دانلود بازی Turbo Sloths برای PC
دانلود بازی Turbo Sloths برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Turbo Sloths برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1401 1 دیدگاه
10,400 بازدید

دانلود بازی Turbo Sloths برای کامپیوتر

با وجود صدها بازی ماشین سواری و مسابقه‌ای که هر سال وارد صنعت گیم می‌شود، واقعاً به یک تنوع خوب نیاز داریم. خوشبختانه، استودیو بازی سازی RainStyle games آمده تا یکی از همین عناوین متنوع را به ما ارائه کند. Turbo Sloths یک دنیای مسابقه‌ای کاملاً جدید است. در این مسابقه، هدف اصلی شما این است که از یک توربین قدرتمند استفاده کنید تا کامیون چند تنی و دست و پا چلفتی خود را به سرعت یک رعد و برق تبدیل کرده و سپس آن را آماده یک مسابقه هیجان انگیز کنید.

نام ماشین قراضه شما Turbojunk است. شما باید آن را با چند ارتقادهنده مناسب بهینه کرده، تقویت‌کننده‌های قدرتمندی بر رویش نصب کنید، تک‌تک قسمت‌های اصلی و جزئی ماشین را سفارشی سازی کنید و سپس مسابقه را آغاز کرده و سرعت واقعی را به نمایش بگذارید. فضاسازی منحصر به فرد، گرافیک بسیار چشم نواز و نسل جدید و آسفالت داغ جاده در انتظار ماشین سواران واقعی است. Turbo Sloths همچنین از موسیقی‌های هیجان انگیز و گوش نواز به صورت اختصاصی بهره‌مند شده است.

بازی Turbo Sloths همچنین از دنیاسازی و داستان سرایی جالبی هم برخوردار است. شما در سیاره حیوانات تنبل قرار دارید که سوخت ماشین‌ها از باارزش‌ترین ماده معدنی سیاره بوده و برای به دست آوردنش، بهترین راننده‌ها با هم وارد رقابتی نفس گیر و محبوب می‌شوند. این مسیر به این راحتی‌ها هم نخواهد بود، زیرا هوش مصنوعی بالای بازی و مراحل جذابش مطمئن می‌شود که شما به این راحتی پیروز نخواهید شد. وقت را تلف نکرده و یکی از بهترین بازی‌های ماشین سواری سال را دانلود کنید.

بازی Turbo Sloths عنوانی در سبک ماشین سواری و مسابقه‌ای است. شما راننده حرفه‌ای هستید که برای به دست آوردن سوخت مورد نیاز، باید وارد رقابتی نفس گیر با دیگران شود. طراحی فوق‌العاده ماشین‌ها، قابلیت‌های زیاد شخصی سازی، گرافیک زیبا و مدرن، از دلایلی است که بازی Turbo Sloths یکی از خاص‌ترین ماشین سواری‌های بازار است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Horizon Chase Turbo Senna Forever و Inertial Drift را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Turbo Sloths برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel® Core™ i7-3770 or AMD Ryzen™ 5 2600x
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 or AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: any

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel® Core™ i7 6800 or AMD Ryzen™ 5 3600x
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1070 or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space
Sound Card: any

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Turbo Sloths is a whole new racing Universe. In this race, your primary objective is to use a powerful turbine to make your multi ton, clumsy truck become as fast as a bolt of lightning!
Give your Turbojunk some decent upgrades, install powerful boosters, stock up on active gas, customize every part and component and rush ahead, show off the true speed . You are to enter an incredible Wasteland League and prove that you are the One, the Madman of Speed. Unique atmosphere, pristine graphics and red-hot metal are waiting for you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.94 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عمار

    مهمان

    سلام و درود
    این بازی چند ایراد بزرگ داره اول اینکه خیلی خیلی زیاد از گرافیک بازی اشغال می کنه و اون کیفیت که دلت بخواد نداره. ایراد بعدی بازی فوق العاده شلوغ هستش و هنوز که دستت نیوفتاده رو دستت بازی خیلی پیچیده میشه با اینکه عشق ماشین بازی هستم این بازی اصلا به درد نمیخوره پیشنهاد نمیکنم که این بازی رو دانلود کنین ایرادهای خیلی بزرگی داره که همون اول بازی دل زده شدم و حذفش کردم

    پاسخ دهید