با موتورهای Unreal Engine 3 است و از داستان‌های اصلی آرتور کانن دویل الهام گرفته شده است و به شش مورد از قتل، ناپدید شدن و سرقت ادبی از رمان‌های Doyle تقسیم شده است. دو نمایشگر دوربین وجود دارد – دیدگاه اول شخص و یک دوربین شخص ثالث ساکن. بازیکن می‌تواند در هر زمان بین آن‌ها تغییر ایجاد کند. شرلوک هم‌چنین می‌تواند شواهد و مستنداتی را از طریق کالبدشکافی اجساد و اسکن کردن افرادی که با آن‌ها ملاقات می‌کند، به‌دست آورد. بازیکنان با استفاده از دوربین اول شخص با بازنگری نزدیک در مورد چهره و احساسات، جواهرات و اموال، زخم‌ها و کبودی‌ها و کیفیت لباس تن آن‌ها، جزئیات زیادی در مورد شخصیتشان جمع‌آوری خواهند کرد. محیط لندن با استفاده از موتور جدید ویکتوریا، کاملا دقیق است و هم‌چنین می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

با استفاده از استعدادهای چشمگیر، هوش و قدرت تصمیم‌گیری گنجانده شده در بازی، به مشهور ترین کارآگاه تمام دوران: شرلوک هولمز! تبدیل شوید. با وجود گیم‌پلی ساده و روان بازی، علاقه‌مندان زیادی از جمله دوستداران حل معما و سبک‌های نقش‌آفرینی گرفته تا علاقه‌مندان به زبان انگلیسی نیز می‌توانند از تجربه‌ی این بازی لذت زیادی ببرند ضمن اینکه، گرافیک عالی و صداگذاری حرفه‌ای به کار گرفته شده توسط سازندگان باعث افزایش جذب مخاطب شده و در همین راستا، خود بازی از سایت‌های مختلف منتقدین و بازیکنان حرفه‌ای نمرات خوبی گرفته است. از دیگر بازی‌های موجود در این سبک می‌توان به The Invisible Hours و نیز قسمت جدیدتر این بازی با نام Sherlock Holmes The Devils Daughter اشاره کرد.

در ادامه برای دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.4 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 COMPATIBLE AMD RADEON HD 3850/NVIDIA GEFORCE 8600 GTS OR HIGHER
DirectX: Version 9.0c
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments is an adventure mystery video game in the Sherlock Holmes series developed by Frogwares and published by Focus Home Interactive for Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, and Xbox One in 2014. Its title is a play on the title of the Russian novel Crime and Punishment by author Fyodor Dostoyevsky.

The game takes place in London and its suburbs in 1894 and 1895 with gameplay focused on finding the right culprit and making the moral choice of absolving or condemning them. The game is the first in the series to use the Unreal Engine 3, and was inspired by Arthur Conan Doyle’s original stories. The game is split into six cases of murders, disappearances and thefts written in the tradition of Doyle novels.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه
  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    سلام
    فرق این دو نسخه در چیه که حجمشون اینقدر تفاوت داره با هم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سسسس

    مهمان

    بلک باکس چطوریه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سسسس

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه کم حجم

  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام بنده نسخهplaza رو دانلود کردم وقتی وارد بازی میشم و نیو گیم رو میزنم کت سین اول که تموم شد بازی کرش میکنه و میپره بیرون میشه بگین مشکل از کجاست لطفا کمکم کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    با سلام با تشکر بازی به راحتی نصب و روی بهترین کیفیت به راحتی اجرا شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام اقا تشکر عالی فقط چرا PLAZA 14 BLACK BOX 4 خخخخخخ
    BLACK BOX ش قابل اعتماده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      مشکلی نیست

  • Avatar

    R.S1010

    مهمان

    سلام ببخشید یه سوال داشتم توی تو ضیحات سیستم مورد نیاز توی additional notes نوشتید که برای فعالسازی بازی به اینترنت نیازه.یعنی نمیشه این بازی رو روی یه کامپیوتر که اینترنت وصل نمیشه بازی کرد؟ممنون.ببخشید طولانی شد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به R.S1010

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک و اجرا کنید
      نیازی به اینترنت نیست

  • Avatar

    hakan

    مهمان

    سلام در مورد کرک بازی توصیح بدید لطفا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hakan

    مهمان

    کرکش رو توضیح میدید لطفا؟ دانلود کردم نیاز به کرک داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    p

    مهمان

    پارسی گیم…..یه نسخه 14 گیگ یه نسخه 4 گیگ……حذفیات نداره……

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به p

      پشتیبانی

      سلام
      خیر